Juustot armeijat...
-
Assassin
Juustot armeijat...
Onko olemassa yhtä Juusto armeijaa vai onko vain joidenkin armeijoiden juusto taktiikat juustoja vai onko olemassa edes juustoja armeijoita tai armeijalistoja? 
-
Gragh the Bloodhammer
-
Gragh the Bloodhammer
-
Assassin
-
Armageddon
En minä chaosta haukkunutkaan! Totesin vain vihaavani sitä(tiettyjen valittujen kanssa)!Assassin kirjoitti:Tämän ei pitäisi mennä kaaoksen haukkumis keskusteluksi, sillä sillekkin on luultavasti oma palsta jossain, siis tehkää vain niin, että kertokaa mitkä ovat juustoja ja onko juustoja ollenkaan?*Hymiö* kirjoitti: Mutta silti: Chaoos, we hate you!!!
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
-
ChildGamez
Omasta mielestäni juusto on sitä, kun painottaa yhteen/kahteen asiaan armeijassaan. Vastustaja saa sen ilmeen, että jos vastustaja pääsee esim ampumaan paljon ampumapainotteisella listalla, niin on hänen listansa juustoinen sen tehokkuuden takia. Vastaavasti Skaveneiden taika/ampuminen ovat tehokkaita jos niihin panostaa ja siksi niitä pidetään juustoisina. Yleensä jätetään kuitenkin kokonaan huomioimatta, että "juustoisen" listan muut osa alueet kärsivät tästä. Siksi ns. "juustoinen" Chaos lista joka pieksee kaiken minkä saa kiinni saa turpaansa ja kovaa, jos vastustaja onnistuu kaukotaistelussaan.
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Tunnetuimpaa "juustoa":
-Vampire Count summoning horde (siis 4 Necromanceria 2000pts. armeijassa)
-Dwarffien massatykistö (specialit ja raret lähes* täynnä Stone throwereita, Cannoneita, Bolt throwereita ja Gyrocoptereita)
*yksi tai kaksi special unit- slottia menee isoihin ironbreaker- ryhmiin
-Night gobling horde (aivan liikaa Night gobboja fanaticeilla ja nettereillä, mukana myös sotakoneita ja jättejä.)
-Clan Skyre Skaven (Jezzaileja, Warp-lighning Cannoneita. ja lisää Jezzaileja)
-Khornen chaos (lähitaistelussa tappavat kaiken. Taitava pelaaja osaa tosin taktikoida vastustajan Frenzyn kanssa, mutta vielä taitavampi Khorne-pelaaja osaa välttää tämän)
-Suurin osa armeijoista, jotka sisältävät special charactereita
Ottakaa huomioon, etteivät nämä ole täysin minun
mielipiteitäni, näistä listoista olen vain kuullut eniten
Whinetystä (etenkin kääpiölistasta omalta taholtani :roll)
Dark elf City Garrison ei minusta ole lainkaan juusto,
sillä kun lähes puolet armeijan pisteistä menee Bolt
Throwereihin, ei millekään muulle "hyvälle" jää enää tilaa.
Olen nähnyt pelejä pelattavan CG:llä, eikä se ole mitenkään erityisesti hallinnut pelikenttää.
-Vampire Count summoning horde (siis 4 Necromanceria 2000pts. armeijassa)
-Dwarffien massatykistö (specialit ja raret lähes* täynnä Stone throwereita, Cannoneita, Bolt throwereita ja Gyrocoptereita)
*yksi tai kaksi special unit- slottia menee isoihin ironbreaker- ryhmiin
-Night gobling horde (aivan liikaa Night gobboja fanaticeilla ja nettereillä, mukana myös sotakoneita ja jättejä.)
-Clan Skyre Skaven (Jezzaileja, Warp-lighning Cannoneita. ja lisää Jezzaileja)
-Khornen chaos (lähitaistelussa tappavat kaiken. Taitava pelaaja osaa tosin taktikoida vastustajan Frenzyn kanssa, mutta vielä taitavampi Khorne-pelaaja osaa välttää tämän)
-Suurin osa armeijoista, jotka sisältävät special charactereita
Ottakaa huomioon, etteivät nämä ole täysin minun
mielipiteitäni, näistä listoista olen vain kuullut eniten
Whinetystä (etenkin kääpiölistasta omalta taholtani :roll)
Dark elf City Garrison ei minusta ole lainkaan juusto,
sillä kun lähes puolet armeijan pisteistä menee Bolt
Throwereihin, ei millekään muulle "hyvälle" jää enää tilaa.
Olen nähnyt pelejä pelattavan CG:llä, eikä se ole mitenkään erityisesti hallinnut pelikenttää.
