"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymys Daemonhunter Chimerasta

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
kelppi

Kysymys Daemonhunter Chimerasta

Viesti Kirjoittaja kelppi »

Pystyykö daemonhunttereiden chimera kantamaan 12 termnaattoria, koska siinä lukee, että can carry up to twelve models, mutta imperial guardeilla lukee että ogrynit ja terminaattorit vie kahden paikan.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Kaverisi on oikeassa, chimeraan menee 12 modelia... Vehje on itseasiassa IG chimera eikä DH chimera, joten säännöt taitavat olla siis samat.
Ja terminaattorit tosiaan vie kahden modelin paikan siellä.. mutta ei se siihen tavallisten modelien kantokapasiteettiin vaikuta (eikä DHlla edes pysty saamaan noin montaa terminaattoripanssaroitua modelia yhteen chimeraan, maksimi taitaa olla 4 vaikka miten vääntäisi, ja siinäkin pitää olla tavallisia modeleita seassa)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Deetwo kirjoitti: maksimi taitaa olla 4 vaikka miten vääntäisi, ja siinäkin pitää olla tavallisia modeleita seassa)
Eh, kuinka? Onko vika minussa, kun tuo meni minulta kokonaan ohi. Siis saahan chimeraan max. kuusi terminaattoria, eikö?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Warboss ZagSnikk kirjoitti:
Deetwo kirjoitti: maksimi taitaa olla 4 vaikka miten vääntäisi, ja siinäkin pitää olla tavallisia modeleita seassa)
Eh, kuinka? Onko vika minussa, kun tuo meni minulta kokonaan ohi. Siis saahan chimeraan max. kuusi terminaattoria, eikö?
Juu, mahtuisi kuusi jos niitä saisi niin paljoa otettua itseksensä.

Siis inq lord term platulla + 3 henchmania chimerassa + 3 elite inq term platuilla sinne sekaan... Sen enempää lista ei anna periksi :)
Deetwo kirjoitti:eikä DHlla edes pysty saamaan noin montaa terminaattoripanssaroitua modelia yhteen chimeraan
Tuo siis oli pointti, ei se että vehkeen maksimi olisi ollut neljä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Ah niin, chimeranhan sai transportiksi vain inquisitor lordille ja stormtroopereille. Olisi kannattanut taas ajatella itsekin ennenkuin kysyin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”