Kikkailua Compel/Command -taialla.
Kikkailua Compel/Command -taialla.
Compelin säännöissä sanotaan, että sillä ei voi liikuttaa vastustajaa niin, että siitä tulee vahinkoa (hypätä alas korkealta jne.). Mutta muuten saa liikuttaa normaalisti puoli liikettä. Saako tämä olla teidän mielestä vain se liike johonkin suuntaan, vain voiko sillä tehdä muutakin kuin perinteistä liikettä... Vaikka laittaa vastustajan maahan makaamaan? Pois hevosen selästä? Jne...
Phil Kelly says "No!"
Totta! Tietysti voi, pakko voida! Tai siis, tämä on mielipiteeni. En kyllä edes käytä hahmoa joka osaisi sen... mutta ovelasti ajateltu. Maahan makaamaan on aika mauton, mutta esim. pois hevosen selästä on mielestäni varsin kätevä.
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
- Gondorin Marko
Commandin/Compelin avullahan on mahdollista hallita toisen liikkumista. Jos tätä ihan loogisesti ajattelee niin miksei tuohon liikkumiseen sisältyisi myös maahan kaataminen tai ratsun selästä tiputtaminenkin - eihän niistä suoranaista vahinkoa aiheudu. Eipä ole koskaan tullut kyseisiä voimia noin käytettyä mutta kyllä minä sen ainakin sallisin.
Gandalf käskee Witch-Kingin alas Fellbestin selästä --> Fellbeast liihottelee kotiinsa --> Auts!
Gandalf käskee Witch-Kingin alas Fellbestin selästä --> Fellbeast liihottelee kotiinsa --> Auts!
Jeps, enpä usko, että Gandalf ihan äkkiä saa taikaa WK:iin läpi. Fellbeastin selästä tiputtaminen onnistuu myös Blastilla, joka onkin jo vanhempi kikka... Mutta senkin puolustaminen pitäisi onnistua.
Lähinnä olen tällä tekniikalla tehnyt hallaa Rohanin sankareille, kun he ovat päättäneet jalkamiehiksi ryhtyä...
Ja idea ei muuten ole oma, tämä on TLA:n syövereistä kaivettu.
Lähinnä olen tällä tekniikalla tehnyt hallaa Rohanin sankareille, kun he ovat päättäneet jalkamiehiksi ryhtyä...
Ja idea ei muuten ole oma, tämä on TLA:n syövereistä kaivettu.
Phil Kelly says "No!"
-
Oberon
Jeps, minulle tämäkin compelin puoli ilmeni vasta kun Saruman sieltä örkkilauman takaa pisti pallon kautta commandin ja käski veikan pois hevosensa selästä. Tietenkään en ajatuksesta pitänyt, mutta kun ei sitä missään kielletäkkään-->naurattaa
Eli siis: commandilla/compelilla siis SAA hypyyttää porukkaa heposelta, kyykyttää, jne? Huippua!
-
Kellokoneisto
Niin, ja suoranaiseksi vahingoksi laskisin vain, alas tiputtamisen, hukuttamisen? ja leikkikentältä syrjimisen... Josta, tulikin mieleeni, että kun heittää Sorcerous Blastia, tai Ultimate SBtä ja ukko olisi menossa ulos kentältä, niin miten on lasketaanko se ulos... Itse ajattelisin sen ettei, koska olisihan se tyhmää, että sotimaan tulleet lopettavat sotimisen sen takia, että lähtivät pois "taistelualueelta"... "Hmm..Oi, Ei, lensin 2 metriä ulos määrätyltä sotimisalueelta, en voi enää jatkaa...lähdempä takaisin Mordoriin...mitäpä minä enää täällä..."
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
-
Oberon
hmmm... Aragorn on kiva tiputtaa hepan selästä, samoin Eomer. Molemmat oli vastassa, oli sellasta "hero hammeria" eli minulla mm. WK ja RW ja jäljelle jääneillä pisteillä urukkej (Tiedän, ei kovin teema mutta so what) Ja vasta puolella Eomer hepalla, Gorn hepalla ja lopuilla RoR:iä. Tietysti kaveri rupes inisemään, mutta mikään ei estä minua tiputtamasta niitä hepan selästä, ja samalla tiputtelin niiden Couragea 2:een.
Eli vasta puoli ei oikein pidä sinusta, kun tiputtelet ratsastajia, mutta minkäs ne sille voi.
Nomen Est Omen
-
Oberon
-
Kellokoneisto
Itseasiassa WKhon tai Gandalfiin on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet heittää taikaa, jos on pihi vastustaja... EIkö kirjassa lue, että vastustaessa valitaan kuinka monella willillä vastustaa ja sitten heität niin monta noppaa... Itse en Wklla ainakaan ihan tuhottomia määriä viitsi käyttää, ellei ole tosi tiukka paikka... Yleensä 3 on maksimi millä heitetään...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Olen samaa mieltä.Kellokoneisto kirjoitti:Itseasiassa WKhon tai Gandalfiin on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet heittää taikaa, jos on pihi vastustaja... EIkö kirjassa lue, että vastustaessa valitaan kuinka monella willillä vastustaa ja sitten heität niin monta noppaa... Itse en Wklla ainakaan ihan tuhottomia määriä viitsi käyttää, ellei ole tosi tiukka paikka... Yleensä 3 on maksimi millä heitetään...