Kysymys Daemonhunter Chimerasta
Kysymys Daemonhunter Chimerasta
Pystyykö daemonhunttereiden chimera kantamaan 12 termnaattoria, koska siinä lukee, että can carry up to twelve models, mutta imperial guardeilla lukee että ogrynit ja terminaattorit vie kahden paikan.
Kaverisi on oikeassa, chimeraan menee 12 modelia... Vehje on itseasiassa IG chimera eikä DH chimera, joten säännöt taitavat olla siis samat.
Ja terminaattorit tosiaan vie kahden modelin paikan siellä.. mutta ei se siihen tavallisten modelien kantokapasiteettiin vaikuta (eikä DHlla edes pysty saamaan noin montaa terminaattoripanssaroitua modelia yhteen chimeraan, maksimi taitaa olla 4 vaikka miten vääntäisi, ja siinäkin pitää olla tavallisia modeleita seassa)
Ja terminaattorit tosiaan vie kahden modelin paikan siellä.. mutta ei se siihen tavallisten modelien kantokapasiteettiin vaikuta (eikä DHlla edes pysty saamaan noin montaa terminaattoripanssaroitua modelia yhteen chimeraan, maksimi taitaa olla 4 vaikka miten vääntäisi, ja siinäkin pitää olla tavallisia modeleita seassa)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Juu, mahtuisi kuusi jos niitä saisi niin paljoa otettua itseksensä.Warboss ZagSnikk kirjoitti:Eh, kuinka? Onko vika minussa, kun tuo meni minulta kokonaan ohi. Siis saahan chimeraan max. kuusi terminaattoria, eikö?Deetwo kirjoitti: maksimi taitaa olla 4 vaikka miten vääntäisi, ja siinäkin pitää olla tavallisia modeleita seassa)
Siis inq lord term platulla + 3 henchmania chimerassa + 3 elite inq term platuilla sinne sekaan... Sen enempää lista ei anna periksi
Tuo siis oli pointti, ei se että vehkeen maksimi olisi ollut neljä.Deetwo kirjoitti:eikä DHlla edes pysty saamaan noin montaa terminaattoripanssaroitua modelia yhteen chimeraan
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt