"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Puolenkuunpeleillä ongelmia?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
tneva82

Puolenkuunpeleillä ongelmia?

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Pari tilausta sinnepäin odottamassa, kolmas lähti juuri. Kahdesta ekasta olen lähettänyt muutaman viestin tiedustelemaan missä viipyy(7 viikkoa alkaa olla jo aikamoinen) mutta vastausta ei ole tullut.

En nyt mielestäni ihan turhasta hermostu viiveestä, ensimmäisestä on jo yli 2 viikkoa(ellei nyt muisti aivan totaalisesti petä) eikä vastausta ole kuulunut.

Eli missäköhän mahtaa olla vikana? Yleensä sieltä on tullut varsin kohteliata vastauksia ja viellä varsin vikkelästi(mikä tekeekin tästä niin omituisen), syy minkä takia siihen kauppaan siirryinkin.

Eikä tällä tuotteiden toimitusviivee mikään järkyttävä ongelma olisi mutta ropecon alkaa lähestyä ja tarvitsisin hyvissä ajoin tilauksen perille että kerkeäisin maalatakkin sen(8.6k imperiumin joukkoja ei ihan hevillä maalaudu) ajoissa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Puhelinkin on keksitty ja saat varmaan suoraan kaupasta varsin hyvän vastauksen.
Puh: 03- 7515 151
En tiedä miten aktiivisti Munter täällä kääntyy. Jos suora kanssakäyminen puhelimessa ei miellytä, niin PKP:n omilla foorumeilla Munter on havaittu hyvin aktiivisti.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
laticus

Viesti Kirjoittaja laticus »

PKP:n kanssa asioinnista minulla on vain hyviä kokemuksia. Tavara on tullut nopeasti hyvässä kunnossa. Tilasitko jotain erikoiskamaa? (varmaankin epicciä :), GW:llä taitaa olla ongelmia epic-figujen valmistuksen suhteen, kun kysyntä on ylittänyt arviot moninkertaisesti...

Mustan Suden tilausten kanssa kesti aikanaa kaaaauan (tosin silloinkin taisi (?) olla ongelmia lähettävän pään kanssa...).
tneva82

laticus kirjoitti:PKP:n kanssa asioinnista minulla on vain hyviä kokemuksia.
Juh. Hyvät ensivaikutelmat minullakin on(minkä takia se olikin niin erikoista). Tilaus(tai paremminkin tilaukSET) tosiaan oli epicciä mikä selittää viiveen tilauksessa. Kummastelin lähinnä kun ei tiedusteluihin vastattu.

Mutta eipä väliä. Pistettäessäni kolmannen tilauksen pyysin erityisesti vahvistamaan tilauksen vastaanottamisen ja vastasivat. Kaksi ensimmäistä GW:n tiedossa(kaippa ne sieltä pian tulee :pray:) ja kolmas vastaanotettu. Ongelma poissa päiväjärjestyksessä.

Nyt saisi tilaus vain pikkuhiljaa saapumaan. Pitäisi maalata 8.6k imperiumin joukkoja ropeconiin mennessä. Pitänee pitää kiirettä :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Munter
Viesti:

Re: Puolenkuunpeleillä ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Munter »

tneva82 kirjoitti:Pari tilausta sinnepäin odottamassa, kolmas lähti juuri. Kahdesta ekasta olen lähettänyt muutaman viestin tiedustelemaan missä viipyy(7 viikkoa alkaa olla jo aikamoinen) mutta vastausta ei ole tullut.
Oho! En ole tuota valitettavasti edes huomannut, kun postimyynti menee pakkaukseen itse asiassa 90% muiden ihmisten voimin. Aika pitkältä kyllä tuntuu, joten täytyy tarkistaa arkena asia firmalla. Epicin figujen ja Mail Orderin kanssa on tällä haavaa kyllä oikeastikin aivan tuskastuttavia ongelmia, mutta informaation olisi pitänyt kyllä kulkea. Epicin tilan parantumisesta en osaa vielä sanoa, mutta Mail Order pitäisi saada piakkoin kuntoon. Hassua, että ongelma mail orderista johtuu siitä, että saimme elitestatuksen myötä virallisen mail orderin, mutta jotenkin sen valmiiksi saattaminen englannin päästä on vielä hukkunut byrokratian pauloihin.

Tilauksissa kannattaa mainita aiemmista ongelmista, sillä sillä irtoaa yleensä jotain kompensaatiota. ;)

Sotussa liikun itse kohtuu usein, mutta luen yleensä vain pikaisesti otsikot yleiseltä alueelta ja turnauksista ellei joku kiinnitä tarkemmin huomiota, eli jos minulla jää täällä joku huomioimatta, se ei johdu asenteesta, vaan siitä että se on todella jäänyt näkemättä, mutta tuskinpa sitä kukaan epäileekään. Minut saa kuitenkin kiinni kätevästi myös Puolenkuun Pelien puhelinnumerosta:

03- 751 51 51
tai
044-751 51 51 joka on kännykkäni.
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali

Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
tneva82

Re: Puolenkuunpeleillä ongelmia?

Munter kirjoitti:Oho! En ole tuota valitettavasti edes huomannut, kun postimyynti menee pakkaukseen itse asiassa 90% muiden ihmisten voimin.
Eipä ongelmia. Kun menin mainitsemaan täällä ongelmasta niin katso. Seuraavana päivänä kolmannessa tilaukseen pistettyihin kysymyksiin tuli vastaukset joten eipä tuolla paljoakaan väliä :D Yleisesti ottaen A luokan toimintaa tosin.
Epicin tilan parantumisesta en osaa vielä sanoa,
Noh. Jervis ilmoitti foorumeilla jokin aika sitten että tuotanto on nyt toipunut äkkiryntäyksestä. Tässä rukoilee että tilaus tulee pian tänne(ottaen huomioon että pitäisi maalata 8.6k epic imperiumin joukkoja on tarpeen :D).
Tilauksissa kannattaa mainita aiemmista ongelmista, sillä sillä irtoaa yleensä jotain kompensaatiota. ;)
Nah. Kuten mainitsin vastauksena emailissa ei tarvetta. Minkäs te voitte sille että GW:llä on tuotanto/byrokratia ongelmia. Vastausten puuttuminen(kahteen emailiin) on enemmän harmillista mutta mistäs tietää vaikka se olisi hotmailin ongelma(email ei lähtenyt) ja kun ei ollut kriittisiä viestejä, vain tilauksen status pyyntö, ei sekään ongelma ole.
mutta tuskinpa sitä kukaan epäileekään.
Nah. Vakuutitte minut alusta alkaen hyvästä palvelusta :D

Mutta kiitos kuitenkin kun tännekkin vastasit vaikka "ongelma" tulikin jo ratkenneeksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”