Avataan keskustelu esimerkillä: Fantasiapeleistä saa erilaisia ruohoja 4,50 euroa ja pussi on isompi kuin GW:n.
Minua kiinnostaisi, mistä saa Hesan seudulla balsaa edullisimmin?
Vasaroita? Eikös niitä rautakaupoista, anttiloista, biltemoista jne. saa aika halvalla?Esgalsirion kirjoitti: Tästähän näkee heti missä myydään halvalla hammereita.
Mul on vähän käsitys, et kyseises putiikis oin oikein hyvät valikoimat, mutta hinnat ovat monissa varsin korkeita.JarLoz kirjoitti:Hobby Point.
Itse kävin tuolla vuosi sitten ja ostin sieltä todella halvalla vanhan Morgiana Le Fay-figun jota ei saa muista kaupoista(tarkkaa hintaa en muista, ehkä joku 5e).aurellian kirjoitti:Heh, Joensuussa on Päivänsäde niminen lelu/lastentarvike kauppa, joka myy GW:n bokseja vuosienkin takaa, ja hintaa pystyy jopa tinkimään( itse tingin vanhasta SM dregusta 10 eurova pois), siis noissa vanhoissa laatikoissa se tinkiminen toimii, ja niillä on myös "hiukan vanhahkoja" maaleja poistohintaan, jotka ovat ihan käyttökelpoisia. Etenkin inkit(kaikki 1e/kipale)
Havaitsin saman jutun, kun olin Halikossa asuvan tätini luona.junkkeli kirjoitti:Kerran oli salon kuismassa 5 eurolla kaikki warhammer , lotr jne siis kaikki eli command squad makso 5 euroo codexit makso 3 euroo ja devilfish 5 euroo KAIKKI
Voi pliis mikä vine, ompas nyt suuri asia jos Warhammereihin keskittyvällä foorumilla kerran sanoo Warhammereita hammereiks.M. Salava kirjoitti:Vasaroita? Eikös niitä rautakaupoista, anttiloista, biltemoista jne. saa aika halvalla?Esgalsirion kirjoitti: Tästähän näkee heti missä myydään halvalla hammereita.
Eli sarkastisen näpäytyksen pointti oli se, että GW:n figut ovat figuja, eivät (war)hammereita, vaikka GW ehkä niin haluaisikin ja mediaan on omaksumassa tuon termin. Vähän sama kun alettes kutsuu kaikkia hampurilaisia nyt BicMaceiks tai kaikkia autoja Atroiks tms. Mulle ainakin aiheuttaa päänsärkyä moinen termi, luulenpa että myös monelle muulle.