pamp-pun tarinaholvi avattu!
pamp-pun tarinaholvi avattu!
Nyt löytyy myös kaikkien tunteman Far North- tarinanikkarin tuotantoa netistä. Osoite on http://personal.inet.fi/koti/juho.palmroos/stories.html.
Tarinoita lisätään sitä mukaa kun niitä kirjoitetaan, eli ensin täällä Vasarassa ja sen jäkeen sivuillani.
Kirjoitustahtini on melko hidasta, joten kamalan pian ei kannata odottaa päivityksiä...
Sivut eivät välttämättä toimi Netscapella tai Mozillalla (ainakaan minulla), joten IE on suositeltava...
Tarinoita lisätään sitä mukaa kun niitä kirjoitetaan, eli ensin täällä Vasarassa ja sen jäkeen sivuillani.
Kirjoitustahtini on melko hidasta, joten kamalan pian ei kannata odottaa päivityksiä...
Sivut eivät välttämättä toimi Netscapella tai Mozillalla (ainakaan minulla), joten IE on suositeltava...
Hmm... kuten sanoit Netscape ei pysty näyttämään näitä. Mitäköhän varten? Minulla kun ei muuta ole (IE ei suostu toimimaan kunnolla), niin en pääse lueskelemaan (vaikkakin olen tainnyt lukea nämä kaikki). Olisi kiva lukaista kaikki peräkkäin ja antaa siten kokonaisarvio. Koodissa ei ainakaan näytä olevan mitään miksi Netscape ei suostu avaamaan... 
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Tiedostot eivät aukea koska, ainakin osoitteet ovat linkeissä väärin. Nyt: c:\windows\työp...
laita muotoon jos tiedostot ovat palvelimella samassa kansiossa suoraan "tiedosto.htm" jos eri kansiossa "../kansio/tiedosto.htm" Yksinkertainen vinkki, mutta olettaisin että riittää. Eli kaikki windowsin osoite-puut sieltä pois. Palvelimellasi kun ei todennäköisesti ole tiedostoja samoissa paikoissa kun omalla koneellasi. (tosennäköisesti aiheutunut sivueditorista)
laita muotoon jos tiedostot ovat palvelimella samassa kansiossa suoraan "tiedosto.htm" jos eri kansiossa "../kansio/tiedosto.htm" Yksinkertainen vinkki, mutta olettaisin että riittää. Eli kaikki windowsin osoite-puut sieltä pois. Palvelimellasi kun ei todennäköisesti ole tiedostoja samoissa paikoissa kun omalla koneellasi. (tosennäköisesti aiheutunut sivueditorista)
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Jep, kaikki linkit osoittavat nyt omalle koneellesi, eivät nettiin (samoin Bodyn background-määrite).
Myös <!Doctype> -määrite puuttuu (lisää ensimmäiseksi riviksi <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
Lopusta puuttuu dokumentin päättävät tägit (</body> ja </html>).
(EDIT: IE hyväksyy iloisesti noiden puuttumisen, mutta Oikeat Selaimet sekoavat puuttuvien tägien takia)
Korjaa nuo niin pitäisi pelittää kaikissa selaimissa.
Myös <!Doctype> -määrite puuttuu (lisää ensimmäiseksi riviksi <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
Lopusta puuttuu dokumentin päättävät tägit (</body> ja </html>).
(EDIT: IE hyväksyy iloisesti noiden puuttumisen, mutta Oikeat Selaimet sekoavat puuttuvien tägien takia)
Korjaa nuo niin pitäisi pelittää kaikissa selaimissa.
Heyyyy! Enhän ollut edes lukenut kolmatta osaa! Miten se pääsi ohi valvovien silmieni?
Kokonaisuutena erittäin hyvää tarinaa. Tunnelman sopii juuri tuonne pohjoisempaan ja henkilöistä on tehty yksilöitä hienosti. Mukava lukea Far Northista, tuo hieman raikkaita tuulia tähän vanhojen kansojen joukkoon. Kirjoitapa vaan lisää, niin luetaan kyllä.
Ja tässä vaan ohimennen mainitsen, että tuo FN:n kehittyminen on ollut melkoisen hidasta. Meinaatteko saada siitä ulos jonkinlaisen kokonaisuuden vai jääkö sen vaan tuollaiseksi "muutetaan vielä tuota ja sitten tuota ja tuo kaipaa jotain parannusta ja jätetään tämä pois"-projektiksi? Toivon että ei. Yrittäkäähän saada nyt jotain valmiiksikin!
Minä paraskin puhuja...
Kokonaisuutena erittäin hyvää tarinaa. Tunnelman sopii juuri tuonne pohjoisempaan ja henkilöistä on tehty yksilöitä hienosti. Mukava lukea Far Northista, tuo hieman raikkaita tuulia tähän vanhojen kansojen joukkoon. Kirjoitapa vaan lisää, niin luetaan kyllä.
Ja tässä vaan ohimennen mainitsen, että tuo FN:n kehittyminen on ollut melkoisen hidasta. Meinaatteko saada siitä ulos jonkinlaisen kokonaisuuden vai jääkö sen vaan tuollaiseksi "muutetaan vielä tuota ja sitten tuota ja tuo kaipaa jotain parannusta ja jätetään tämä pois"-projektiksi? Toivon että ei. Yrittäkäähän saada nyt jotain valmiiksikin!
Minä paraskin puhuja...
Grom, senkin silli! Ettäs kehtaat puhua FN projektista, näin historiallisella hetkellä. Eivät pamp-pu, Rune, Runefang ja muut, voi mitään sille, että he ovat ''hieman hitaita''.Grom Hardhammer kirjoitti: Ja tässä vaan ohimennen mainitsen, että tuo FN:n kehittyminen on ollut melkoisen hidasta. Meinaatteko saada siitä ulos jonkinlaisen kokonaisuuden vai jääkö sen vaan tuollaiseksi "muutetaan vielä tuota ja sitten tuota ja tuo kaipaa jotain parannusta ja jätetään tämä pois"-projektiksi? Toivon että ei. Yrittäkäähän saada nyt jotain valmiiksikin!
*Haukkuu Gromia, pieni virne naamallaan*
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Kerropas pamp-pu, kuului(vatko) pari ylläolevaa viestiä (Gromilla oli myös asiaa, eli muokkaa-napille) aiheeseen, vai tuleeko ilkeä partainen (kyllä, myös Grondilla on jonkinlainen parranoloinen)mode-setä viikatteineen ja leikkaa vii / pa / leik / si (jäi viimeinen avautumatta jollei ole lukenut Pratchettin Viikatemiestä) ketjun 11. viestin kohdalta?
No, vitsi vitsi, mutta kyllä tosissaan OT voidaan ottaa pois halutessa. Eli ei karata Far Northiin täällä, jookos?
No, vitsi vitsi, mutta kyllä tosissaan OT voidaan ottaa pois halutessa. Eli ei karata Far Northiin täällä, jookos?
Jep, ei OT:ta täällä. (Kuten eräässä toisessa topicissa kävi
). Eli jätetään vaan FN ihan sinne omiin topicceihinsa, olen pahoillani että otin sen aiheeksi täällä.
Ja pamp-pu, missäs vaiheessa se sinun neljäs osasi on? Olisi mukava pian lukaista sitä.
GromEdit:
Ja pamp-pu, missäs vaiheessa se sinun neljäs osasi on? Olisi mukava pian lukaista sitä.
GromEdit:
Olen minäkin sitten sokea!pamp-pu kirjoitti:Jos hyvin käy, niin toukokuun aikana pääsette jatkoa lueskelemaan