Assaultti kysymyksiä!!!
Assaultti kysymyksiä!!!
Nonniin.
1. Jos mun joukko assaulttaa vihollisen jehuja vuorolla 3, niin hyökkääkö vihulaiset HETI kun mun häiskät on moukuttanu niitä, vai hyökkääkö ne vasta vuorolla 4, eli niiden omalla assault vuorolla???
2. Jos yritän assaulttaa vaikeen maaston läpi vihulaisia jotka on 6 tuuman päässä, mutta kaverit ei pääse contactiin, esim. liikkuu vain yhden tuuman, pitääkö mun liikuttaa niitä äjjiä???
1. Jos mun joukko assaulttaa vihollisen jehuja vuorolla 3, niin hyökkääkö vihulaiset HETI kun mun häiskät on moukuttanu niitä, vai hyökkääkö ne vasta vuorolla 4, eli niiden omalla assault vuorolla???
2. Jos yritän assaulttaa vaikeen maaston läpi vihulaisia jotka on 6 tuuman päässä, mutta kaverit ei pääse contactiin, esim. liikkuu vain yhden tuuman, pitääkö mun liikuttaa niitä äjjiä???
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
- Amazing Slug
1. Kaikki tappelussa olevat tyypit tappelevat molempien pelaajien assault vaiheessa. Viholliset lyövät sinun jälkeesi, jos sinulla on isompi initiative tai jokin "strike first"-erikoissääntö. Jos vihollisilla on isompi initiative, he lyövät sinua ENNEN, vaikka olisitkin assaultannut sillä vuorolla. Samalla initiativella lyötte sitten yhtä aikaa.
2. Jos kukaan ei pääse kontaktiin assaultissa, ei tyyppejä liikuteta.
2. Jos kukaan ei pääse kontaktiin assaultissa, ei tyyppejä liikuteta.
Eikös tuo yhtä aikaa lyönti tule vain jos käyttää esim. frag grenadea, kun minun mielestäni samalla initiavella hyökkääjä saa aloittaa vai olenko väärässä???Amazing Slug kirjoitti:1. Kaikki tappelussa olevat tyypit tappelevat molempien pelaajien assault vaiheessa. Viholliset lyövät sinun jälkeesi, jos sinulla on isompi initiative tai jokin "strike first"-erikoissääntö. Jos vihollisilla on isompi initiative, he lyövät sinua ENNEN, vaikka olisitkin assaultannut sillä vuorolla. Samalla initiativella lyötte sitten yhtä aikaa.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
- The Captain
- Valvoja
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=26780Inquisitor Lord kirjoitti:, kun minun mielestäni
Että silleen...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.