Huuhkajan kootut tarinat.
Huuhkajan kootut tarinat.
No tuli nyt aivan pakko tehdä tämmoinen. Koska Pam-pulla ja Gromillakin on. Ja teinpä sen nyt. Lukuiloa (jos minun rustauksiani voi ilolla lukea
).
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Itse olen ehdottomasti yksinkertaisten sivujen käsinkoodaamisen kannalla, perustagit kun opettelee tulee riittävää jälkeä. (Esim Jyrähtää sivut on toteutettu yläasteen ammoisina aikoina atk-tunneilta hankitulla tietotaidolla, ja teksturilla) Joten hop hop. Helppo html-kirja käteen.
Ja anteeksi Ot, tarinat luen kunhan ehdin.
Ja anteeksi Ot, tarinat luen kunhan ehdin.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
En minä osaa tämmöisiä käyttää. Tuo on tehty siskoni avustuksella, jollain ilmais vehkeellä. Itse olen aivan täysi tumpelo tietokone asioissa (mistä kerto paljon se, että 11 vuotias pikkusiskoni osaa käyttää konetta paremmin kuin minä
).
Nääh, mikäs noissa. Meikäläinen kuitenkin kopsaa nuo tekstit wordiin ja tulostaa, niin luettavuudella ei ole paljonkaan väliä. Itsekin olen käsin koodaillut... tai mitä nyt noissa tarinoissa hieman front pagea (joka on muuten aika susi ohjelma) käyttänyt. Ei se vaikeaa ole kun jonkin aikaa opettelee. Itsekin olin alussa ihan poropeukalo koodaamisen kanssa, mutta koulun valinnaisen ja pienen kotona harjoittelun jälkeen sain jo ihan mukavat sivut aikaiseksi.
Mutta mitä minä tässä oikein höpötän? Odotahan niin tulostan nämä sivut jahka tulostin toimii ja kommentoin (osan olenkin jo lukenut).
GromEdit: Ah, nimeni mainitaan sivuilla. I is so famous!
Mutta mitä minä tässä oikein höpötän? Odotahan niin tulostan nämä sivut jahka tulostin toimii ja kommentoin (osan olenkin jo lukenut).
GromEdit: Ah, nimeni mainitaan sivuilla. I is so famous!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Värit ja tausta saivat nyt miinusta.
Ei millään pahalla.. Joo, tosiaan aika ikävät sivut katsella, nopeasti saa tälläinen vanhus-teini päänsärkyä katsellessa tuota, mutta pääasiahan on se, että tarinat olivat hyviä ja mukavia. Vaihda tuota sivun ulkomuotoa, kiitos.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Nyt on sitten Snikkit luettuna. Meinasin ensin ruveta sekoittamaan tarinoiden järjestystä, kun luulin että prologi on ihan ensimmäinen ja ihmettelin miksi ne ovat sivuillasi väärässä järjestyksessä. Mutta olinpa taas väärässä
. Sekin ihmetytti, että ensimmäisen osan jälkeen tuli prologi ja jälleen toisen osan jälkeen oli 3. osa ja prologi! Prologeja hieman liikaa sanoisinko
.
Mutta itse trilogiaan. Mielestäni oikein hyvää skavenkerrontaa. Skavenmaista sanojen toistelua oli ehkä hieman liikaakin, mutta parempi liikaa kuin liian vähän. Juoni oli oikein hyvä ja tarinat etenivät mukavaa vauhtia (eivät kuitenkaan liian nopeasti). Snikkit oli persoonallinen (rotaksi) ja muutkin hahmot olivat hyvin eriteltyjä. Kyllä näitä lukee ihan mielellään ja jatkoa jään odottelemaan.
Sitten niihin sivuihin. Ulkoasu on todellakin ehkä liiankin räikeä. Ei tekisi pahaa jos tarinan teksti olisi vaikka 3, nyt melkoisen isoa. Muu teksti on sitten taas liiankin pientä. Tekstiä voisi tarinoissa myös hiukan levittää. Nyt on melkoiset "marginaalit". Koodaamisesta vain sen verran että melkoisesti turhaa koodia. Ja mitäs tämä meinaa:
Ja sitä vielä, että eivätkös nuo kaksi tarinaa ole 40K:ta? Ja Oskar sitten FB:tä. Sitä voisi kanssa lueskella. Mutta tällaista tänään. Grom Hardhammer on puhunut.
Mutta itse trilogiaan. Mielestäni oikein hyvää skavenkerrontaa. Skavenmaista sanojen toistelua oli ehkä hieman liikaakin, mutta parempi liikaa kuin liian vähän. Juoni oli oikein hyvä ja tarinat etenivät mukavaa vauhtia (eivät kuitenkaan liian nopeasti). Snikkit oli persoonallinen (rotaksi) ja muutkin hahmot olivat hyvin eriteltyjä. Kyllä näitä lukee ihan mielellään ja jatkoa jään odottelemaan.
Sitten niihin sivuihin. Ulkoasu on todellakin ehkä liiankin räikeä. Ei tekisi pahaa jos tarinan teksti olisi vaikka 3, nyt melkoisen isoa. Muu teksti on sitten taas liiankin pientä. Tekstiä voisi tarinoissa myös hiukan levittää. Nyt on melkoiset "marginaalit". Koodaamisesta vain sen verran että melkoisesti turhaa koodia. Ja mitäs tämä meinaa:
Mitä nuo \-merkit ovat?huuhkajan kotisivut kirjoitti:Floyd \\\\\\\\'revolveri\\\\\\\\' Gunberg | Gai\\\\\\\\'jinin ihmeelliset siekailut
Ja sitä vielä, että eivätkös nuo kaksi tarinaa ole 40K:ta? Ja Oskar sitten FB:tä. Sitä voisi kanssa lueskella. Mutta tällaista tänään. Grom Hardhammer on puhunut.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Noista merkeistä en todellakaan tiedä mitään, ne ilmestyy siihen aina jonkun ajan jälkeen, siitä kun ne on poistanut. Ja Gai'jin sekä Floyd jutut ovat todellakin kytkoota, sekä oskar Fabaa. Prologeja ilmestyy mulla yleensä aina ennen tárinaa, koska kun aloitan tarinan kirjoittamisen, saan sen johonkin puoleenväliin, ja sitten tulee pakko lopettaa se, kun ei ole motivaatiota kirjoittaa lisää, joten pistän siitä prologin seuraavalle osalle
.