"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Juustot armeijat...

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Assassin

Juustot armeijat...

Viesti Kirjoittaja Assassin »

Onko olemassa yhtä Juusto armeijaa vai onko vain joidenkin armeijoiden juusto taktiikat juustoja vai onko olemassa edes juustoja armeijoita tai armeijalistoja? :)
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Totta kai on olemassa "juustoja" armeijalistoja. Niitä pitää vain vähän väsätä. Esim: City guard 8 bolttiksella. Mikään armeija ei silti itsessään ole "juusto".
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Chaos Army on aika juusto joitakin Armyi vastaan.
Gragh is back.
Jade-eye

Viesti Kirjoittaja Jade-eye »

Chaos! En tiedä, mutta olen tottunut sen juustouteen! 500pts pelissä se hakkasi aina örkit, liskot, rasismista kärsivät raukkahaltiat ja kääpiöt. Se saattoi johtua pelaajistakin. Mutta silti: Chaoos, we hate you!!!
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Jooa Chaos niittää Örkkejä ja Monia muita kuin heinää :D
Gragh is back.
Assassin

*Hymiö* kirjoitti: Mutta silti: Chaoos, we hate you!!!
Tämän ei pitäisi mennä kaaoksen haukkumis keskusteluksi, sillä sillekkin on luultavasti oma palsta jossain, siis tehkää vain niin, että kertokaa mitkä ovat juustoja ja onko juustoja ollenkaan?
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Juusto on vain tekosyy häviämiselle. Jos häviät, vastustajan lista on juusto. Oma lista puolestaan ei ole koskaan juusto vaikka muut niin väittäisivätkin.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Armageddon on about oikeassa, vaikka kyllä sitä juustoakin on olemassa. Ainakin minusta jokin all-gunpowder Empire ei ole siitä helpoimmasta päästä piestä. Mutta ei se kaaos niin paha ole. Kyllä sekin kaatuu jos jaksaa yrittää ;)
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

Kyllä helffeille saa hyvinkin juustoisia listoja, kuten coreina lothren sea guardeja(16 jätkää kilvillä ja commandeineen maksaa tollaseset 291 pojoo) Darnoille on jo hitusen vaikeampi kehitää mitään kovin juustoista mutta kai niillekin saa
Jade-eye

Viesti Kirjoittaja Jade-eye »

Assassin kirjoitti:
*Hymiö* kirjoitti: Mutta silti: Chaoos, we hate you!!!
Tämän ei pitäisi mennä kaaoksen haukkumis keskusteluksi, sillä sillekkin on luultavasti oma palsta jossain, siis tehkää vain niin, että kertokaa mitkä ovat juustoja ja onko juustoja ollenkaan?
En minä chaosta haukkunutkaan! Totesin vain vihaavani sitä(tiettyjen valittujen kanssa)!
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Omasta mielestäni juusto on sitä, kun painottaa yhteen/kahteen asiaan armeijassaan. Vastustaja saa sen ilmeen, että jos vastustaja pääsee esim ampumaan paljon ampumapainotteisella listalla, niin on hänen listansa juustoinen sen tehokkuuden takia. Vastaavasti Skaveneiden taika/ampuminen ovat tehokkaita jos niihin panostaa ja siksi niitä pidetään juustoisina. Yleensä jätetään kuitenkin kokonaan huomioimatta, että "juustoisen" listan muut osa alueet kärsivät tästä. Siksi ns. "juustoinen" Chaos lista joka pieksee kaiken minkä saa kiinni saa turpaansa ja kovaa, jos vastustaja onnistuu kaukotaistelussaan.
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Tunnetuimpaa "juustoa":

-Vampire Count summoning horde (siis 4 Necromanceria 2000pts. armeijassa)

-Dwarffien massatykistö (specialit ja raret lähes* täynnä Stone throwereita, Cannoneita, Bolt throwereita ja Gyrocoptereita)
*yksi tai kaksi special unit- slottia menee isoihin ironbreaker- ryhmiin

-Night gobling horde (aivan liikaa Night gobboja fanaticeilla ja nettereillä, mukana myös sotakoneita ja jättejä.)