Täsmälleen samaa mieltä! Jotkut listat nyt vain on suunniteltu niin että niissä panostetaan johonkin. Sitten jos ei hyödynnä sitä ja ota muita pelin osa-alueita haltuunsa, voi syyttää vain itseään mahdollisesta tappiosta.Armageddon kirjoitti:Juusto on vain tekosyy häviämiselle. Jos häviät, vastustajan lista on juusto. Oma lista puolestaan ei ole koskaan juusto vaikka muut niin väittäisivätkin.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Jätkäthän puhuu asiaa! Olen myös samaa mieltä.Baurus kirjoitti:Täsmälleen samaa mieltä! Jotkut listat nyt vain on suunniteltu niin että niissä panostetaan johonkin. Sitten jos ei hyödynnä sitä ja ota muita pelin osa-alueita haltuunsa, voi syyttää vain itseään mahdollisesta tappiosta.Armageddon kirjoitti:Juusto on vain tekosyy häviämiselle. Jos häviät, vastustajan lista on juusto. Oma lista puolestaan ei ole koskaan juusto vaikka muut niin väittäisivätkin.
Life is only a game...
En muista tiedä, mutta ikinä en ole tappioni syyksi pannut vastustajan lista juustoisuutta. Sillä kertaa vain toinen oli parempi jne.
Vihaan jo juusto sanaa itsessään
.
Vihaan jo juusto sanaa itsessään
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Assassin
Moneskohan sadas kerta tämäkin on taas kun asiasta keskustellaan.
Vaikka lista olisikin hyvä, tai erittäin hyvä niin ei se tarkoita sitä että voittaa automaattisesti, tai että veren maku suussa hakisi voittoa.
Eikä jälkimmäisellä oikeastaan ole mitään tekemistä itse listan "juustoisuuden" kanssa.
Miksi sitä täytyy hokea kokoajan?
En ymmärrä miksi ihmeessä ihmisiä harmittaa sitten häviäminen jos eivät alunperinkään ole hakemassa voittoakaan? Olisiko syytä miettiä ensin omia asenteitaan ennen kun ryhdytään mollaamaan toisten mielipiteitä ja mieltymyksiä armeijakokoonpanoista ja pelitaktiikoista.
Huijaaminen ja epärehellisyys on tietysti sitten, mutta näillä ei ole taas mitään tekemistä käsitteen "juusto" kanssa.
Kun kerran on olemassa hyväksi havaittuja yhdistelmiä niin niitä ihmiset tulevat käyttämään. Tämä on fakta eikä se ole siitä muuttumassa vaikka mitä tekisi tai vinkuisi kurkkunsä käheäksi.
Vaikka lista olisikin hyvä, tai erittäin hyvä niin ei se tarkoita sitä että voittaa automaattisesti, tai että veren maku suussa hakisi voittoa.
Eikä jälkimmäisellä oikeastaan ole mitään tekemistä itse listan "juustoisuuden" kanssa.
Miksi sitä täytyy hokea kokoajan?
En ymmärrä miksi ihmeessä ihmisiä harmittaa sitten häviäminen jos eivät alunperinkään ole hakemassa voittoakaan? Olisiko syytä miettiä ensin omia asenteitaan ennen kun ryhdytään mollaamaan toisten mielipiteitä ja mieltymyksiä armeijakokoonpanoista ja pelitaktiikoista.
Huijaaminen ja epärehellisyys on tietysti sitten, mutta näillä ei ole taas mitään tekemistä käsitteen "juusto" kanssa.
Kun kerran on olemassa hyväksi havaittuja yhdistelmiä niin niitä ihmiset tulevat käyttämään. Tämä on fakta eikä se ole siitä muuttumassa vaikka mitä tekisi tai vinkuisi kurkkunsä käheäksi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Totta. Mutta kyllä se syö miestä kun hakkaa päätänsä samaan mäntyyn matsista toiseen. Varsinkin jos omasta armeijasta ei tunnu löytyvän yhdistelmää, jolla vihu voitettaisi.Deetwo kirjoitti: Kun kerran on olemassa hyväksi havaittuja yhdistelmiä niin niitä ihmiset tulevat käyttämään. Tämä on fakta eikä se ole siitä muuttumassa vaikka mitä tekisi tai vinkuisi kurkkunsä käheäksi.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Tuntuisi omituiselta jos olisi lista olemassa jota ei voisi millään voittaa. Jos ei armeijakokoonpanosta löydy vastausta niin kannattaa miettiä sitten omaa taktiikkaa vaikka. Tässä jonkin aikaa WDeissä on ollut loistavia artikkeleita aiheesta.rampale kirjoitti:Totta. Mutta kyllä se syö miestä kun hakkaa päätänsä samaan mäntyyn matsista toiseen. Varsinkin jos omasta armeijasta ei tunnu löytyvän yhdistelmää, jolla vihu voitettaisi.Deetwo kirjoitti: Kun kerran on olemassa hyväksi havaittuja yhdistelmiä niin niitä ihmiset tulevat käyttämään. Tämä on fakta eikä se ole siitä muuttumassa vaikka mitä tekisi tai vinkuisi kurkkunsä käheäksi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt