Rackham: Tiberiuksen bodyguardilainen. (nmm kokeilu!)
Rackham: Tiberiuksen bodyguardilainen. (nmm kokeilu!)
Joo, eli tässä ois mun eka Rackhamin mini, Deaconin bodyguardista griffini. Nappiin on kokeiltu maalailla nmm:ää, ja kaikenlaista muuta...
http://groups.msn.com/TheWarhammerPhoto ... otoID=1617
http://groups.msn.com/TheWarhammerPhoto ... otoID=1619
Kommenttia saa antaa, korjaan, PITÄÄ antaa! Risuja ja ruusuja tulemaan!
http://groups.msn.com/TheWarhammerPhoto ... otoID=1617
http://groups.msn.com/TheWarhammerPhoto ... otoID=1619
Kommenttia saa antaa, korjaan, PITÄÄ antaa! Risuja ja ruusuja tulemaan!
Viimeksi muokannut Hukka, Ti 03.08.2004 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
- Jänkäkoira
Onha tuo aika poro mutta vähä söttöräisen näköne...
Ja hieman liian tummat noi nmm:mät mut tosi hienot muute...
noh emmie osaa oikee sanoa tosta, minusta värit ei toimi oikein tossa....voi johtua kuvastaki...
Mutta onha tuo silti vaa hieno...
Ja hieman liian tummat noi nmm:mät mut tosi hienot muute...
noh emmie osaa oikee sanoa tosta, minusta värit ei toimi oikein tossa....voi johtua kuvastaki...
Mutta onha tuo silti vaa hieno...
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
we don't feel no contamination!"
Varsin nätti figu. NMM näyttää hyvältä, paitsi miekka näyttää jotenkin...väärältä. En osaa selostaa paremmin, jääköön se jonkun NMM:ää taitavan henkilön käsiteltäväksi. Alustan vesi (onhan siinä vettä?) on sinistä, vaikka todellisuudessa tuollaiset pikkulammikot muuttuvat kuravelliksi hiekkaisessa maastossa. Eli veden voisi maalata ruskeaksi, ehkäpä lähes alustan hiekan väriseksi.
Figu on saanut arvoisensa käsittelyn maalauspöydällä.
Figu on saanut arvoisensa käsittelyn maalauspöydällä.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Tota nännännännä näyttää hieman tylsältä tossa kuvassa. Siis liian harmaalta ja tummalta. Vois koittaa sekottaa hieman jotain muuta maalia sinne harmaan sekaan kuten vaikka sinistä. Tällätavalla se saa enemmän väriä se metalli. Kaavusta taas tykkäsin eritoten, samoin basesta joka oli todella omaperäinen, erittäin hieno ja siisti tekele. Olen puhunut ja odotan baretulin vastaavan tähän ellei ole jo tehnyt sitä
. Aamen.
Joo, Bansku olet oikeassa tuon veden suhteen, mutta kun kerrankin oli sinistä paletissa...
päätin kerrankin olla ajattelematta realistisuutta.
Ja tuossa nmm:ssä on välissä vähän kaikenlaista, itseasiassa ainoa täysin puhdas nmm taitaa olla juuri tuossa miekassa! Tuli nääs sekoiteltua vähän kaikenlaista sen harmaan sekaan, jopa hieman hilemaaleja, valitettavasti, itse vikussa ne eivät oikeastaan näy, vievät vain oikeuden kutsua sitä nmm:ksi.
Miekka tosiaan näyttää hassulta kuvassa, mielestäni hieman parempi irl, toisaalta olen loppujenlopuksi miekkaan suhteellisen tyytyväinen, olihan se vasta kolmas nmm:ni. (paaaaljon on parannettavaa on... niinkuin aina)
Kiitos kommenteista, lisääkin kaivataan!
Ja tuossa nmm:ssä on välissä vähän kaikenlaista, itseasiassa ainoa täysin puhdas nmm taitaa olla juuri tuossa miekassa! Tuli nääs sekoiteltua vähän kaikenlaista sen harmaan sekaan, jopa hieman hilemaaleja, valitettavasti, itse vikussa ne eivät oikeastaan näy, vievät vain oikeuden kutsua sitä nmm:ksi.
Miekka tosiaan näyttää hassulta kuvassa, mielestäni hieman parempi irl, toisaalta olen loppujenlopuksi miekkaan suhteellisen tyytyväinen, olihan se vasta kolmas nmm:ni. (paaaaljon on parannettavaa on... niinkuin aina)
Kiitos kommenteista, lisääkin kaivataan!
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Kyllä tuo on aika hienonnäkönen figu. Minusta metalliosat näyttävät ihan hyviltä, mutta ehkä jätän suuremman kommentoinnin taiturimaalareille.
