Goblinit
Minusta ihan hienoja pelifiguja gobboista saa kuivamaalaamalla ensin haarniskan tin bitzillä. Tämän jälkeen vielä kevyt kuivamaalaus Boltgun Metalillá. Sitten hameet vaika Scab Redille ja tarvittaessa Highlightit Red Gorella.
Ihon voi vaikka tehdä camo greenillä tai sitten sekoitella vihreitä ja ruskeita. Siinä ne nyt sitten olivat.
Sitten se pohja: Tee vaikka jollakin harmaalla reunat ja sitten laitat hiekan maalaat sen black inkillä ja kuivamaalaat samalla harmaalla millä teit pohjan reunat.
Ihon voi vaikka tehdä camo greenillä tai sitten sekoitella vihreitä ja ruskeita. Siinä ne nyt sitten olivat.
Sitten se pohja: Tee vaikka jollakin harmaalla reunat ja sitten laitat hiekan maalaat sen black inkillä ja kuivamaalaat samalla harmaalla millä teit pohjan reunat.
Lalalaa
-
Kellokoneisto
Jtakan Valtsun neuvoista, ja korjaan vähän mieleisikseni... Eli, ei Inkkejä...ei kuivaharjausta... Sitä ei missään nimessä... Eli, armorit maalaat sillä Tin Bitzillä tai mixillä mustaan... Sitten Goblinien haarniskoidda on paljon reunoja, joten maalaat reunoihin Chainmaililla korostukset, tällöin tämä näyttää kuin olisi muista kohtia tummentunut, mutta reunoihin tämä paska ei ole jäänyt kiinni, vaan kulunut pois...
Sitten, ihon, voisit maalata näin, että maalaat pohjalle Snot Greenillä tai Goblin Greenillä isoimmat alueet... Jätät mustaa kuitenkin hiukan aluesiin, joissa sitä olisi hyvä olla (silmät, nenä, suu, korvien sisälle ja gobboilla on käsissä muistaakseni "taitekohdissa" jää sellaiet kuopat, niihin voisi jättää mustaa... Sitten, kun tämä on tehty teet mixin tuosta pohjaväristä (Snot tai Goblin) ja Camo Greenistä... Ja, sitten korostat pelkällä Camo Greenillä...
Ja, noista vaatteista sen verran, että pohjamaalaa joillekin pelkät vaattee valkoisella, niin saat erilaisia efektejä tuosta Scab Red, Red Gore yhdistelmästä... Voit tietysti ottaa kuvioon mukaan Blood Redin, ja sekoitella kaikkia miten haluat... On kauhean näköistä, jos LotRissa kaikki on samannäköisä... Kilven voit tehdä samalla tavalla kuin armorin...
Aseet voisit tehdä maalaamalla pohjalle Boltgun Metalin ja sitä korostaa Chainmaililla...Mukaan lukien Jousien terät...
Kaikki puun/nahan voit tehdä maalaamalla pohjalle Scorched Brownin(On muuten sitten yksi tärkeimmistä maaleista mustan jälkeen, kannattaa ostaa!!!)
Ja, korostat tuon Scorchedin Bestial Brownilla tai Snakebite Leatherilla ... Tai, et ollenkaan se menee sellaisenaankin, ainakin keihäissä...
Silmät voit tehdä jollain keltaisella, niihin hiukan mustaa keskelle pupilliksi... Hampaat mielellään Bleached Bonella, jos löytyy...Skull Whitekin käy...
Sitten ne baset... Niinkuin Valtsu sanoi, mutta koita näihin saada enenmmän värejä mukaan, jotta tulee hienoja... Eli, liimaat hiekkaa, maalaat mustaksi, kuivaharjaat päälle, jotain tummaa harmaata, Codex Grey+Musta, sitten se Codexi yksinään ja ihan lopuksi sitten Bleached Bone tahi Skulll White... Ja, renat pelkästään Codex Greyllä... Reunoihin ei korostuksia, eikä merkintöjä ja mielellään tasainen maalipinta...
