"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB: Saurus-unitti, Kroxigor, Jungle Swarm

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ruoska

FB: Saurus-unitti, Kroxigor, Jungle Swarm

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Hitsi kun sitä on aina niin tyytyväinen niihi figuihin ennenku niistä otetaan kuvia, sit tulee se "uuhh.." ;-) Nojokatapauksessa kaveri räpsi muutaman shotin uudella Canon Powershot S1:llään. Hieman suttusia tuli mutta parempia kun mitä olisin ite osannu kuvata =)

http://www.kuritus.com/liz/index.html

5 kuvaa, n. 630 kb. Beware, motukansa!

EDIT: Doddiin, koko armeijani ei suinkaan ole sininen..tässä oli vaan ne figut jota tällä kertaa ajattelin laittaa galleriaan. Väriteemasta valittaineille vähä sitä vihreää osuutta mun armeijasta (pahoittelen jälleen kuvien suttuisuutta):

http://www.kuritus.com/skinu/index.html

4 kuvaa, n. 470 kb. Beware jne..
Viimeksi muokannut Ruoska, Ke 07.07.2004 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Itseasiassa nuo olivat aika nättejä. Värit olivat aikasta tasaisia (noh, olihan siinäkin vähän parantamista, mutta vain nääääääin vähän *näyttää sormillaan*) ja väriteema oli 'tavallisuudessaan' toimiva. Minä ainakin tykkäsin. Sauruksien lippu oli ainakin hyvin maalattu. Kyllä aivan hyvin kehtaa mennä pelikentälle noilla pelaamaan. Hienoja olivat.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

Kyllä nuo nättejä oli, saurukset ihan ykösiä :D eikä ne kroxigor ja jungle swarmitkaan rumia olleet, itse ehkä kuitenkin tekisin liskoista jonkun muun värisiä kuin sinisiä, ehkä jotain vihreän (huomaako että pelaan örkeillä ;) ) sävyisiä tai jotain. En tiiä. Mutta kuitenkin hienoja olivat kaikki :)
Voipi ihan huoletta olla tyytyväinen.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Saurusten toteemi on mielestäni upea... Osaisimpa minäkin maalata noin hyvin...
Mutta Kroxikoholroyi (siis se iso lisko) on mielestäni liian "armybook"... Ei sillä, että se olisi huono, en vain pidä liskojen armybook väriteemasta.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Surkea väriteema mutta muuten hyvä. (sininen=ei liskomainen)
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Ruoska

ankk3 kirjoitti:..tekisin liskoista jonkun muun värisiä kuin sinisiä, ehkä jotain vihreän..
Onhan niitä vihreitä liskojakin, päivitin ton alkuperäisen viestinkin nyt =)
Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Mutta Kroxikoholroyi (siis se iso lisko) on mielestäni liian "armybook"... Ei sillä, että se olisi huono, en vain pidä liskojen armybook väriteemasta.
Jepjep, ite onneks diggailen todella paljon tota armybookin themeä mutta en maalaa äijiä sinisiksi juurisiksi että ne olis bookissa niin vaan sininen nyt sattuu olemaan mun lempiväri =) Tästä syystä siis myös se bookki miellyttää =)

Anyhow "ison liskon" on tarkoitus olla sellanen sinivihreä-henkinen, ostin ihan vartavasten hawk turquoisen kroxeja varten. Kuvassa se on sininisempi kun pöydällä. Myönnän et on se silti vähä armybook-lookalike;-) tosin mun figut on paljon tummempia kun bookissa..
Balrogofmoria kirjoitti: Surkea väriteema mutta muuten hyvä. (sininen=ei liskomainen)
(Guzlobin sanoja lainatakseni) Briljantti kontribuutio.
Kaikki jotka kehui totemia kirjoitti: Hieno totemi jne.
Heh, se oli mun semmonen viimenen "mitäs tälle nyt tekis"-veto. Aina jengi sitä silti kehuu =) Ktosh!
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

Juu, kyllä tuo vihreä paremmin sopii ;)
Hienoja ovat, ei voi muuta sanoa. Ja by the way, se toteemi tosiaan oli siisti :)
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
Drgon

Viesti Kirjoittaja Drgon »

Liskosi eivät näyttäneet huonoilta lainkaan..olisiko korxigor ollut ehkä hiukka sotkunen muttei sekään paljoa. Kaikenkaikkiaan uskoisin että tämä sininen/vihreä asetelma saurusten ja skinkkien välillä tulee näyttämään hyvältä. Tottakai hienosäätöä nämä miniatyyrit tarvitsisivat muttei se nyt vielä näytä olevan tarpeellista. Unittien maalauksessahan on tärkeintä yleisvaikutelma eikä se ylimaallisen hienosti ja tarkasti maalatut blendaukset ja varjostukset =) Jatka samaan malliin!
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Paha Omena

Viesti Kirjoittaja Paha Omena »

Hienoja oli...
Drgon puhuu asiaa.
PAHA

Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

Siniset olivat hienompia kuin vihreät. Mitä tästä nyt selvää sai, oli se, että ainakin ne olivat paremmin maalattuja (kuin vihreät).
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Minusta nuo siniset toimivat vihreitä paremmin. Vihreät näyttävät joltain avuttomilta sisiliskoilta ( ei sillä etteivät skinkit sellasia olisi ;) )

Mutta ainakin Kroxigorissa oli tosi siistiä jälkeä, ja se toteemi ansaitsee kunniamaininnan :)
Hyvää työtä.
Paha Omena

Viesti Kirjoittaja Paha Omena »

Veit VD sanat suusta, toi on ollu tuloillaan koko ajan.
Täysin samaa mieltä VD:n kanssa.
PAHA

Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
Warlord Sneek Sneek

Viesti Kirjoittaja Warlord Sneek Sneek »

Iha hyvin oot maalannu mut en tykkää väreist
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Vaikka pidän enemmän vihreistä liskoista, niin silti siniset näyttävät paremmilta jostain syystä. Ehkä maalasit siniset huolellisemmin.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Todella hienoja ovat. Hyvät alustatkin.
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Kyllä mä tykkäsin...tosi komeeta jälkee.
Tykkäsin varsinkin tosta skinusta....hyvän värinen ;)
Battousai

Onko sauruksilla joku blessing kun champilla on violetti harja? Skinkki kaipaa pupillia!!!
Otso

Viesti Kirjoittaja Otso »

Hienojahan ne. Etenkin skinkit olivat mielestäni onnistuneita.
Alea iacta est.
Ruoska

Plague Zombie kirjoitti:Onko sauruksilla joku blessing kun champilla on violetti harja? Skinkki kaipaa pupillia!!!
No, niillä nyt on melkein aina Quetzl, joskus harvoin Tepoc. Champpa on itseasiassa kokonaan lila, piikit ja pää vähän kirkkaammat vielä. Näkyy vaan heikosti tossa kuvassa kun shieldi on edessä.

Käytännössä mä viiti riskeerata sitä että pilaan koko öögan, siksi skinkissä on nyt blessingi joka saa sen silmät hehkumaan tjsp.. jos maalausyritys meneekin munilleen niin sit sillä on semmonen idiootin katse, joten parempi näin ;-)
Battousai

Mullakin oli pappismiehen silmän kanssa onkelmia. mutta sain kuin sainkin sen kohdalleen :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”