GT Speed Freeks
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
GT Speed Freeks
Lisää kuvaspammia. Helsinki GT:ssä ohjastamani avaruusörkit.
Lista löytyy 40k: Armeijalistat osiosta. Tässä.
Kuvat ovat aika isoja. Joissain kuvissa salama sotkee vähän, mutta muuten värit ovat oikein.
Koko kuva
Puolikas
Toinen puolikas
Battlewagon + Big Mek(Ol' Crumpy)
Skarboyz
Scorcha buggyt
Trukk boyz #1
Trukk boyz #2
Trukk boyz #3
Trukk boyz #4
Zzap GunBuggy ja Trukk boyz #5
Toinen ZZap Gunbuggy
Outriderit
-Eikka
Lista löytyy 40k: Armeijalistat osiosta. Tässä.
Kuvat ovat aika isoja. Joissain kuvissa salama sotkee vähän, mutta muuten värit ovat oikein.
Koko kuva
Puolikas
Toinen puolikas
Battlewagon + Big Mek(Ol' Crumpy)
Skarboyz
Scorcha buggyt
Trukk boyz #1
Trukk boyz #2
Trukk boyz #3
Trukk boyz #4
Zzap GunBuggy ja Trukk boyz #5
Toinen ZZap Gunbuggy
Outriderit
-Eikka
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
http://lunatix.epixx.org/
Loistavan örkkimäisiä konversioita, esim. skarboyzien "ambulanssi".
Maalaustaso suorastaan loistavaa pelifiguille.
Battlewagon on ihan hyvä (itse en todellakaan pystyisi samaan), mutta kuitenkin armeijan heikoin lenkki. Nuo tagit ja naamat ovat liian isoja, ja konvertointi ei ole yhtä tasokasta kuin muissa figuissa, mutta ihan kelvollinen kuitenkin, kyllä sillä turnauksiin kehtaa mennä.
Maalaustaso suorastaan loistavaa pelifiguille.
Battlewagon on ihan hyvä (itse en todellakaan pystyisi samaan), mutta kuitenkin armeijan heikoin lenkki. Nuo tagit ja naamat ovat liian isoja, ja konvertointi ei ole yhtä tasokasta kuin muissa figuissa, mutta ihan kelvollinen kuitenkin, kyllä sillä turnauksiin kehtaa mennä.
Olipahan komea armeija!
Olivat meinaan todella hienoja peliarmeijaksi.
Itse pidin Battlewagonista paljon ja vanha örkki oli hauska
.
Teema pysyi hyvin joka figussa, siitäkin kiitos.
Olivat meinaan todella hienoja peliarmeijaksi.
Itse pidin Battlewagonista paljon ja vanha örkki oli hauska
Teema pysyi hyvin joka figussa, siitäkin kiitos.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
ChildGamez
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Battlewagon on yksityiskohtien määrän suhteen kyllä armeijan heikoin lenkki. Toisaalta siitä pystyy ottamaan pyssyt ja katon pois ja ajelemaan avolava mallilla.Warboss ZagSnikk kirjoitti:Battlewagon on ihan hyvä (itse en todellakaan pystyisi samaan), mutta kuitenkin armeijan heikoin lenkki. Nuo tagit ja naamat ovat liian isoja, ja konvertointi ei ole yhtä tasokasta kuin muissa figuissa, mutta ihan kelvollinen kuitenkin, kyllä sillä turnauksiin kehtaa mennä.
6.valnir the reaper kirjoitti:Ihan uteliaisuuttani kysyn että miten sujui turnaus tuolla kokoonpanolla?
Noin 300 tuntia.Crayven kirjoitti:Paljonkos aikaa tuota porukkaa meni maalatessa?
