Kellokoneisto kirjoitti:Nuo kuusi RoRia voisi ajaa WKn yli... Jos, pystyvät...
Eivät pysty, se on hevosella juuri tuon takia.
Kellokoneisto kirjoitti:Urukit hoituvat, kun heillä on niin kova alivoima... Eikä heillä ole kai kilpiä, tippuvat 5+, vai?!
Ei kilpiä, että saisin keihäsmiehet supporttaamaan handweaponeja käyttäviä ja kyllähän noi two-handed kaverit tiputtaa royal guardit 4+:lla. Ja herot(Gorbag, Wraith ja Troll) varmistaa heroic movella, että ne ei saa charge bonusta tai heittää keihäitä ja mikä vielä tärkeämpää, minun ei tarvitse osallistua taisteluihin joissa voitto mahdollisuudet ovat alle 70%.
Kellokoneisto kirjoitti:Trolli onkin sitten vähän munkkipeliä... Eli, swarmataan sitä niin kauan kuin pystytään...Se on kuitenkin aika haavoittuvainen, sillä ei ole kuin 3 attackia, 2 mahtia ja 1 fate... Kapteenit woundaisivat 6+ ja Muut 6/4+...
Ja koska Gorbag on taustalla niin heroic move varmistaa sen, ettei se taistele yksin. Urukit kahdenkäden aseilla samaan mättöön ja johan alkaa rohanilaisia kaatua.
Kellokoneisto kirjoitti:Muuten, kun chargaa terror-otukseen ja voi samalla heittää heittokeihään...Niin heittääkö hän keihään ennen kuin alkaa ajattelemaan, että "Kannattaakohan tämä edes?"
*Selaa sääntökirjaa* Tästä ei ole mainintaa, joten saa sen heittää, mutta jossei tapa niin siitä seuraa rohkeustesti chargea varten. (Minun Mielestäni)
Kellokoneisto kirjoitti:Eli, tämä on heikko maagi-listoja vastaan... Mutta, esim. tuo Captainin lista, jolla on Troll C ja Witch King maksaa tuo kaksikko 280, jolloin niihin urukkeihin jää 220, sillä saa maksimissaan 20 urukia... Ei ole paljon...
Minulla ei ole WK:a koska en saanut sitä mahtumaan armeijaan, mutta yritän keksiä keinoa vapauttaa 20pts. sitä varten. Ja Urukkien apuna on halvan tason tyyppejä antamassa niille noppaa.
Pahis armeijan tarkoitus oli hakata minkä tyylinen armeija vaan ja olen mielestäni onnistunut aika hyvin.
Kellokoneisto kirjoitti:Vaiko kannattaisiko nuo jouset ottaa pois ja ostaa niiden tilalle kapteeni hevosella... Mounted Rohan Royal Guard menisi varmaan paremmin kuin hyvin tässä tilanteessa... Heillä kun on melkein sama haarniska kuin Gamlingilla, joka tämäkin on Kapteeni? Täysivarustettu(th.spear, HA, horse, shld) kapu maksaisi silloin 70pts... Voi olla sellainen juttu, että näitä kahta listaa voisi käyttää, sekoitella kaikenmoisia yhdisteitä...koittaa mikä olisi paras...
Uskon, että jos et hanki enempää heroja niin tuo kapteeni kuulostaa varteenotettavalta vaihtoehdolta. Kokeile!