"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Huuhkajan kootut tarinat.

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Huuhkaja
Viesti:

Huuhkajan kootut tarinat.

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

No tuli nyt aivan pakko tehdä tämmoinen. Koska Pam-pulla ja Gromillakin on. Ja teinpä sen nyt. Lukuiloa (jos minun rustauksiani voi ilolla lukea ;)).
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Aaaaargh!!!! Kammottavat värit! Ja mitenkään "html"-koodiin puuttumatta, sinulta löytyy mm. tällainen:
alert ("Palaute kenttä jäi tyhjäksi.");

Hmm, no anteeksi. Mutta räjähtivät vain silmille ;).

Tarinoista saatan sanoa jotain jahka ne ovat luettavassa muodossa ;).
Huuhkaja
Viesti:

Nyt ne on luettavassa muodossa. Ja ei partasedät saa valittaa väreistä, ne tulee muuttumaan ajan myötä (kunhan vain opin käyttämään tuota sivua oikein.)...
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Ei kyllä hirveän luettavissa minun mielestäni, paitsi muutamaa pystyy lukemaan. Teksti on niin pientä, että sitä ei voi lukea.
Johtuukohan taas selaimesta....?
Huuhkaja
Viesti:

Anteeksi. Oli vähän onkelmia tuon sivun kanssa, mutta nyt tarinoiden pitäisi olla luettavissa.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Chokka_ kirjoitti:Johtuukohan taas selaimesta....?
Tällä kertaa ... ei johdu. "Koodi" on hmmm .... mielenkiintoista.

EDIT: Tässä nyt ei ole tarkoitus Bashata huuhkajaa, vaan kertoa että netti-esitys on ... on ... hmmm. Heikko oli se sana!
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Itse olen ehdottomasti yksinkertaisten sivujen käsinkoodaamisen kannalla, perustagit kun opettelee tulee riittävää jälkeä. (Esim Jyrähtää sivut on toteutettu yläasteen ammoisina aikoina atk-tunneilta hankitulla tietotaidolla, ja teksturilla) Joten hop hop. Helppo html-kirja käteen.

Ja anteeksi Ot, tarinat luen kunhan ehdin.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Huuhkaja
Viesti:

En minä osaa tämmöisiä käyttää. Tuo on tehty siskoni avustuksella, jollain ilmais vehkeellä. Itse olen aivan täysi tumpelo tietokone asioissa (mistä kerto paljon se, että 11 vuotias pikkusiskoni osaa käyttää konetta paremmin kuin minä :D).
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Nääh, mikäs noissa. Meikäläinen kuitenkin kopsaa nuo tekstit wordiin ja tulostaa, niin luettavuudella ei ole paljonkaan väliä. Itsekin olen käsin koodaillut... tai mitä nyt noissa tarinoissa hieman front pagea (joka on muuten aika susi ohjelma) käyttänyt. Ei se vaikeaa ole kun jonkin aikaa opettelee. Itsekin olin alussa ihan poropeukalo koodaamisen kanssa, mutta koulun valinnaisen ja pienen kotona harjoittelun jälkeen sain jo ihan mukavat sivut aikaiseksi.

Mutta mitä minä tässä oikein höpötän? Odotahan niin tulostan nämä sivut jahka tulostin toimii ja kommentoin (osan olenkin jo lukenut). :D

GromEdit: Ah, nimeni mainitaan sivuilla. I is so famous!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Värit ja tausta saivat nyt miinusta. :( Ei millään pahalla.. Joo, tosiaan aika ikävät sivut katsella, nopeasti saa tälläinen vanhus-teini päänsärkyä katsellessa tuota, mutta pääasiahan on se, että tarinat olivat hyviä ja mukavia. Vaihda tuota sivun ulkomuotoa, kiitos.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Nyt on sitten Snikkit luettuna. Meinasin ensin ruveta sekoittamaan tarinoiden järjestystä, kun luulin että prologi on ihan ensimmäinen ja ihmettelin miksi ne ovat sivuillasi väärässä järjestyksessä. Mutta olinpa taas väärässä :roll:. Sekin ihmetytti, että ensimmäisen osan jälkeen tuli prologi ja jälleen toisen osan jälkeen oli 3. osa ja prologi! Prologeja hieman liikaa sanoisinko ;).

Mutta itse trilogiaan. Mielestäni oikein hyvää skavenkerrontaa. Skavenmaista sanojen toistelua oli ehkä hieman liikaakin, mutta parempi liikaa kuin liian vähän. Juoni oli oikein hyvä ja tarinat etenivät mukavaa vauhtia (eivät kuitenkaan liian nopeasti). Snikkit oli persoonallinen (rotaksi) ja muutkin hahmot olivat hyvin eriteltyjä. Kyllä näitä lukee ihan mielellään ja jatkoa jään odottelemaan.

Sitten niihin sivuihin. Ulkoasu on todellakin ehkä liiankin räikeä. Ei tekisi pahaa jos tarinan teksti olisi vaikka 3, nyt melkoisen isoa. Muu teksti on sitten taas liiankin pientä. Tekstiä voisi tarinoissa myös hiukan levittää. Nyt on melkoiset "marginaalit". Koodaamisesta vain sen verran että melkoisesti turhaa koodia. Ja mitäs tämä meinaa:
huuhkajan kotisivut kirjoitti:Floyd \\\\\\\\'revolveri\\\\\\\\' Gunberg | Gai\\\\\\\\'jinin ihmeelliset siekailut
Mitä nuo \-merkit ovat? :D

Ja sitä vielä, että eivätkös nuo kaksi tarinaa ole 40K:ta? Ja Oskar sitten FB:tä. Sitä voisi kanssa lueskella. Mutta tällaista tänään. Grom Hardhammer on puhunut.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Huuhkaja
Viesti:

Noista merkeistä en todellakaan tiedä mitään, ne ilmestyy siihen aina jonkun ajan jälkeen, siitä kun ne on poistanut. Ja Gai'jin sekä Floyd jutut ovat todellakin kytkoota, sekä oskar Fabaa. Prologeja ilmestyy mulla yleensä aina ennen tárinaa, koska kun aloitan tarinan kirjoittamisen, saan sen johonkin puoleenväliin, ja sitten tulee pakko lopettaa se, kun ei ole motivaatiota kirjoittaa lisää, joten pistän siitä prologin seuraavalle osalle ;).
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Grom, viestisi loppuun olisi sopinut vielä 'Ugh!'
Pistä niihin merkinnät, että onko ne fb:tä vai 40k:ta..
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Huuhkaja
Viesti:

Nyt on merkinnätkin. Mutta saa niitä tarinoitakin kommentoida muutkin kuin Grom ite ;)....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”