"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liskojen kerääjät Apuwa

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Feeelix

Liskojen kerääjät Apuwa

Viesti Kirjoittaja Feeelix »

Olis vähän ajan päästä mättö (liskot(mä) ja Vc:t VS Delffit ja örkit) tarvisin vähän vinkkejä delffi armyä vastaan kun sovittiin että mä mätän niitä ja samaan aikaan Vc:t mättää örkkejä toivoisin vähä vinkkejä kokeneemmilta pelaajilta ite oon keränny vasta n. 3v ja pelannu vasta parisen peliä mutten koskaan delffejä vastaan.
1000p taistelu.
Ps: asia on kiireinen vastatkaa nopeesti.
Paul Frank

Viesti Kirjoittaja Paul Frank »

Ota paljon, todella paljon sauruksia. Nämä ovat aivan mahtavia delffejä ja muita t3 tyyppejä vastaan. ja viellä kahdella atakillaan ne murskaavat pimentohaltiat lopullisesti.....
Myös skint ovat hyviä Lukittamaan marssimista ja kiusaamaan sotakoneiden miehistöä, ja metsästämään yksin vaeltavia charagtereita..... Coldoneriderit ovat myös hyviä, mutta en suosittelisi ottaamaan niitä tonnin peliin....
Roskakorit ovat myös hyviä ne pelaavat haltioilla Golffia! :P
Paul Frank is your friend
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Salamanterit saattasivat myös hyvin toimia T3 porukkaa vastaan.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

En oo pelannu delffei vastaa mut oon nähny ku 24 skinkkii kaato delf lohkareen eli ota skinkkejä(edellyttäen että sillä o se dragoni) ja ota myös terradonnei ja kroxigorei(delf t3 kroxigor st gw:llä 7)
Sipulih

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

Kaverin kanssa ollaan kait kaks peliä voitettu VC & Lizardmen taistot silleen, että kummatkin ollaan taijottu.
Helppo nakki kun toinen summonaa hidasteita ja Slannilla sataa salamaa niskaan.
VC:lle otatte sitten Black Knighteja, ja muita "Eliittejä" Lizardmeneille enimmkseen skinkkejä ja muutama blocki sauruksia"
Sitten vain oottelette ;)
Keuso

Viesti Kirjoittaja Keuso »

.
Viimeksi muokannut Keuso, To 09.06.2011 23:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Skinkki

Viesti Kirjoittaja Skinkki »

Ota se original. scar-veteran jolla on charm of the jaguar ja Great weapon. tää jäbä tappaa reater bolttikset ja voi pahassa tilanteessa hoitaa dark rideri (jotka tulee fleeaa) mut pahassa tilanteesse fleeauskin riittää sulle. myös enc shield voi autta hahmoa kestämään. viesti on varmaan myöhässä, mut ota opikses. oon myös sillä kannalla et terradonit on hyödyllisiä
Skinkit on rauhoitettuja, eli pidä se ase huotrassa.
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

Kehotatko nyt, Skinkki, ottamaan great weaponin ja maagisen kilven samalle äijälle? Ihan terve järkikin sanoo, ettei se ole mahdollista. Vai?

EDIT: Jep, minulla meni taas sekaisin tavaran ottaminen ja käyttäminen. Älkää syylistäkö! ;)
Viimeksi muokannut Pii, Ke 04.08.2004 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gere curam mei finis.
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Terve järkikin sanoo että voit sitoa kilven selkääsi ja käytellä silti kahden käden miekkaa. Molemmat voi ottaa yhtä aikaa vaikkei niitä voi closiksessa samaan aikaan käyttääkään. Taistelun alussa se päätetään kumpaa haluat käyttää, voimaa vai suojausta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”