Taktiikoita Delffit vs. Helffit 500 pts

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Jyrzzä

Taktiikoita Delffit vs. Helffit 500 pts

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Joo eli ite pelaan Delffeillä,ja teiltä apua tarvittais!
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Kerro toki mitä ajattelit / voit laittaa armeijaasi eli mitä figuja löytyy. Helpottaisi myös jos kertoisit mikäli olet tietoinen vastustajan armeijan todennäköisestä kokoonpanosta.

On nimittäin lähes mahdoton neuvoa näin tyhjältä pohjalta mitään.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
von Maelkoch

Viesti Kirjoittaja von Maelkoch »

Rxb-miehet lienevät käytännöllisiä yleensä, ja sankariksi noble vaikka cold onella, tai sorceressi
In the matter of seconds, I can name few hundred ways to kill you!-Irikidaye, Highborn, Commander of Cold One Knights
flinkkuman

Viesti Kirjoittaja flinkkuman »

en osaa yhtään sanoa mutta kun olen pelannut dark elffejä vastaan niin repeater crossbowmanit on ollut kova pala
von Zombilord

jouskia vaan...

Viesti Kirjoittaja von Zombilord »

olen samaa mieltä von maelkochin kanssa nuolisuihku kaataa hyvillä heitoilla paljonkin vihollisia :-)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”