Omien tyyppien konverttaus
Omien tyyppien konverttaus
Eli päätin kysyä että kuinka moni konverttaa omia tyyppejä ja kuinka usein ja mihin tarkoitukseen?
Itse olen vain konvertannut DH Inquisitor Lordin hencmenejä, ja jatkossa voisin konvertata eri Inquisitor vaihtoehtoja.
PS. Ja olisin kiitollinen jos voisitte laittaa tänne kuvia niistä.
Itse olen vain konvertannut DH Inquisitor Lordin hencmenejä, ja jatkossa voisin konvertata eri Inquisitor vaihtoehtoja.
PS. Ja olisin kiitollinen jos voisitte laittaa tänne kuvia niistä.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Öh... Siis topici suunnattu ihmisille jotka eivät konvertoi muiden figuja? Ok. 
Konvertointi erottaa armeijan muista ja luo fluffin ja maalauksen kanssa armeijalle identiteetin, sielun. Itse pyrin konvaamaan jokaisen ukon jokaisessa armeijassa, tosin esim. IG:llä se menee hieman hankalaksi. Mutta silloinkin yli puolet!
Myös BFG-aluksia ja Epiccejä (ei mitään hauskempaa!
) pyrin konvertoimaan näin offtopicina.
Konvertointi erottaa armeijan muista ja luo fluffin ja maalauksen kanssa armeijalle identiteetin, sielun. Itse pyrin konvaamaan jokaisen ukon jokaisessa armeijassa, tosin esim. IG:llä se menee hieman hankalaksi. Mutta silloinkin yli puolet!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Yleinen linja taitaa olla, että ainakin komentajia/kersantteja/vastaavia useimmat konvertoivat.
Itse konvertoin vähän sieltä sun täältä yleensä. Kaikki pomoni ovat konversioita, monet ajoneuvot ovat ainakin osittain konvertoituja. Rivimosureita en yleensä paljoa konvertoi, kun ei sille yleensä ole mitään tarvetta. Kaikkein mieluiten nikkaroin ajoneuvoja, mutta characterit tulevat hyvänä kakkosena.
Itse konvertoin vähän sieltä sun täältä yleensä. Kaikki pomoni ovat konversioita, monet ajoneuvot ovat ainakin osittain konvertoituja. Rivimosureita en yleensä paljoa konvertoi, kun ei sille yleensä ole mitään tarvetta. Kaikkein mieluiten nikkaroin ajoneuvoja, mutta characterit tulevat hyvänä kakkosena.
Sen voisin vielä kysyä että pistättekö te paljon rekvisiittaa tyyppien tai alusten alustoihin?
Itse en laita tavallisille tyypeille mutta rykmentin pomoille laitan aina jotain esim. juuri laitoin Chaos tyypin pään josta törröttää veitsi Veteran Sergeantin alustaa koristamaan
Itse en laita tavallisille tyypeille mutta rykmentin pomoille laitan aina jotain esim. juuri laitoin Chaos tyypin pään josta törröttää veitsi Veteran Sergeantin alustaa koristamaan
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Ja tämä threadi ei kuulu foorumiin "Maalaus, konverttaus ja maiseman teko" miksi!? 
Kirk: "Scotty, one to beam up!"
Kirk: "Scotty, one to beam up!"
-
Ceridan the Green One
Suurin osa kavereista on jollain tapaa konvertoituja. Varsinkin Fexini ( THDn kävijät varmaan muistavat ).
Eniten konvertoitu on oma Feral Guard armeijani 40Khon... ei yhtään 40K figua :-) vaan kaikki Fabasta yms.,
Ja ylijäämäosia tosiaan jää kaikista paketeista.
Eniten konvertoitu on oma Feral Guard armeijani 40Khon... ei yhtään 40K figua :-) vaan kaikki Fabasta yms.,
Ja ylijäämäosia tosiaan jää kaikista paketeista.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"