Kääpiöitä ja urukeja
Kääpiöitä ja urukeja
Kääpiöt:
Dain =125pts
Balin
+Durin's axe
=95pts
14 Khazad guard
=154pts
6 Dwarf warrior
+shield
=54pts
3 Dwarf warrior
=24pts
Yht. 452pts
Modelleja on 25
Urukit:
Saruman
=150pts
Uruk hai captain
+shield
=55pts
10 Orc
+spear
= 60pts
10 uruk hai
+shield
=110pts
10 Uruk hai
+pike
=110pts
10 Orc
+shield
=60pts
Yht. 545pts
Modelleja 42
No mitä mieltä olette? Olisiko pitänyt ottaa banneri urukeille, entä crossboweja? Kääpiöt minusta pärjäävät hyvin pienellä määrällä väkeä. Siksi urukit saivat enemmän väkeä.
Dain =125pts
Balin
+Durin's axe
=95pts
14 Khazad guard
=154pts
6 Dwarf warrior
+shield
=54pts
3 Dwarf warrior
=24pts
Yht. 452pts
Modelleja on 25
Urukit:
Saruman
=150pts
Uruk hai captain
+shield
=55pts
10 Orc
+spear
= 60pts
10 uruk hai
+shield
=110pts
10 Uruk hai
+pike
=110pts
10 Orc
+shield
=60pts
Yht. 545pts
Modelleja 42
No mitä mieltä olette? Olisiko pitänyt ottaa banneri urukeille, entä crossboweja? Kääpiöt minusta pärjäävät hyvin pienellä määrällä väkeä. Siksi urukit saivat enemmän väkeä.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
-
Vieras
-
Sauron The Great
Ei välttämättä. Sillä on hyvä re-rollata berserkkien noppia. On kokemusta.Spinal kirjoitti:ei banneria urukki listaan. se ei vie muuta kuin pisteitä ja on aivan turha uruk-hai armyssa.
Miksi niin? Minusta kapteeni + Saruman on loistava kombinaatio.Sauron the Great kirjoitti:Saruman pois ja Lurtz ja berserkkereitä tilalle.
Saruman Transfixittaa ja kapteeni tappaa. Ei huono idea.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Hmm jos haluaa tuon Saruman+hero, joka tappaa transfix kaverit, niin itse ottaisin todennälöisesti yhden normi urukin pois sekä kapteenin ja Lurtz tilalle.
Miettikää, kummalla tekee enemmän, yhdellä mahdilla vai normi urukilla? Aivan...
Miettikää, kummalla tekee enemmän, yhdellä mahdilla vai normi urukilla? Aivan...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Sauron The Great
Jos nyt ymmärsin pointtisi, niin Sarumanissa on kyllä muutakin kuin se +1 mahti.LAndE kirjoitti:Hmm jos haluaa tuon Saruman+hero, joka tappaa transfix kaverit, niin itse ottaisin todennälöisesti yhden normi urukin pois sekä kapteenin ja Lurtz tilalle.
Esim. Stand Fastit 12" ja C7 pitää kaiken tehokkaasti paikallaan.
Palantir antaa joustavuutta taikuuteen.
Toki kapteenit ovat halpoja ja kovia, mutta itse olen todennut myös Sarumanin toimivaksi.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ahaa, sitä ajoit takaa
.
Siinäkin ideaa tosiaan. Kapteenit ovat tehokkaita indeed. Itse pidän myös Sarumanista, mutta molempia ideoita olen kokeillut.
Muuten LAndE, hypetinkö sinulle jo Ircissä sitä minun Fiefdom postiani GW:lle ja erityisesti GW:n vastausta
?
Siinäkin ideaa tosiaan. Kapteenit ovat tehokkaita indeed. Itse pidän myös Sarumanista, mutta molempia ideoita olen kokeillut.
Muuten LAndE, hypetinkö sinulle jo Ircissä sitä minun Fiefdom postiani GW:lle ja erityisesti GW:n vastausta