apuja helffien kerääjälle 1000 pisteen peliin empirea vastaa

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
kuutti

apuja helffien kerääjälle 1000 pisteen peliin empirea vastaa

Viesti Kirjoittaja kuutti »

noniin pelaan isoveljeäni vastaan 1000 pisteen pelissä. isoveljeni kerää empireä. hänen armeija on tässä:

hero:

captain

core units:

16 spearmans

16 swordmans

8 knigtii

16 hand gunneria

special units:

mortar

great cannon

ja mun joukot:

hero:

mage : seer, channer, silwer wand ja taiat: uranus thunder bolt. voisitte kertoo mitkä muut 2 taikaa ontan mut EI comet of casandoraa ku sovittiin ettei sitä saa käyttää.

core units:

8 silver helmssii : full command

16 spearmans : full command

special units:

6 shadow warrioria

12 sword masteria : full command ja championilla on macig item mistä saa 5+ ward savet

rare units:

reabeter bolt thrower

eli jos viittisitte kertoo taktiikoita ja uusia armeijoita jos tuo ei ole hyvä armeija. ja voisitte myös kertoo ne 2 taikaa mitkä otan sille maagille mut EI comet og casandoraa ku sovittiin ettei sitä saa käyttää. eli neuvoja tänne!
high elvesien kerääjä ja vaikka saatan olla nuori niin ikä voi hämätä pelitaidoissa!
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

En nyt ihan heti keksi, mutta miksi komeettaa ei saa käyttää? Samantein voisitte sopia, että cannonia ja mortaria ei saa käyttää. Outoa.

Mutta Shadow warriorit metsästämään sotakoneita.
Ja jos Miekkamestareiden champille on pakko magicitemia laittaa, niin anna lisäattack Sword of Battlella 25pts, tai Sword of might, jolloim saisit S7 heron, joka iskee I järjestyksessä. Sillä niittää Knightejakin ihan hyvin.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Nagash

Viesti Kirjoittaja Nagash »

isoveljes todennäköisesti yrittää saada voittoa tuon avulla (niin itse tekisin)
I,Helios , hereby swear my everlasting loyalty to House and Clan Tremere and...
Snogo

Viesti Kirjoittaja Snogo »

tai sitten on vanhat loret käytössä
Srovex

Viesti Kirjoittaja Srovex »

OT: mitkä on vanhat ja mitkä uudet? Eli onko The Bookissa vanhentuneet säännöt (en ihmettelis). ja minä olen missannu jotain tärkeää?
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Srovex kirjoitti:OT: mitkä on vanhat ja mitkä uudet? Eli onko The Bookissa vanhentuneet säännöt (en ihmettelis). ja minä olen missannu jotain tärkeää?
Osa loreista uusittii, en vaan saa millään päähäni mitkä ne olivat(ainakin heavens). Päivitykset löydät gw:n sivuilta ja uusimmasta kronikasta.

[Edit] Ja sitten aiheeseen :). toinen boltteri, toinen hero ja vaikkapa kotkia kun armeija kasvaa. Averren, et voi käyttää gw:tä ja sword of mightia samaan aikaan, tai oikeastaan jos otat taika aseen, sinun on käytettävä sitä. Sanoppas sille veljelles tosta komeetasta, ei se niin epäreilu ole.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Heavens, Beasts ja Life -loret uusittiin pari vuotta sitten. Vaikka muutokset eivät ole vieläkään saaneet virallista leimaa, ovat ne pelaajien ja turnausjärjestäjien keskuudessa vallan suosittuja. Haulla pitäisi löytyä parikin ketjua aiheeseen liittyen, ja ainakin jossain näistä on linkki uusiin loreihin.

Lore of Shadow:n ykköstaika on virallisestikin muuttunut toimivaan vain Unit Strenght 1:n omaaviin charactereihin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
kuutti

itsekkään en haluu komeettaa et älkäää siitä huudelka vaan kertokaa niitä taktiikoita ja mitä muuta taikoja otan ja minkäläisen armeijan teen jos tuo ei ole hyvää
high elvesien kerääjä ja vaikka saatan olla nuori niin ikä voi hämätä pelitaidoissa!
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

Ethän sinä niitä taikoja saa itse päättää. Ne heitetään nopalla, ja toisen saa vaihtaa ykköseen jos haluaa.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

saa ne päättää jos on seer
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Älä päästä knightejä rynnäköimään! Ja isoveljellesi terveisiä, että 2 mortaria toimii paremmin kuin great cannon helffeja vastaan
Creenan

Viesti Kirjoittaja Creenan »

Ota Second sign of Amul ja... ja... Storm of kronos?
Toinen boltteri. Tapat sillä ja maagilla ritarit ja ampujat, jonka jälkeen voit hyvillä mielin pyrkiä close combattiin. Kun toisella ei ole ritareita, sinulla on vauhtietu silverhelmeillä, ja pääset helpommin kylkeen.
Ei suotta mitään Magic-vermeitä tuolle championille, ei se sellaisia tartte.
Ennemmin vaikka war banner silverhelmeille tms.
Shadow warriorit vaikeuttamaan vihollisen elämää. Toisin sanoen tuhoamaan sotakoneet ja hidastamaan liikkumista.
Yritä aiheuttaa paniikkia, empire captainin LD ei ole "kuin" 8.
worth a shot, i guess.
Vaiti tuijottaa ikkunastain,
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Averren kirjoitti:En nyt ihan heti keksi, mutta miksi komeettaa ei saa käyttää? Samantein voisitte sopia, että cannonia ja mortaria ei saa käyttää. Outoa.

