Hate ja Hatred
Hate ja Hatred
Eli eräs ystäväni väittää että nämä kaksi ovat sama asia ja minä väitän toista. Olen lukenut sääntökirjan ja mielestäni siellä lukee että ne ovat kaksi eri asiaa. Voisiko joku viisaampi ystävällisesti kertoa miten tämä asia on.
Kiitos
Kiitos
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
-
The Swordmaster
- Blackguard
Höh, olen elänyt luulossa, että eternal hatred on hatred, joka jatkuu taistelussa ensimmäisen vuoron jälkeenkin. Näköjään standard of balance ei sitten imekään black guardin tehoja niin hyvin, kuin luulin.paavo3 kirjoitti:Mutta eternal hatred ei olekkaan Hatred, joten mitä sitten, saahan strigoitkin, ja sit saa to-hitit rerollaa muutenkin kun hatredil. Mut oho, kyse olikin kuitenkin Hatredista, ei choppasta, eikä huilunsoittajista.
Everybody and everything. Kaikkea mahdollista gerbiileistä pieniin Kevin-nimisiin poikiin.verLoren kirjoitti: Ja black guardit vihaavat kaikkea ja kaikkia mahdollista. Kattaako tämä muuten aivan kaiken? Esim. sotakoneet?
Sotakoneiden vihaamisesta ei tosin taida olla hyötyä kuin Hellcannonin tapauksessa, koska muita ei voi lyödä niin kauan kun niissä on miehistöä, ja jos ovat tyhjillään niin niitä ei tarvitse lyödä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kun kerrot millä sivulla sääntökirjassa, sijaitsee psykologia säännöt missä on eternal hatred, eikä hatred, niin uskon olevani väärässä.Janson kirjoitti:Höh, olen elänyt luulossa, että eternal hatred on hatred, joka jatkuu taistelussa ensimmäisen vuoron jälkeenkin. Näköjään standard of balance ei sitten imekään black guardin tehoja niin hyvin, kuin luulin.paavo3 kirjoitti:Mutta eternal hatred ei olekkaan Hatred, joten mitä sitten, saahan strigoitkin, ja sit saa to-hitit rerollaa muutenkin kun hatredil. Mut oho, kyse olikin kuitenkin Hatredista, ei choppasta, eikä huilunsoittajista.
Eternal hatred kun on vaan BG:n erikoissääntö, joka tarkoittaa että niiden hatred on niiiiin voimakas ja riittoisa, että se kestää paaaaljon pidempään.
Helffien banner kyllä tiputtaa hatredin ja stubbornin kavereilta pois, jolloin hatredin rerolli häviää, mutta erikoissääntö pysyy.
Eternal siinä hatredin edessä ei ole synonyymi sille, että ne saa vihata hieman pidempään, se on vain erikoissäännön nimi. Ne erikoissääntöjen nimet vaan tuppaa oleen vähän viitteellisiä.
Isoja kaasupilviä