Dragonslayer ja storm of chaos
Dragonslayer ja storm of chaos
Elikkäs tässä kun olen lueskelemassa dragonslayeria mieleen tuli yksi kysymys. Onko arek daemonclavin johtama tzeentch armeija ja koko kaaoksen horde joka on tulossa kiusaamaan ihmisiä sama kuin soc:in archaonin horde? Eli toisin sanoen sijoittuuko dragonslayer soc:iin? Kiitoksia jo etukäteen.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
- Rectunator
No sanompahan tähän, että Archaonin hyökkäystä Wanhaan Maailmaan (joka sai nimen Storm of Chaos) on odotettu siitä lähtien kun Arhaon sai säännöt (eli 5. edikan alkutienoilta? Joku joka on pelannut tätä peliä Champions of Chaos-kirjan ilmestyessä kertoo.) eli ei mikään uusi juttu. Samanlainen kuin EoT-kampanja 40K:ssa, eli suuuuri tapahtuma jota on maalailtu vuosia ja joka laukaistaan studion toimesta kesäkampanjana.Rectunator kirjoitti:Dragonslayer taitaa olla sen verran vanha että silloin ei ollut vielä Soc:ista tietoakaan.
Ei hiisi, olikos se "Champions of Chaos"? Nyt nolotaa...
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Ei ole sama, kun se porukka on mun käsittääkseni jonkinlainen tiedustelujoukko... tätä tukee hieman se, että giantslayeri on ihan selvästi ennen dark shadowsia, ja että old weirde mainitsi felixin kirjat kirjoitellessaan white dwarffissa.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.