"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Assaultti kysymyksiä!!!

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Battousai

Assaultti kysymyksiä!!!

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Nonniin.
1. Jos mun joukko assaulttaa vihollisen jehuja vuorolla 3, niin hyökkääkö vihulaiset HETI kun mun häiskät on moukuttanu niitä, vai hyökkääkö ne vasta vuorolla 4, eli niiden omalla assault vuorolla???

2. Jos yritän assaulttaa vaikeen maaston läpi vihulaisia jotka on 6 tuuman päässä, mutta kaverit ei pääse contactiin, esim. liikkuu vain yhden tuuman, pitääkö mun liikuttaa niitä äjjiä???
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

1. Kaikki tappelussa olevat tyypit tappelevat molempien pelaajien assault vaiheessa. Viholliset lyövät sinun jälkeesi, jos sinulla on isompi initiative tai jokin "strike first"-erikoissääntö. Jos vihollisilla on isompi initiative, he lyövät sinua ENNEN, vaikka olisitkin assaultannut sillä vuorolla. Samalla initiativella lyötte sitten yhtä aikaa.

2. Jos kukaan ei pääse kontaktiin assaultissa, ei tyyppejä liikuteta.
Battousai

Tänks juuh veri much, nyt tiedän kaiken, ainoa epäselvyys sääntökirjassa.
D3nniz

Viesti Kirjoittaja D3nniz »

Amazing Slug kirjoitti:1. Kaikki tappelussa olevat tyypit tappelevat molempien pelaajien assault vaiheessa. Viholliset lyövät sinun jälkeesi, jos sinulla on isompi initiative tai jokin "strike first"-erikoissääntö. Jos vihollisilla on isompi initiative, he lyövät sinua ENNEN, vaikka olisitkin assaultannut sillä vuorolla. Samalla initiativella lyötte sitten yhtä aikaa.
Eikös tuo yhtä aikaa lyönti tule vain jos käyttää esim. frag grenadea, kun minun mielestäni samalla initiavella hyökkääjä saa aloittaa vai olenko väärässä???
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

samalla iniativella lyö yhtä aikaa, ja jos ei tunnu mukavalta, heittäkää vaikka noppaa kumpi aloittaa.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Battousai

Kyllä se tullee jos on sama initiative, ja kranut toimii vaan suojassa kökkiviä vihulaisia vastaan.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Inquisitor Lord kirjoitti:, kun minun mielestäni
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=26780

Että silleen...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”