-Clan Skyre Skaven (Jezzaileja, Warp-lighning Cannoneita. ja lisää Jezzaileja)

-Khornen chaos (lähitaistelussa tappavat kaiken. Taitava pelaaja osaa tosin taktikoida vastustajan Frenzyn kanssa, mutta vielä taitavampi Khorne-pelaaja osaa välttää tämän)

-Suurin osa armeijoista, jotka sisältävät special charactereita

Ottakaa huomioon, etteivät nämä ole täysin minun
mielipiteitäni, näistä listoista olen vain kuullut eniten
Whinetystä (etenkin kääpiölistasta omalta taholtani :roll)

Dark elf City Garrison ei minusta ole lainkaan juusto,
sillä kun lähes puolet armeijan pisteistä menee Bolt
Throwereihin, ei millekään muulle "hyvälle" jää enää tilaa.
Olen nähnyt pelejä pelattavan CG:llä, eikä se ole mitenkään erityisesti hallinnut pelikenttää.
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Armageddon kirjoitti:Juusto on vain tekosyy häviämiselle. Jos häviät, vastustajan lista on juusto. Oma lista puolestaan ei ole koskaan juusto vaikka muut niin väittäisivätkin.
Täsmälleen samaa mieltä! Jotkut listat nyt vain on suunniteltu niin että niissä panostetaan johonkin. Sitten jos ei hyödynnä sitä ja ota muita pelin osa-alueita haltuunsa, voi syyttää vain itseään mahdollisesta tappiosta.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Qhayshu

Viesti Kirjoittaja Qhayshu »

Baurus kirjoitti:
Armageddon kirjoitti:Juusto on vain tekosyy häviämiselle. Jos häviät, vastustajan lista on juusto. Oma lista puolestaan ei ole koskaan juusto vaikka muut niin väittäisivätkin.
Täsmälleen samaa mieltä! Jotkut listat nyt vain on suunniteltu niin että niissä panostetaan johonkin. Sitten jos ei hyödynnä sitä ja ota muita pelin osa-alueita haltuunsa, voi syyttää vain itseään mahdollisesta tappiosta.
Jätkäthän puhuu asiaa! Olen myös samaa mieltä.
Life is only a game...
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

En muista tiedä, mutta ikinä en ole tappioni syyksi pannut vastustajan lista juustoisuutta. Sillä kertaa vain toinen oli parempi jne.
Vihaan jo juusto sanaa itsessään ;).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Averren kirjoitti: Vihaan jo juusto sanaa itsessään ;).
Minä en.......Mmmmmm, juusto.....
Assassin

Valitettavasti, minä olen pannut syyksi juuston vaikka se on osittain totta jos vastustaja pelaa "veren maku suussa" vain silä perusteella että on pakko voittaa.
PS:tämä on hyvä keskustelu sillä saatiin tämä juusto mollaaminen esiin ja se auttaa pelaajia (ainakin minua).
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Moneskohan sadas kerta tämäkin on taas kun asiasta keskustellaan.

Vaikka lista olisikin hyvä, tai erittäin hyvä niin ei se tarkoita sitä että voittaa automaattisesti, tai että veren maku suussa hakisi voittoa.
Eikä jälkimmäisellä oikeastaan ole mitään tekemistä itse listan "juustoisuuden" kanssa.

Miksi sitä täytyy hokea kokoajan?
En ymmärrä miksi ihmeessä ihmisiä harmittaa sitten häviäminen jos eivät alunperinkään ole hakemassa voittoakaan? Olisiko syytä miettiä ensin omia asenteitaan ennen kun ryhdytään mollaamaan toisten mielipiteitä ja mieltymyksiä armeijakokoonpanoista ja pelitaktiikoista.
Huijaaminen ja epärehellisyys on tietysti sitten, mutta näillä ei ole taas mitään tekemistä käsitteen "juusto" kanssa.

Kun kerran on olemassa hyväksi havaittuja yhdistelmiä niin niitä ihmiset tulevat käyttämään. Tämä on fakta eikä se ole siitä muuttumassa vaikka mitä tekisi tai vinkuisi kurkkunsä käheäksi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Deetwo kirjoitti: Kun kerran on olemassa hyväksi havaittuja yhdistelmiä niin niitä ihmiset tulevat käyttämään. Tämä on fakta eikä se ole siitä muuttumassa vaikka mitä tekisi tai vinkuisi kurkkunsä käheäksi.
Totta. Mutta kyllä se syö miestä kun hakkaa päätänsä samaan mäntyyn matsista toiseen. Varsinkin jos omasta armeijasta ei tunnu löytyvän yhdistelmää, jolla vihu voitettaisi.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

rampale kirjoitti:
Deetwo kirjoitti: Kun kerran on olemassa hyväksi havaittuja yhdistelmiä niin niitä ihmiset tulevat käyttämään. Tämä on fakta eikä se ole siitä muuttumassa vaikka mitä tekisi tai vinkuisi kurkkunsä käheäksi.
Totta. Mutta kyllä se syö miestä kun hakkaa päätänsä samaan mäntyyn matsista toiseen. Varsinkin jos omasta armeijasta ei tunnu löytyvän yhdistelmää, jolla vihu voitettaisi.
Tuntuisi omituiselta jos olisi lista olemassa jota ei voisi millään voittaa. Jos ei armeijakokoonpanosta löydy vastausta niin kannattaa miettiä sitten omaa taktiikkaa vaikka. Tässä jonkin aikaa WDeissä on ollut loistavia artikkeleita aiheesta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”