"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

4th edition: Rhinojen toimivuus

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Gaon

4th edition: Rhinojen toimivuus

Viesti Kirjoittaja Gaon »

Olen ilmeisesti missannut jotain, joten voisiko joku kertoa millä tavalla rhino ryysi on huonompi seuraavassa edikassa?
Draznik

Viesti Kirjoittaja Draznik »

Sillä tavalla että ajoneuvosta ei voi enää chargata ulos (poikkeuksena open-topped).
There is only one thing in life for sure:
You kill people...WAAGH!!!
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

--- 4thEd:issä et pysty rynnäköimään suljetusta ajoneuvosta, jos se on liikkunut... Eli jos Rhino liikkui, ulostautuvat joukot eivät rynnäköi.

Ei tosin pelkästään huonoa: Ottaen huomioon että RapidFire-säännöt muuttuvat, "Rhino Rush":in määritelmä vain luultavasti muuttuu.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Gaon

Viesti Kirjoittaja Gaon »

ahaa... no tuolla säännöllä olen pelannutkin :) jostain syystä en vain tajunnut että se tulee viralliseksi vasta 4th edikassa. :P
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Toisaalta 4th editionissa Rhino pysähtyy vähän mihin sattuu, tuhoutuminen teettää pinningiä ja niin edespäin...
zqmfgb
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Täysin tuhoontuomittna en rhinoja kuitenkaan pitäisi. Eilen pelasin Armageddoninen Space Wolffeja vastaan ja kaksi rhinoa teki perinteiset ( täysillä kohti ja ajoneuvosta nouse kimppuun ), mutta kolmen rhinon kohdalla rhinot olivat pitkälti antamassa tulisuojaa, kun miehet oli sisällä. Tämän ajatus täytyy vielä uudesta sääntökirjasta tutkia, miten moni glancing tulos aiheuttaa matkustajien ulospurkautumisen ja pinnaantumisen. Mikäli on todenköisempää että matkustajat pinnaantuvat, niin silloin liikkeen lopuksi rhinot riviin ja matkustajat niiden taakse suojaan. Yksi penetulos pomppauttaa tuhoutuvan rhinon ja ordnance kutonen poistaa koko vehkeen. Mikäli on saanut smoket laukaistua, niin glancing hittejä vain luvassa, joten seuraavalla vuorolla voi joutua menemään rhinojen yli tai ohi. 5-6 rhinoa puolikaaressa suojaamassa fistihirvitystä pitäisi antaa muutakuin barragea vastaan suojaa, posilukien vastustajan nopeat tulitukseen kykenevät elementit.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”