FB: Saurus-unitti, Kroxigor, Jungle Swarm
FB: Saurus-unitti, Kroxigor, Jungle Swarm
Hitsi kun sitä on aina niin tyytyväinen niihi figuihin ennenku niistä otetaan kuvia, sit tulee se "uuhh.." ;-) Nojokatapauksessa kaveri räpsi muutaman shotin uudella Canon Powershot S1:llään. Hieman suttusia tuli mutta parempia kun mitä olisin ite osannu kuvata =)
http://www.kuritus.com/liz/index.html
5 kuvaa, n. 630 kb. Beware, motukansa!
EDIT: Doddiin, koko armeijani ei suinkaan ole sininen..tässä oli vaan ne figut jota tällä kertaa ajattelin laittaa galleriaan. Väriteemasta valittaineille vähä sitä vihreää osuutta mun armeijasta (pahoittelen jälleen kuvien suttuisuutta):
http://www.kuritus.com/skinu/index.html
4 kuvaa, n. 470 kb. Beware jne..
http://www.kuritus.com/liz/index.html
5 kuvaa, n. 630 kb. Beware, motukansa!
EDIT: Doddiin, koko armeijani ei suinkaan ole sininen..tässä oli vaan ne figut jota tällä kertaa ajattelin laittaa galleriaan. Väriteemasta valittaineille vähä sitä vihreää osuutta mun armeijasta (pahoittelen jälleen kuvien suttuisuutta):
http://www.kuritus.com/skinu/index.html
4 kuvaa, n. 470 kb. Beware jne..
Viimeksi muokannut Ruoska, Ke 07.07.2004 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itseasiassa nuo olivat aika nättejä. Värit olivat aikasta tasaisia (noh, olihan siinäkin vähän parantamista, mutta vain nääääääin vähän *näyttää sormillaan*) ja väriteema oli 'tavallisuudessaan' toimiva. Minä ainakin tykkäsin. Sauruksien lippu oli ainakin hyvin maalattu. Kyllä aivan hyvin kehtaa mennä pelikentälle noilla pelaamaan. Hienoja olivat.
Kyllä nuo nättejä oli, saurukset ihan ykösiä
eikä ne kroxigor ja jungle swarmitkaan rumia olleet, itse ehkä kuitenkin tekisin liskoista jonkun muun värisiä kuin sinisiä, ehkä jotain vihreän (huomaako että pelaan örkeillä
) sävyisiä tai jotain. En tiiä. Mutta kuitenkin hienoja olivat kaikki 
Voipi ihan huoletta olla tyytyväinen.
Voipi ihan huoletta olla tyytyväinen.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
Saurusten toteemi on mielestäni upea... Osaisimpa minäkin maalata noin hyvin...
Mutta Kroxikoholroyi (siis se iso lisko) on mielestäni liian "armybook"... Ei sillä, että se olisi huono, en vain pidä liskojen armybook väriteemasta.
Mutta Kroxikoholroyi (siis se iso lisko) on mielestäni liian "armybook"... Ei sillä, että se olisi huono, en vain pidä liskojen armybook väriteemasta.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
-
Balrogofmoria
Onhan niitä vihreitä liskojakin, päivitin ton alkuperäisen viestinkin nyt =)ankk3 kirjoitti:..tekisin liskoista jonkun muun värisiä kuin sinisiä, ehkä jotain vihreän..
Jepjep, ite onneks diggailen todella paljon tota armybookin themeä mutta en maalaa äijiä sinisiksi juurisiksi että ne olis bookissa niin vaan sininen nyt sattuu olemaan mun lempiväri =) Tästä syystä siis myös se bookki miellyttää =)Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Mutta Kroxikoholroyi (siis se iso lisko) on mielestäni liian "armybook"... Ei sillä, että se olisi huono, en vain pidä liskojen armybook väriteemasta.
Anyhow "ison liskon" on tarkoitus olla sellanen sinivihreä-henkinen, ostin ihan vartavasten hawk turquoisen kroxeja varten. Kuvassa se on sininisempi kun pöydällä. Myönnän et on se silti vähä armybook-lookalike;-) tosin mun figut on paljon tummempia kun bookissa..
(Guzlobin sanoja lainatakseni) Briljantti kontribuutio.Balrogofmoria kirjoitti: Surkea väriteema mutta muuten hyvä. (sininen=ei liskomainen)
Heh, se oli mun semmonen viimenen "mitäs tälle nyt tekis"-veto. Aina jengi sitä silti kehuu =) Ktosh!Kaikki jotka kehui totemia kirjoitti: Hieno totemi jne.
Liskosi eivät näyttäneet huonoilta lainkaan..olisiko korxigor ollut ehkä hiukka sotkunen muttei sekään paljoa. Kaikenkaikkiaan uskoisin että tämä sininen/vihreä asetelma saurusten ja skinkkien välillä tulee näyttämään hyvältä. Tottakai hienosäätöä nämä miniatyyrit tarvitsisivat muttei se nyt vielä näytä olevan tarpeellista. Unittien maalauksessahan on tärkeintä yleisvaikutelma eikä se ylimaallisen hienosti ja tarkasti maalatut blendaukset ja varjostukset =) Jatka samaan malliin!
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
-
Paha Omena
-
Paha Omena
-
Warlord Sneek Sneek
No, niillä nyt on melkein aina Quetzl, joskus harvoin Tepoc. Champpa on itseasiassa kokonaan lila, piikit ja pää vähän kirkkaammat vielä. Näkyy vaan heikosti tossa kuvassa kun shieldi on edessä.Plague Zombie kirjoitti:Onko sauruksilla joku blessing kun champilla on violetti harja? Skinkki kaipaa pupillia!!!
Käytännössä mä viiti riskeerata sitä että pilaan koko öögan, siksi skinkissä on nyt blessingi joka saa sen silmät hehkumaan tjsp.. jos maalausyritys meneekin munilleen niin sit sillä on semmonen idiootin katse, joten parempi näin ;-)