"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

SM Dreadnought coming at ya. (pics)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
migsula

SM Dreadnought coming at ya. (pics)

Viesti Kirjoittaja migsula »

Ehti pitkästä aikaa tovin harrastaa.

Tämmösen konvertoin, kun on olllu pidemmän aikaa Storm Jackal armeijassa eliitti tyhjiö....ja Fantasy Battle Chaosta ei vaan jaksa maalaa.... Olen itse sangen tyytyväinen EA:han ja siihen, että sain figuun hieman liikettä. Toivossa on hyvä elää 4edikan ja Assault Cannonin kanssa ;)

Maalaus oli hiukka ongelmallinen, kun jouduin maalaamaan Vermin Brown skemen, ilman vermin brown maalia, jota ei löytynyt maalauspäivänä edes kaverin varastoista, mutta sekotus osui melkolailla oikeaan.

No jokatapauksessa tollanen nopea/kivarakentaa+maalaa juttu.

Kuva

lisää kuvia http://www.pbase.com/migsula/stormjackals Storm Jackal Armoury galleriassa.
☠️
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Nätti nappi! Itse lisäilisin vielä ehkä pari transferia sinne tänne, ehkä jotain chapterin järjestysnumeroita yms härpäkettä. Tollasenaankin se on kyllä ihan muhkea.
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Vau! Hieno on. Base on erittäin tyylikäs ja maalaus mallikasta. DCCW ei ole oikeen mun mieleen. Ja muutenkin tuo näyttää teemaltaan hieman ykstoikkoselta.

Hyvin maalattu anyways! Güüt job!
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Mun mielestä toi teema on jus kohdallaan ja maalauskin on mitä mainiointa, mutta niitä transfereita voisi laittaa vielä pari, mutta sekään ei ole pakollista, jos et itse halua :)
Beissikin on kiva :)
Tos ei oikeestaan ole mitään valittamista ... hieno pelikentällä uskoisin.
Hyvää työtä :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Hieno beissi, hieno weathering, hienot värit, taidokkaasti maalattu.
Tuo vaan vaikuttaa vähän "tyhjältä" = noin paljon suuria yksivärisiä pintoja.
Jonku härpäkkeen vois laittaa tohon ylös.
Milläs armeijalla meinaat muuten 'coniin tulla, jos tuut 40k:ta pelaamaan?
migsula

Maelis kirjoitti:Hieno beissi, hieno weathering, hienot värit, taidokkaasti maalattu.
Tuo vaan vaikuttaa vähän "tyhjältä" = noin paljon suuria yksivärisiä pintoja.
Jonku härpäkkeen vois laittaa tohon ylös.
Milläs armeijalla meinaat muuten 'coniin tulla, jos tuut 40k:ta pelaamaan?
Joo ihan hyviä pointteja, lienee ollu joku rauhoittumis suoritus DH armeijan maalauksen jäljiltä. Siellä oli niin paljon koristeellista ja väkkärää ja käkkärää. Ehkä jäi sikäli vähän tylsäksi.

Valitettavasti olen maailmalla Conin aikaan, ja en suureksi harmikseni pääse osallistumaan. Seuraava turnaus armeijani lienee WH/Cadian internal Guard akselilta. Kumpiakin jo jonkin verran valmiina. Tosin ois kiva ottaa Tau armeija joku kerta uudelleen mukaan, ku se on vaan kerran turnauksessa käyny... ja noille marineillekkin on 4edikan myötä tulossa kaikkea kivaa...

Mitään kokonaan uuta armeijaa en 40k rintamalla aloita, se paikka menee Wood Elffeille, joita oon odotellu vuosi kausia!!! Niitä siitten yhtä huolella ku Demon Hunttereita. Tumma sävyisiä, kylmässä syysmetsässä asustavia haltioita luvassa.
☠️
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

Tuo on upea :D
Beissi on siisti, tuo extra armour vai mikä-lie-juttu tossa edessä on hieno, värit sopii hyvin, hieno close combat weapon... Kaikki näyttää hyvältä.
Ja kerrankin dredi näyttää ikivanhalta tappokoneelta ;)
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Komea kapistus täytyy myöntää, ja weathering on jotain aivan upeaa. Autocannon käden olkapää kaipaisi squad numbaa.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Kivaa nähdä kunnon Migs kamaa välil. Tuo on tosi kivan näkönen, tykkään battledamagesta, vaikka sitä onkin aika paljon. Oletko siirtynyt alkoholisti tapaan tehdä puritysealeja(gimme them winebottles -hic-)..
Tuleeko näytillä coniin?
Moi
-Tapsa
Hope is a serum that never heals
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Erinomaista jälkeä (jälleen kerran), ainoana silmään pistää tuo valkoinen lamppu, joka näyttää viimeistelemättömältä. Autocannonin piiput näyttää yläkuvassa vähän hassuilta, mutta se voi johtua kuvastakin sillä muissa kuvissa ne(kin) näyttävät toimivan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

@Jullevi
psst. se on Assault cannon...

Moi
Hope is a serum that never heals
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Hieno vempele... Ottanut ainakin hyvin hittiä, ja olet sen hienosti mallintanut... Maalin lähteminen on tehty hyvin... Erittäin näyttävä... Kiva nähdä vihdoin jotain tosi nättiä välillä... Te, Cuchulainn kanssa toitte sitä...
Ja, konhvauskin on hyvin tehty, en erottaisi itse väsätyksi, vaikkakin taitaa olla valmiista osista vain koottu?
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
migsula

Kiitti jätkät.

Chrono - jää valitettavasti Ropeconi väliin ulkomaan reissun takia. Harmittaa snadisti, oli Ordo Hereticus warbandiki tekeillä maalaus skabaan, mutta loma tekee kyllä enemmän terää.
Viini purity sealeihän ne, on tosin ollu jo puolisentoista vuotta, aina DH armeijan ekoista figuista lähtien :)

Kellokoneisto - valmiista osista ja vähän gs.
☠️
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Kiva saada sinultakin jotain vähään aikaan. Tosi mukavalta näyttää ja kiva on konffikin (kuten aina). ;) Väriteema on aika jänskä, mutta kaipaa ehkä jotain koristusta/kontrastia (okeiokei, käytän liikaa sanaa 'kontrasti). Tuo assaultacannon näyttää aika avuttomalta, olisi ehkä ollut hienompi sellainen iso. Eikä varmaan vaikeakaan tehdä... Mutta muuten on todellakin kaunis, koitahan jaksaa vääntää tuo loppuarmeijakin valmiiksi, niin me pääsemme ihastelemaan/kritisoimaan niitä. :)
Work out, in case future happens.
Slann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Slann »

Hieno modelli ,hienosti maalattu. mut toi ruske väri ei oikeen mielytä mua
Artturi Haavisto
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Hieno. Ei muuta sanottavaa.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Kelpo masiina, hienot battledamaget, tasaista, hienoa maalausta.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”