Onko tämä nyt hyvä lista vai ei? Baruk Khazâd!
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Onko tämä nyt hyvä lista vai ei? Baruk Khazâd!
Baruk Khazâd!
1 Dain Ironfoot, King of Erebor (Dwarf) @ 125 Pts
Barazantathul
8 Khazad Guard (Dwarf) @ 88 Pts
Hand Weapon; Two-handed Weapon; Heavy Armour
1 Balin (Dwarf) @ 95 Pts
Hand Weapon; Durin's Axe; Heavy Armour
14 Dwarf Warrior @ 126 Pts
Hand Weapon; Armour; Shield
8 Dwarf Warrior @ 64 Pts
Two-handed Weapon; Armour
Total Models: 32
Total Force Cost: 498
Kyllä tuolla pitäisi jotain piestä, kääpiöillä on kuitenkin ihan kiva Defence ja KG+B&D lyövät S4. Balin ja Dain ovat molemmat aikamoisia hakkaajia noilla aseillaan ja Dain tuo vielä pelottomuuden peliin.
1 Dain Ironfoot, King of Erebor (Dwarf) @ 125 Pts
Barazantathul
8 Khazad Guard (Dwarf) @ 88 Pts
Hand Weapon; Two-handed Weapon; Heavy Armour
1 Balin (Dwarf) @ 95 Pts
Hand Weapon; Durin's Axe; Heavy Armour
14 Dwarf Warrior @ 126 Pts
Hand Weapon; Armour; Shield
8 Dwarf Warrior @ 64 Pts
Two-handed Weapon; Armour
Total Models: 32
Total Force Cost: 498
Kyllä tuolla pitäisi jotain piestä, kääpiöillä on kuitenkin ihan kiva Defence ja KG+B&D lyövät S4. Balin ja Dain ovat molemmat aikamoisia hakkaajia noilla aseillaan ja Dain tuo vielä pelottomuuden peliin.
Viimeksi muokannut Oikolukuhirvi, Su 04.07.2004 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Juu sopivasti porukkaa kääpiö armeijaan ja Balin ja Dainhan ovat ihan kivoja samassa armeijassa.
En oikein keksi tuolle bannerille säädyllistä tekemistä, kääpiöiden fight on sama kuin urukin, mikä on paras pahojen rivisotureille, eli tasapeli tulisi kutosella. Muttaa voihan se pelastaa pari taistelua pelissä mutta kannattaako siihen uhrata 30 pistettä?
Itse laittaisin bannerin pois ja loppu pisteillä khazad guradeja kun niitä ei ole kuin tuo seitsemän tuossa listassa.
Ja tämä on MINUN mielipide.
En oikein keksi tuolle bannerille säädyllistä tekemistä, kääpiöiden fight on sama kuin urukin, mikä on paras pahojen rivisotureille, eli tasapeli tulisi kutosella. Muttaa voihan se pelastaa pari taistelua pelissä mutta kannattaako siihen uhrata 30 pistettä?
Itse laittaisin bannerin pois ja loppu pisteillä khazad guradeja kun niitä ei ole kuin tuo seitsemän tuossa listassa.
Ja tämä on MINUN mielipide.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Kellokoneisto
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
Vieras
bodyguard hmm...Captain Boromir kirjoitti:Khazâd Guardeja pitäis aina olla reilusti. Kyllä sillä S 4:llä tykittää ja D on sama kuin muilla kilpien kanssa. Lisäksi niillä on vielä Bodyguard. Halvemmat kaverit vaan auttamaan niitä voittamaan taistelut.
Massaa on ihan hyvin. Suhteellisen onnistunut lista.
eikös daini tuo pelottomuutta
- Oikolukuhirvi
- Viesti: