"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Prologi: Hyvä suunnitelma

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Grim

Prologi: Hyvä suunnitelma

Viesti Kirjoittaja Grim »

Okei, olen surkea keksimään otsikoita... mutta tämä on prologi pitkälle jatkotarinalle, jota ryhdyn kirjoittamaan piakkoin. Kommentoikaa, kiitos.

------------------------------------------------

– Thaedros oli kukoistava kaupunkiplaneetta, mutta muutama vuosi sitten Petturit hyökkäsivät sinne, ryöstivät ja tuhosivat kaupungit ja vaurioittivat planeetan ilmakehää pommituksillaan. Nyt planeetalle on laskeutunut Tyranideina tunnettujen alienien pesä-alus, ja alienit ovat hyökänneet jäljellä olevan väestön kimppuun. Olemme saaneet selville luotettavalta lähteeltä, että Petturit jättivät lähtiessään planeetalle voimakkaan Kaaosikonin, joka sisältää Demoniprinssi Nyal’Thedrin olemuksen.

Inkvisiittori Wulfric Trallius istui tähtifregatin kokoushuoneessa, ison pöydän ääressä. Pöydän ympärillä istuivat myös veteraanisotilas Hall, Kaartin kapteeni Anderson, ja komissaarit Wilson sekä Birch. Pöydällä oli pieni lieriö, jonka kärjestä projisoitui hologrammi vanhasta kaljusta miehestä, joka puhui kaikuvalla äänellä, kaikkien kuunnellessa ja tarkkaillessa hologrammia.

– Ikoni on tuhottava ennen kuin Nyal’Thedr ottaa alienit haltuunsa ja käskee ne vapauttamaan itsensä. Järjestämme harhautuksen. Kapteeni Andersonin johtama komppania hyökkää planeetalle tänään Terran aikaa 1300, ja samaan aikaan inkvisiittori Trallius johtaa tarkoin valitun ryhmänsä ikonin luo ja tuhoaa sen. Suunnitelma ei saa epäonnistua, Nyal’Thedr saattaa tuhota alienarmeijan johdossa useita planeettoja ennen kuin ehdimme kutsua paikalle komppanian avaruusmerijalkaväkeä. Keisari olkoon kanssanne.

Hologrammi haihtui naksahtaen, Trallius nappasi lieriön pöydältä laittaen sen taskuunsa ja nousi ylös katsoen muita lähes haastavasti.

– Kuulitte suunnitelman. Onko kysyttävää?

Anderson pudisteli päätään ja painoi käden silmilleen. Anderson oli melko nuori kapteeniksi, hänellä oli mustat kiiltelevät hiukset jotka oli kammattu siististi taaksepäin, tuuheat kulmakarvat ja kirkkaansiniset silmät.

– Tämä on itsemurha, kapteeni sanoi hiljaa. Komissaari Birch katsoi häntä, muttei sanonut mitään. Trallius hieroi leukaansa kädellään. Hän oli hieman pahoillaan nuoren kapteenin varmasta kohtalosta, mutta toisaalta, Keisarin puolesta on kuollut parempiakin miehiä.

– Kuulit kyllä, miten toimimme, ja minun on sanottava että melko hyvä suunnitelma. Sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin johtaa joukkosi – ah, itsemurhaan, kyllä. Mutta teette suuren palveluksen imperiumille ja Keisarille, voitte hakea lohtua siitä ajatuksesta. Nyt minun on kysyttävä, kieltäydyttekö te ja kuolette minun luotiini, vai teettekö tämän ja kuolette Keisarin puolesta, Trallius sanoi tunteettomasti, tuijottaen Andersonia vakaasti kasvoihin. Kapteeni nosti katseensa hitaasti, nielaisi ja nyökkäsi.

-------------------------------------------------
Viimeksi muokannut Grim, To 20.05.2004 13:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Demension

Viesti Kirjoittaja Demension »

Todella mielenkiintoinen tarinan alku! Tämän tarinan jatkoa minä jään odottamaan.

Arvosana: 10-
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

jahaas inkvisiittori tariansi jatkuvat. tämä penee jo mielenkiintoiseksi odotan innoola varsinaista tarinaa
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Hyvä hehkutus, toivottavasti lähtee käyntiin yhtä hyvin...:D
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Kyllä se lähtee tai minä pistän sen lähtemään :D Lyhyt oli, mutta ei se mitään, jatka vain samaan malliin, paitsi vähän pitempänä ;)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ja lisää Tralliusta taasen lyhyen ajan sisällä, hienoa. ;) Nyt mies alkaa saada luonnettakin nimensä ympärille, ja se lisää vielä laadukkaan kerronnan kanssa novellien arvoa entisestään. Kuulostaa todellakin hyvältä, pistä lisää jossain välissä kunhan kerkeät.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Kuulostaa hyvältä. Odotan innolla jatkoa. Pieni huomautus, minä kääntäisin Space Marinet "avaruusjalkaväeksi".
Demension

Re: Prologi: Hyvä suunnitelma

Viesti Kirjoittaja Demension »

Keisari olkoon kanssanne.
Miten tuosta tulikin mieleen Star Wars..?

May the force be with you.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”