Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Mikä mielestäsi Hienoin/Paras IG jaosto? Män tykkään eniten catachaneista. Niille on myös helppo tehä terrainii kun ostaa akvaariokaupoista muovikasvei. on myös mielestäni komeimpia IG figuja.
P.s Perustele vastauksesi. Kiitos
Ei tehdä tästä galluppia, johon jokainen vastaa yhdellä rivillä oman mieltymyksensä. Eli jokaisen vastauksen on syytä sisältää vastauksen kysymykseen "miksi?". Jos et pysty perustelemaan, niin älä vastaa. -VC
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Jos rahaa/halpoja figuja/aikaa olisi enemmän ostaisin itselleni erään maan vastarintajoukkojen näköisen armeijan ja aseistaisin ne "Rocket Propelled Grenadeilla", "Roadside bombeilla" ja Kalasnikoveilla .
Kyllä se on Catachanit.
kunnon ramboja joilla on munaa piestä armeijallinen kaaosta yhdellä kädellä, kantaa lascannonia kainalossa keskellä viidakkoa ja tehdä polttopuita brazilian kokoisesta sademetsäalueesta päivässä. (Tämä kaikki siis fluffillisesti)
Mitä sääntöjen mukaiseen pelaamiseen tulee niin se on syvältä.
Tanith 1st aka Ghost of Tanith. Fluffia löytyy monen hyvän kirjan verran. Mukava sissimeiniki (tulee intti mieleen). Todella nätit figut, mutta harmikseen näitä ei ole tehty kovinkaan paljoa.
Toinen kova on Steel Legions. Moottoroitu jalkaväki ei sinänsä hirveästi innosta, mutta figut on todella nättejä.
Viimeksi muokannut NetDiver, Pe 13.08.2004 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Steel legion rocks. Mobilisoitu jalkaväki ajaa päin örkkejä ja niiden yli... Ja viguuritkin on komeita.
Myös Savlas chem-dogit ovat kovia. Imperaalisia kriminaaleja ja mutanttikoiria
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
Steel Legion. Fluffia löytyy toiseksi eniten (siis Tanithin jälkeen), olihan heillä kesäkampanja. Lisäksi planeetasta julkaistu oma kirja, ja Epicin sääntökirja perustuu samaan aikaan. Figut ovat upeita, joskin kalliita (GW, tee nyt vihdoin SL muovit!). Motorisoitu Jalkaväki on myös plussaa.
No, joudun tyytymään näiden tyyppien pelauttamiseen vain Epicissä.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Mordia. Miehet univormuissa riviin seisomaan ja puolustamaan viimeiseen mieheen Keisarin kunniaa. Perääntyjät ammutaan. Nämä ovat mielestäni erään IG-fluffisuuntauksen parhaat figut... Ehkäpä nämä toiset regimentit ovat sellaisia sankareita ja erikoisjoukkoja tai ainakin sotilaita, ja sopivat sellaisiksi... Itseäni kuitenkin on aina 40k:n maailmassa eniten mielyttäny ns. Dark Sci-Fi. Jos erikoisjoukkoja tai hardened veteraaneja laitan armeijaan, ne tulevat cadiafiguista ja kasrkineistä... Muutoin peruskura kyllä mordiasta, ehdottomasti. Mordialaiset osaavat kuolla juuri siten kuin ohjesääntö edellyttää: Riveissä, kiillotetut saappaat jalassa.
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
kyllä se cadian.
he puolustavat kunniakkaasti eye of terrorissa johtajiaan(?)
ja niillä on hienot armourit. pelillisesti niillä on heavy wpn teameja, ja mahtavat tankit (kuten myös muilla kansoilla)
Hienoin: Tallarn Desert Raiders. Figut on tyylikkäitä, RR squadronit on kivoja ja fluffikin menettelee. Fluffia tosin olen aika vähän löytänyt.
Paras: Cadian. Figuja löytyy paljon, helppo maalata, paljon fluffia, suht hienoja figujakin. En pelillisesti muihin jaostoihin olekkaan tutustunut, joten ei ole vaikea sanoa parasta omasta mielestäni.
-YarricK- kirjoitti:Minun tietojeni mukaan Rättipäitä(Tallarneja) ei enää valmisteta? Mistä niitä saa?
No, kyllähän niitä ainakin vielä online-storesta löytää.
Se on Valhalla. Tunnelma pelatessa on mainio. Jollain sairaalla tavalla tunnen tietynlaista sukulaisuuttaa Valhallan puolustajia kohtaan. Toinen asia mikä auttoi asiaa valitessa jaostoa oli se, että Valhallalaiset saavat oikeasti erillaista maastoa sekä maalipinnan. Tietysti mistä vain saa lumipukuarmeijan, mutta Valhalla on suunniteltu nimenomaan siihen.
Ittekkin pelaan IG:tä ja Cadianit jotenkin on aina miellyttäny mua (en oo mikään pervo), niil on helppo pelata ja ne pystyy maalaan monel eri talval, kun taas catachanit on apinan näkösii ja muutenki oon kokeillu niil pelata eikä oikeen onnannu............
Kiitos Alien-elokuvien Cadianit miellyttää silmää eniten. Tuli vähän aikaa sitten katsottua Directors Cut Alien 2:sta ja cadianit tuntuvat varustukseltaan olevan melkein identtisiä kopioita. Noh, ei ehkä ihan mutta en malta odottaa että pääsen taistelemaan Tyranidseja vastaan.
Melkein pitäisi kyhätä joku kaupunki pelialustaksi että saisi fiilistellä kun pimeällä kujalla joku tyranidien edustaja tulee vastaan.
Koska figut ovat tyylikkäitä ja niistä tulee mieleen eräs elokuva(kaikkien pitäisi tietää tuo elokuva). Itse olen maalannut cadianeja tuossa elokuvassa käytettävän väri skaalan mukaan.
-Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the Dwarfs.