Ja jos Miekkamestareiden champille on pakko magicitemia laittaa, niin anna lisäattack Sword of Battlella 25pts, tai Sword of might, jolloim saisit S7 heron, joka iskee I järjestyksessä. Sillä niittää Knightejakin ihan hyvin.
Mikä idea? Silloinhan Blade Lord menettää Great weapon bonuksen, magic weaponia eikä mundane weaponia voi yhdistää ellei toisin mainita. :)
Moukku

Viesti Kirjoittaja Moukku »

shadowdancer kirjoitti:
Averren kirjoitti:En nyt ihan heti keksi, mutta miksi komeettaa ei saa käyttää? Samantein voisitte sopia, että cannonia ja mortaria ei saa käyttää. Outoa.

Mikä idea? Silloinhan Blade Lord menettää Great weapon bonuksen, magic weaponia eikä mundane weaponia voi yhdistää ellei toisin mainita. :)
Totta puhut koiraseni..
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
kuutti

hei pyysin neuvoja
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Niin niitähän tässä ollaan annettu. Älä hyvä ihminen kitise. Noh shadow warruilla hunttaat sotakoneet näin aluksi. Pultilla kokeilet tappaa mahdollisimman paljon nihtejä ja loput viimeistelet sitten ihan käsikähmässä.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Joo mä oon ihan samaa mieltä, se comet ei tule ikinä menemään läpi jos broidillasi on yhtään dispeljuttuja. Tarkka kaveri mortarin kanssa tappaa puol unittia elffejä kiekassa, ja siihen ei auta dispellit. Broidisi haluaa vaan voittaa joka kerta, eikä halua antaa sulle mitään "parempaa" kun mitä sen joukoista löytyy.

Ota ritareillesi se jutska millä ne saa liikkua metsässä niinkun sitä ei oliskaan niin tykit ei pääse ampumaan niitä ja itse otat tietysti myös kaks bolt throweria niinkun joku sanoi. Sopikaa myös etukäteen että mikä on se alue metsästä jossa unitti/unitin voi nähdä niin ettei tule sitä "nyt mä ammun noita, ei ne nää, no näkeepä, no emmä niitä olis tohon sit laittanu"-keskusteluja.
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Ota taijoiksi 1, 3 ja se 4
ja miks ihmeessä sitä comeettaa ei saa käyttää. Jos tuntuu ylivoimaselta niin voi voi. On niitä muitakin ylivoimasia juttuja olemassa.
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

Eli sille maagille taiat 4,3,6 yks pois jos se oli 2lvl. Ja siitä komeetasta sovitte että saa käyttää... Sen kanuunat kummiskin on tarpeeks kovaa kamaa. Ja ne Shadow warriorit semmoseen asemaan että pääsevät sotakoneisiin. ja liiku niillä ihmeessä suojassa. Sitten ritarit pois 4 taialla eli uranons thunderboltilla joka otta niiltä savet. ja tappaa ne hyvin niillä on t3. Sillä kun olet rankaissut lähetät silver helmit kimppuun tekemään niistä selvää. Spearmanit ja Swordmasterit liikkuvat suoraan päin/tai suojassa vihollista kohti. Hänen yksiköt ovat heikkoja sillä niillä ei ole dechamenttejä eikä luultavasti paljoa muuta suojaa. silloin sinun elffit tappavat ne varmasti. Sitten se bolt trower on myös hyvä vehje jalkaväkea vastaan multiple shoteilla ja hevi shotit peltikasoihin. maagilla teet miten itse huvittaa. pistö se vaikka Swordmastereihin. muista kummiskin pitää empiren kanuunat ja mortarit semmoisessa tilassa että ne ovat kusessa koko ajan. Great Eagle voisi siinä hommassa olla vallan hyvä. Close combatissa sulla ei ainakaan ongelmia tule olemaan. Vähennä sen kun parhan voit ampujilla ja loput hand to handissa. Ja kunhan vielä poistatte päistänne sen tyhmän idean kieltää komeetta niin pamautat hänen warmachinet pellolle sillä. eiköhän tämä riitä??

ja sit jos se veljes kitisee että ei komeetta ei se tappaa mut mä en sillon voita ARGH blaa blaa. niin sulla on suuri oikeus sanoa että se on naab koska se kieltää tärkeän asian joka autta varsinkin sua paljon sano sille että se on nyyppa jos ei salli sitä :D
kuutti

ok sanon sille niin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”