joo eli aatttelin kysyytosta täällä (onko oikeessa paikassa (kai))
eli oon lukenu sen muutaman kerran mutta selvästi joko ymmärtämis ongelma tai muuten vaan mut en tajuu mitä se sacred blessing of old ones meinaa eli jos joku viittis valaista
niin ja onks se hyödyllinen oikeessa käytössä (siis hyvä)??
Liskojen blessing of old ones
itselläni nyt ei ole (veljen)liskokirjaa vieressä, mutta eikös se ollut että yhdelle charrulle per armeija, ja saa re-rollata d3 noppaa. (nopat heitettiin pelin alussa). Siis jos vaikka saat re-rollata 2 noppaa, tietääkseni saat vaikka armour saveja, tai vaikka leadership heittoja re-rollata kaksi kertaa.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Mitkä tahansa d3 kertaa yksittäistä d6 noppaa.CraCkHaCk kirjoitti:itselläni nyt ei ole (veljen)liskokirjaa vieressä, mutta eikös se ollut että yhdelle charrulle per armeija, ja saa re-rollata d3 noppaa. (nopat heitettiin pelin alussa). Siis jos vaikka saat re-rollata 2 noppaa, tietääkseni saat vaikka armour saveja, tai vaikka leadership heittoja re-rollata kaksi kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Minä käytän tuota character taisteluissa. Se on kohtalainen, kun ei joka suunnasta ole tulossa tykinkuulia sun muita. En tiedä onko se niin käytännöllinen muissa peleissä. Pahimmalla onnella unohdat, että saat re-rollata. Ja 35pts on kallis, jos saatkin vain yhden.valnir the reaper kirjoitti:Ei kuulosta kovin hyvältä. Jos jollain lisko pelaajalla on kokemusta niin kertokaapa onko tuo pisteidensä väärtti?
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)