"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rykmentillä Max Rajaa?

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Gragh the Bloodhammer

Rykmentillä Max Rajaa?

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Onko Rykmentissä 5x5 rivit maximi rivit,vai voi olla enemmän?
Gragh is back.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

voit tehdä vaikka yhden 40 levyisen rivin jos modeleita saat yhteen ryhmään ostettua niin paljon.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Joillakin yksiköillä kuten unbreakableilla ja scouteilla voi olla yksikkökoon yläraja. Nämä löytyvät kirjasta unit entryn kohdalta. Useimmilla yksiköillä ei ole kokorajaa. Rivejä saa olla niin paljon kuin huvittaa. Muodostelmaa rajoittaa vain se, että command groupin pitää olla eturivissä, joten täydellä commandilla minimileveys on kolme.

Rankkibonusta saa vain vähintään neljän levyisistä rankeista ja korkeintaan kolmesta ylimääräisestä. 4x4 on siis pienin mahdollinen tapa saada täydet rankkibonukset (poislukien bretit, juujuu...). Enemmän saa olla niin paljon kuin huvittaa, mutta lisäbonusta ei tule. Outnumberiin lisämiehet tietysti auttavat.

Vastasiko jokin näistä kysymykseen?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Dolmot kirjoitti: Vastasiko jokin näistä kysymykseen?
Joo kiitos vastasi.
Gragh is back.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”