Toivottavasti nämä neuvoni ei vaadi liikaa maaleja ja taitoja...
Sitten, ihon, voisit maalata näin, että maalaat pohjalle Snot Greenillä tai Goblin Greenillä isoimmat alueet... Jätät mustaa kuitenkin hiukan aluesiin, joissa sitä olisi hyvä olla (silmät, nenä, suu, korvien sisälle ja gobboilla on käsissä muistaakseni "taitekohdissa" jää sellaiet kuopat, niihin voisi jättää mustaa... Sitten, kun tämä on tehty teet mixin tuosta pohjaväristä (Snot tai Goblin) ja Camo Greenistä... Ja, sitten korostat pelkällä Camo Greenillä...
Ja, noista vaatteista sen verran, että pohjamaalaa joillekin pelkät vaattee valkoisella, niin saat erilaisia efektejä tuosta Scab Red, Red Gore yhdistelmästä... Voit tietysti ottaa kuvioon mukaan Blood Redin, ja sekoitella kaikkia miten haluat... On kauhean näköistä, jos LotRissa kaikki on samannäköisä... Kilven voit tehdä samalla tavalla kuin armorin...
Aseet voisit tehdä maalaamalla pohjalle Boltgun Metalin ja sitä korostaa Chainmaililla...Mukaan lukien Jousien terät...
Kaikki puun/nahan voit tehdä maalaamalla pohjalle Scorched Brownin(On muuten sitten yksi tärkeimmistä maaleista mustan jälkeen, kannattaa ostaa!!!)
Ja, korostat tuon Scorchedin Bestial Brownilla tai Snakebite Leatherilla ... Tai, et ollenkaan se menee sellaisenaankin, ainakin keihäissä...
Silmät voit tehdä jollain keltaisella, niihin hiukan mustaa keskelle pupilliksi... Hampaat mielellään Bleached Bonella, jos löytyy...Skull Whitekin käy...
Sitten ne baset... Niinkuin Valtsu sanoi, mutta koita näihin saada enenmmän värejä mukaan, jotta tulee hienoja... Eli, liimaat hiekkaa, maalaat mustaksi, kuivaharjaat päälle, jotain tummaa harmaata, Codex Grey+Musta, sitten se Codexi yksinään ja ihan lopuksi sitten Bleached Bone tahi Skulll White... Ja, renat pelkästään Codex Greyllä... Reunoihin ei korostuksia, eikä merkintöjä ja mielellään tasainen maalipinta...
Toivottavasti nämä neuvoni ei vaadi liikaa maaleja ja taitoja...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Jep, ei ikuna drybrushia. Mieluummin samanlailla kuin KK sanoi.
Baset olen tehnyt hienosta hiekasta, jonka olen pohjamaalannut mustaksi, jonka olen drybrushinut tummanharmaasta miltei valkoiseen.
Baset olen tehnyt hienosta hiekasta, jonka olen pohjamaalannut mustaksi, jonka olen drybrushinut tummanharmaasta miltei valkoiseen.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Kellokoneisto
Sama juttu. Niistä tulee silti hienoja.Valtsu kirjoitti:Yleensä drybrushaan myös rengas haarniskat.Kellokoneisto kirjoitti:Aivan, drybrushia vain baseihin ja wargien turkkehin tai vastaaviin...
On ärsyttävää maalata rengas kerrallaan.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Iselläni on ongelma Sauronin maalaamisessa (älä Zircon suuta vaikka kysyn tässä samassa topicissa), sillä olen yrittänyt sitä maalata mutta miten sen saisi "hyvännäköiseksi", että ensin kuparinen pohjamaali haarniskalle ja sitten kuivaharjauksella Mithril Silveriä päälle, vai hoidetaanko homma inkeillä (pirun vaikea käyttää, leviää liikaa)?
Ja Zircon, baseista sen verran että ei aivan hienointa hiekkaa mutta kohtuu hienoa silti PVA-liimalla kiinni ja sitten black inkillä päälle...heh!
