"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Khornen lord demoniratsulla

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Dw

Khornen lord demoniratsulla

Viesti Kirjoittaja Dw »

Edestä
Sivusta
Epäselvä lähikuva ratsastajasta
Lähikuva ratsastajasta, sivusta

Jooh eli kuva takaa puuttuu, oli aika sotkunen enkä jaksanut ottaa uutta, laiska kun olen. Haukkukaa pois :P
(21:45:10) (@Eraphion) Gav thorpe tulee, failaa stupidity-testin ja uusi FB edition ilmestyy
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Vuf. Söpö.
Eye is green.
Jade-eye

Viesti Kirjoittaja Jade-eye »

Eraphion kirjoitti:Vuf. Söpö.
Söpö? Voitko sanoa Khornelaista söpöksi? Yök!
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Ja sitten siirrymme oikeisiin kommentteihin: Oikein hieno, mutta kauramoottorin sarviin olisi kaivannut korostuksia.
Heppu on muuten mukavasti väriteemassa ja oikein Khornemainen. Miekkaa ei näkynyt kunnolla mistään kuvakulmasta, mutta ihan kunnossa näytti olevan. Heposen panssari oli todella hieno. Pääkalloihin olisin jotain varjoa kaivannut.

Good job!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Joo varjostuksia voisi tosiaan olla enemmän. mielellään tuota pelipöydällä katselis.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Itse olisin varmaan ensitöikseni konvertoinut heppua, sillä ainakin figun pää on aivan kauhea ja miekan tilallekin sopisi paremmin kirves.

Figu on ihan jees, mutta muutamia epäkohtia pisti silmään:

-Punaisen ja kullan voisi rajata toisistaan jotenkin, esimerkiksi ujuttamalla saumakohtaan ruskeaa inkkiä tai esimerkiksi laimennettua scroched brown. Eli käytännössä blacklinetys, mutta ruskea. Sama juttu miekassa kahden eri metallin saumakohtaan.

-Figussa on liikaa kultaa, etenkin hepassa. Ja kulta on mielestäni liian kirkasta (muutama washaus erittäin laimealla ruskealla inkillä voisi auttaa). Tuo hepan panssarin tummempi metalli näyttää hyvältä.

-Onko hepan sarvien tarkoitus olla punaisia, ja ovatko päälaen sarvet punaisia vai kultaisia ?

-Kallot! Kuten edelläkin mainittiin, ne tarvitsevat ehdottomasti varjostusta esimerkiksi tummemman ruskean muodossa.

-Beissi on ok, vaikkakin vähän tylsä.

Kanadan GW:n SoC-blogissa oli muuten ihan hieno Khornelordi, mikäli kaipaat inspiraatiota.

http://ca.games-workshop.com/news/cn/ar ... hero_b.jpg
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Dw

Viesti Kirjoittaja Dw »

Hmmh jooh, kiitoksia. Tosiaankin se base on tylsä, yritin siihen jotain vääntää mutta loppu into/osaaminen kesken.

Juuh, sarvien on tarkoituskin olla punaisia. Niistä tosiaan unohtu korostukset. Päälaen sarvet on kultaisia joihin on sotkettu jotain punaista päälle (:P)

Tota varjostusta vois kokeilla kalloihin, eri asia meneekö sitten koko homma vaan huonompaan suuntaan.

Jooh kiitoksia vaan kommenteista. Keep 'em coming.
(21:45:10) (@Eraphion) Gav thorpe tulee, failaa stupidity-testin ja uusi FB edition ilmestyy
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

On tuo kyllä kieltämättä aika söötti. ;) Minä itse en oikein tykkää Khornen yleislookista, miten ne usein maalataan. Eli suhteellisen räikeä punainen, pelkkä red gore tai vastaavaa. Itse ainakin maalaisin, jos maalaisin, Khornen punaisesta aika tummaa, mutta periaatteessa se on kiinni ihan maalaajasta. Mutta niin, tosiaankin niitä linejä kannattaa käyttää. Otat vaikka hieman laimennettua fleshwashia tai brown inkiä ja maalaat, siis et upota figua, vaan maalaat sitä niihin saumakohtiin ja väleihin. Figun yleisilme paranee huomattavasti, testaa vaikka. Fleshwash ei varmaan ensihädässä tekisi kovin pahaa punaisille alueille yleensä... Ja minä ainakin tykkään pistää kulta ja pronssikohtiin fleshwashit päälle, kannattaa kokeilla. Näyttää vähän enemmän ehkä metallisemmalta, ja räikeys häviää aika tehokkaasti. Tulee hillitymmän näköinen.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”