FB: Empire free companies
-
Stenvall
FB: Empire free companies
Tällaisia tuli maalailtua ja yritettyä kuvata webkameralla. Kuvien laatu ei ole kovin hyvä, eikä kädet näy terävästi. Jos voitte kuitenkin kommentoida, kommentoikaa. Punaisen korostus tuntuu olevan vähän kadonnut kuvassa. Pelifigujahan nämä vain on.
ImageMotel.com - Free Image Hosting
Viimeksi muokannut Stenvall, Su 18.07.2004 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Militia-äijistä käy aivan mainiosti. Ainoa mikä pistää silmään on tuo valkoisen värin suttuisuus, mutta ei se varmasti kentällä haittaa. Onneksi näkyy olevan muitakin, jotka maalavat perus riviäijillekin silmät!
"Flog and Squee / Up the tree /
See the army / Flee, flee, flee."
-Goblin nursery rhyme/war cry
See the army / Flee, flee, flee."
-Goblin nursery rhyme/war cry
-
Stenvall
Minä kun luulin että lähes kaikki maalaa silmät perustyypeillekkin. Silmiäkään ei kovin hyvin näy kuvasta johtuen. Valkoisessa on ne varjostukset, ehkä liian voimakkaat.Kor kirjoitti:Militia-äijistä käy aivan mainiosti. Ainoa mikä pistää silmään on tuo valkoisen värin suttuisuus, mutta ei se varmasti kentällä haittaa. Onneksi näkyy olevan muitakin, jotka maalavat perus riviäijillekin silmät!
Lähes kaikki eivät todellakaan maalaa silmiä perusäijille.
Minä olen sentään noille Free company miehille ja sotekonemiehistöille ne maalannut, mutta miekka- tai hilparimiehille... ei sentään.
Mutta nättiä jälkeä. Kiva katsella välillä Empire materiaaliakin. Pitäisi maalata nyt loputkin äijät Coniin mennessä... Megabattleen ei uskalla (eikä kaiketi saakaan
) lähteä maalaamattomalla armeijalla. Mutta nättejä nappeja ovat.
Silmistä kun on innostuttu puhumaan, itse ennen maalasin, mutta se meni yleensä pieleen, joten lopetin sen homamn.
Figut ovat minun mielestäni hienoja, empire militiasta saa tosiaan hyvännäköistä porukkaa. En nyt oikein keksi tähän hätään mitään ihmeellistä kommentoitavaa, hienoja ovat
Pitänee hommata yksi boksi militiaa ja tehdä nyt vihdoin se Reiklander warband mortikkaan valmiiksi...
Figut ovat minun mielestäni hienoja, empire militiasta saa tosiaan hyvännäköistä porukkaa. En nyt oikein keksi tähän hätään mitään ihmeellistä kommentoitavaa, hienoja ovat
Pitänee hommata yksi boksi militiaa ja tehdä nyt vihdoin se Reiklander warband mortikkaan valmiiksi...
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
Missä on loput 40 ?-DeF- kirjoitti:Olisiko kenelläkään mahdollisesti vielä jotain sanottavaa.
Onhan nuo hieman suttuisia (haittaa lähinnä tuossa valkoisessa), mutta luultavasti näyttävät paremmalta luonnossa kuin weppikameran kuvassa. Silmät toimii koska ovat onnistuneet. Beissit on jees. Nahkaosat saattaa kiiltää hieman liikaa (ne on ilmeisesti inkattu aika reippaalla kädellä ?). Sinihousuisen heppulin housunpaikan voisit maalata muun väriseksi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Paul Frank
-
Stenvall
Inkkejä tosiaan tulee käytettyä aika paljon, ovat niin helppoja. Kiiltävyys on se huonompi puoli, erityisesti kirkkaassa valaistuksessa näkyy ehkäpä kiilto liikaa.jullevi kirjoitti:Nahkaosat saattaa kiiltää hieman liikaa (ne on ilmeisesti inkattu aika reippaalla kädellä ?). Sinihousuisen heppulin housunpaikan voisit maalata muun väriseksi.