Mikäs tämä on?
Mikäs tämä on?
Tuossa teille linkki: http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=4824
Eli kiinnostais tietää mikä tuollanen "keivis" on, onkos tuo esittävinään Cave troll Chieftainia? Vai taas joku turha boksi millä GW pääsee eroon liika Gimleistä, Legolaksista ja Aragorneista?
Eli kiinnostais tietää mikä tuollanen "keivis" on, onkos tuo esittävinään Cave troll Chieftainia? Vai taas joku turha boksi millä GW pääsee eroon liika Gimleistä, Legolaksista ja Aragorneista?
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Balrogofmoria
Itse nyt asiaa mietittyäni, (Ei sa***na kuullostaa viralliselta) olen tullut siihen tuloksseen että tuo onkin kai jonkinlainen korttipelin julkaisu, tai sitten se on toi Balrogofmorian ehdotus mutta ei se kai GW:n figu ole...
MODET POISTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MODET POISTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
-
Oberon
-
Balrogofmoria
-
Sauron The Great
Minä voisin suositella. Ei hullumpi peli ja pelaajia on paljon ainakin Helsingin alueella. Vielä kun aikaakin riittäisi vaikkei sitä Clixiin niin paljoa tarvitsekaan. Hintakaan ei vaikuta kovalta. Ja eipähän tarvitse GW:seenkään mennä.Balrogofmoria kirjoitti:Niin siis Helsingin Fantasia peleissä ainakin noita miniatyyreja myydään. Huonosti maalattuja,kalliita ja liikkuu Hexissä. En suosittele pelasin Demopelin ja ei oikein iskenyt.
Niin, olihan se ainakin demon perusteella ihan kiva peli, mutta Mech Warriorin jälkeen tajusin, että kyllä nuo Clixitkin vievät aika lailla rahaa, sillä koskaan ei tiedä mitä sieltä boosterista tulee. Ajatus LotR Clixistä ei mielestäni ole kovin hyvä, sillä Hero x ja y vastaan Hero z ja warriorit a, b ja c -tyyppisiin mättöihin kyllästyy aika nopeasti, toisin kuin esim. MW:ssa jossa mukana on kymmeniä sotilaita, useita tankkeja ja Mechejä, eli yhdistelmiä ja taktiikoita on loputtomasti...
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.