'Conientry: Chaos Warriors of Nurgle
'Conientry: Chaos Warriors of Nurgle
Iltaa
Kuvat löytyvät täältä.
Juuri ja juuri sain maalattua nuo 'coniin. Vitriinissä ryhmä näytti todella harmaalta ja tylsältä. Turha kai tässä on muuta turista, eli...
...kritiikkiä tulemaan!
Moi
Kuvat löytyvät täältä.
Juuri ja juuri sain maalattua nuo 'coniin. Vitriinissä ryhmä näytti todella harmaalta ja tylsältä. Turha kai tässä on muuta turista, eli...
...kritiikkiä tulemaan!
Moi
Viimeksi muokannut Neurotic, Su 25.07.2004 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Noissa on ehkä vähän liikaa tota metalliväriä. enemmän vihreitä peliin niin tulee "nurglemaisempi".
Ton champan kilvessä oleva freehändi ei mun mielestä oo oikein onnistunut. Se virheiden etsimisestä.
Kaiken kaikkiaan upeita. Osaisimpa mäkin maalata joskus noin hyvin.
Edit: Tuo champan maha on muuten hieno
Ton champan kilvessä oleva freehändi ei mun mielestä oo oikein onnistunut. Se virheiden etsimisestä.
Kaiken kaikkiaan upeita. Osaisimpa mäkin maalata joskus noin hyvin.
Edit: Tuo champan maha on muuten hieno
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Millä tavalla Warriorit olisivat hienompia, jos puoli haarniskaa olisi vihreää? Perustelu ei tee koskaan pahaa.Slann kirjoitti:Voisit laittaa vaikka puolet haarniskasta vihreeks nii ois hienompi...
Totta, tuo on taas niitä öiseen aikaan väännettyjä freehändejä. Älkää kokeilko.Ico kirjoitti:Ton champan kilvessä oleva freehändi ei mun mielestä oo oikein onnistunut.
Lisää kritiikkiä!
Moi
Miten saat tuosta värisävystä khornahtavan??? Minusta tuo on juuri sopiva Nurglen teema and that's it....Plague Zombie kirjoitti:Ihan hienoja ovat, värisävy tosin on hiukan khornahtava
Harmi kun 'Conin valaistus oli vähän huono, niin nuo näytti vitriinissä vähän tummilta IMO.... livenä nuo on mitä mainiointa siläruokaa
Jos olisit saanut sen display beissin valmiiksi, niin olisi ollut hienompi, mutta ilmankin erittäin näyttävä ryhmä... ansaitsit toisen sijan
Onneksi olkoon
'Wish Edit: Piti vielä sanoo, et toi weatherointi on tosi hyvän näköstä ja viitan blenditkin on myös
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Niin no, suurinpiirtein noista tuli sellaisia, kuin halusinkin, mutta panssareista tuli liian vihertävät. Alunperin oli tarkoituksena vain ohuelti kuultomaalata metallia vihreällä ja muilla väreillä, mutta sitten jotenkin jumituin siihen vihreäänVJ kirjoitti:Toi oli ehdottomasti paras ryhmä. Näyttää siltä että olet tiennyt mitä olet noista halunnut tehdä ja onnistunut toteuttamaan sen.
Laittakaahan lisää palautetta!
Moi
Ei noista keksi mitään pahaa 
Viitan blenditkin ovat erittäin tasaiset. En itse löydä tuosta mitään muuta kuin Nurglea, ehkä enemmän jakamattomia kuin Khornea... Itse teen Nurglea armeijaa ja ajattelin että osaisin maalatakkin - En osaa.
[OT] Etkös sinä (Bansku) tullut GW:n kaaos warru kisassa toiseksi? Kattelin sitä ykköstä ja kakkosta GW:ssä ja ainoo millä se toinen voitti oli se beissi, ei ollu mitenkään parempi maalaus kun sulla mutta beissi vei siitä huomioita niin paljon. [OT/]
Viitan blenditkin ovat erittäin tasaiset. En itse löydä tuosta mitään muuta kuin Nurglea, ehkä enemmän jakamattomia kuin Khornea... Itse teen Nurglea armeijaa ja ajattelin että osaisin maalatakkin - En osaa.
[OT] Etkös sinä (Bansku) tullut GW:n kaaos warru kisassa toiseksi? Kattelin sitä ykköstä ja kakkosta GW:ssä ja ainoo millä se toinen voitti oli se beissi, ei ollu mitenkään parempi maalaus kun sulla mutta beissi vei siitä huomioita niin paljon. [OT/]
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Minä en keksi mitään. Tietysti voisi no brainerina heittää, että noi oli liian tummia, mutta oikeasti ne eivät olleet muuten kuin ehkä muiden entryjen rinnalla. (UK) GD tasoa ehdottomasti. Tyylillisesti erittäin kypsää värien sommittelua ja maalausta.Bansku kirjoitti: Eikö kenelläkään olisi antaa mitään haukkuja?
Jatka samaan malliin!
And they wonder how he dealt with stress so well..