Ja Zircon, baseista sen verran että ei aivan hienointa hiekkaa mutta kohtuu hienoa silti PVA-liimalla kiinni ja sitten black inkillä päälle...heh!
-
Sauron The Great
Minulla kävi kerran aika hauska juttu goblinien silmien kanssa:
Olin juuri saanut gobbon valmiiksi lukuun ottamatta silmiä.
Maalasin valkuaiset ja kun olin laittamassa figuuria kuivumaan, niin pyyhkäisin vahingossa silmiä peukalollani niin että pohjamaali tuli esiin silmien keskeltä, ja siinä minulla oli täydelliset goblinien silmät.
Olin juuri saanut gobbon valmiiksi lukuun ottamatta silmiä.
Maalasin valkuaiset ja kun olin laittamassa figuuria kuivumaan, niin pyyhkäisin vahingossa silmiä peukalollani niin että pohjamaali tuli esiin silmien keskeltä, ja siinä minulla oli täydelliset goblinien silmät.
-
Kellokoneisto
Tuota,Sauron; Sauronia EI kuivaharjata...Muuta kuin se pala rengaspanssaria... Muuten teet näin...
1) Musta
2) Musta+ Tin Bitz
3) Tin Bitz
4) Tin Bitz 2/3 + Boltgun Metal 1/3
5) Tin Bitz 1/3 + Boltgun Meal 2/3
6) Boltgun Metal
7)-10) sekoituksia Boltgun Metalin ja Chainmailin väliltä
11) Chainmail
12) Chainmail+ Mithril silver
13) Mithril Silver
14) Chestnut Ink 50/50 veteen sekoitettuna
Tai, sitten lyhyemmin;
1) Sekoitus Tin Bitz ja Boltgun Metal (tätä paljon)
2)-5) Lisäät siihen Chainmailia vähän kerrallaan
6)-8)Chainmail sekoitettuna Mithril Silveriin
9) Mithril Silver
10) 50/50 Chestnut Ink
Ja, ne jutut mitkä ovat Sauronilla olkapään/solisluun lähellä inkkaat pelkällä Chestnut Inkillä...
Voin antaa vaikka pistää kuvia omasta Sauronistani...
Se on ollut tuolla vasta vähän aikaa, vaikka on yli puoli vuotta vanha, eikä kuva ole kovin hyvä, se ehkä on pudottanut pisteitä aika paljon
Ei vaan ei se mikään hyvä edes ole...voisi sitä vaikka vähän restauroida...
Jos, te vaikka nostaisitte sitä vähän
1) Musta
2) Musta+ Tin Bitz
3) Tin Bitz
4) Tin Bitz 2/3 + Boltgun Metal 1/3
5) Tin Bitz 1/3 + Boltgun Meal 2/3
6) Boltgun Metal
7)-10) sekoituksia Boltgun Metalin ja Chainmailin väliltä
11) Chainmail
12) Chainmail+ Mithril silver
13) Mithril Silver
14) Chestnut Ink 50/50 veteen sekoitettuna
Tai, sitten lyhyemmin;
1) Sekoitus Tin Bitz ja Boltgun Metal (tätä paljon)
2)-5) Lisäät siihen Chainmailia vähän kerrallaan
6)-8)Chainmail sekoitettuna Mithril Silveriin
9) Mithril Silver
10) 50/50 Chestnut Ink
Ja, ne jutut mitkä ovat Sauronilla olkapään/solisluun lähellä inkkaat pelkällä Chestnut Inkillä...
Voin antaa vaikka pistää kuvia omasta Sauronistani...
Se on ollut tuolla vasta vähän aikaa, vaikka on yli puoli vuotta vanha, eikä kuva ole kovin hyvä, se ehkä on pudottanut pisteitä aika paljon
Jos, te vaikka nostaisitte sitä vähän
Scavenger survivor's find a wa-he-y!