-Eikka
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Battlewagon on solimate/finnfoam palikan ympärille kasattu. Leikelty, viillelty, pinnoitettu pahvilla ja pienoismallilaivojen nauloilla, telaketjut pahvia, rummut vanhoja kilpiä. Lisäksi pikkuisen kapalevyä, muoviverkkoa ja balsaa, katto tehty pahvista.raastin kirjoitti:Mitä muuten käytit Battlewagonin pohjana?
Crusher on pahviputkea, nystyt muovispruen paloja, tikapuut ovat myös muovispruesta. Pyssyt ja grot riggerit aitoja gw tuotteita.
-Eikka
Kiitän. Itse ajattelin tehdä omani jostain lelu kuorma-autosta.Niblebitzer kirjoitti:Battlewagon on solimate/finnfoam palikan ympärille kasattu. Leikelty, viillelty, pinnoitettu pahvilla ja pienoismallilaivojen nauloilla, telaketjut pahvia, rummut vanhoja kilpiä. Lisäksi pikkuisen kapalevyä, muoviverkkoa ja balsaa, katto tehty pahvista.raastin kirjoitti:Mitä muuten käytit Battlewagonin pohjana?
Crusher on pahviputkea, nystyt muovispruen paloja, tikapuut ovat myös muovispruesta. Pyssyt ja grot riggerit aitoja gw tuotteita.
-Eikka
raastin raastaa ja ryystää
- Rectunator
Todella komeita örkkejä. Tuo iso battlewagon tuolla taustalla on hien. Mistäköhän se on tehty ja miten? Myös nuo buggyt ym. möyryävät koneet ovat hienoja. Maalaustaso on erittäin hyvä ja jälki hienoa. Tosin joissain kuvissa on ilmeisesti salamavalo saanut figujen maalipeitteen jotenkin oudolta, mutta sehän ei ole maalaajan vika. Hienoja ovat.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
Loistavaa jälkeä. Orjallinen ihojen highlightaaminen teki vaikutuksen jo paikan päällä.
Sinulla on kyllä todella omaperäinen tyyli maalata armeijasi, vähän kasari heavy metal tiimi ja todella siistin jäljen sekoitus. Näkyy hyvin myös VC armeijassasi, minä tykkään.
Battlewagon kieltämäti uupuu vähän muun armeijan tasosta, mutta jos se vielä näkee työtunteja niin varmaan saa senkin kiinni.
Myöskin Trukkien ja Buggyjen kuski figut ovat sen verran nihkeitä verrattuna uusiin örkkeihin joten ne vähän pistävät silmään, mutta se nyt ei periaatteessa ole sinun vikasi.
Kaiken kaikkiaan kuitenkin hieno armeija, ja ansaitsi ehdokkuuden 'paras armeija' kisaan. Onko seuraava armeija proggis jo muuten tiedossa?
Sinulla on kyllä todella omaperäinen tyyli maalata armeijasi, vähän kasari heavy metal tiimi ja todella siistin jäljen sekoitus. Näkyy hyvin myös VC armeijassasi, minä tykkään.
Battlewagon kieltämäti uupuu vähän muun armeijan tasosta, mutta jos se vielä näkee työtunteja niin varmaan saa senkin kiinni.
Myöskin Trukkien ja Buggyjen kuski figut ovat sen verran nihkeitä verrattuna uusiin örkkeihin joten ne vähän pistävät silmään, mutta se nyt ei periaatteessa ole sinun vikasi.
Kaiken kaikkiaan kuitenkin hieno armeija, ja ansaitsi ehdokkuuden 'paras armeija' kisaan. Onko seuraava armeija proggis jo muuten tiedossa?
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
Upeaa maalausta ja hienoja konvauksia. Pidin erityisesti ampulanssista ja Outridereistä. Mutta tuo "lato" tuolla battlewagonin päällä hairitsi (Luulin sitä ensin maastoksi). Siitä puuttui selväsi jotain örkkimäisyyttä (ladosta, ei itse wagonista). En itse kyllä pystyisi parempaan. Kerrassaan upea armeija!