Ja maalit näyttäisivät olevan oikeissa paikoissa, se on aina hyvä homma. Kerrassaan
nätti
Sitten tämmönen OT, että kun jossain täällä pyöri taulukko eri valmistajien figujen koosta toisiinsa nähden, niin jos joku vaan vaivautuu pistämään linkkiä osoitteeseen, olisin kiitollinen.
Ja maalit näyttäisivät olevan oikeissa paikoissa, se on aina hyvä homma. Kerrassaan
nätti
Sitten tämmönen OT, että kun jossain täällä pyöri taulukko eri valmistajien figujen koosta toisiinsa nähden, niin jos joku vaan vaivautuu pistämään linkkiä osoitteeseen, olisin kiitollinen.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
Se on todella kiva, mutta näkemättä livenä en osaa sanoa paljoakaan uutta.
Minusta siinä on edelleen liikaa värejä. Sinisen poisjättäminen olisi auttanut asiaa ja hillinnyt ulkomuotoa. Nmm:stakaan ei oikein saa käsitystä kuvien perusteella. Mutta oon henk. koht. sitä mieltä, et oot PePoSoMon paras maalaaja.
Otas figu mukaan perjantaina.
[Editointi] Sori, jos viestin sävy jäi negatiiviseksi. Mutta sanoin oikeastaan kaiken mahdollisen (kuvien perusteella) mesessä, enkä nyt äkkikatsomalta löytänyt muuta. Katon tarkemmin sitten perjantaina.
Minusta siinä on edelleen liikaa värejä. Sinisen poisjättäminen olisi auttanut asiaa ja hillinnyt ulkomuotoa. Nmm:stakaan ei oikein saa käsitystä kuvien perusteella. Mutta oon henk. koht. sitä mieltä, et oot PePoSoMon paras maalaaja.
Otas figu mukaan perjantaina.
[Editointi] Sori, jos viestin sävy jäi negatiiviseksi. Mutta sanoin oikeastaan kaiken mahdollisen (kuvien perusteella) mesessä, enkä nyt äkkikatsomalta löytänyt muuta. Katon tarkemmin sitten perjantaina.
Viimeksi muokannut Frenzy, Ti 03.08.2004 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.wegotgame.net/jen/scale.htmlankk3 kirjoitti:Sitten tämmönen OT, että kun jossain täällä pyöri taulukko eri valmistajien figujen koosta toisiinsa nähden, niin jos joku vaan vaivautuu pistämään linkkiä osoitteeseen, olisin kiitollinen.
Tuossahan tuollainen.
Niin ja termis, voin ottaakin sen mukaan, saat jatkaa hauk.. *kröhöm* kommentoimista sitten perjantaina.
-Teräratas
-Teräratas
-
Kellokoneisto
Ja ole hyvä vain noista kuvista...hmph...
Mutta joo, sitten itse figuun. Voivoi, miten se on noin kokkaraisen näköinen noissa kuvissa ? IRL se on paaaljon hienompi,IMO. Olen sanonut sulle aika paljon jo palautetta, mutta jaetaanpa muillekkin. Värivalinnat toimivat hyvin ja ne ovat paikoillaan. Itse olen hilemaalien käyttämistä vastaan tässä tapauksessa, mutta tuohan se hauskan säväytyksen tuolle. Ketjut takaa olisit saanut maalata samalla tavalla kuin muun panssarin, ne eivät erotu edukseen tuolta takaa. Olen sitä mieltä, että juuri tuollainen sarjakuvamainen vesi toimii tässä tapauksessa. Miekasta en oikein osaa sanoa vieläkään mitään...hieno. No joo, pitääpä tehdä sulle sitten semmonen PePoSomon Paras Maalaja-diplomi tässä kohtikään. 
Work out, in case future happens.
Joo,[mainos] lisää Rackhamia on tulossa, samoin orpo chaos warrior kokeiluteemalla.[/mainos]
Kiitoksia positiivisesta palautteesta, kuin myös arvostelusta, kaikki on tervetullutta.
Lisää, lisää! (nyt eritoten niitä parannusehdoituksia, ettei tuolle tasolle jää..)
Kiitoksia positiivisesta palautteesta, kuin myös arvostelusta, kaikki on tervetullutta.
-Teräratas
-Teräratas
Tosi nätti figu. Jos nyt lähdetään siitä, että osaat maalata hyvin niin voin keskittyä parannusehdotusten antamiseen. 
Kuva on vähän tumma, en tiedä miten vaalea figu on livenä.
Viitan väri on vähän ongelmallinen. Nyt se näyttää sekoittuvan metalliin vähän liiaksikin. Hieman erisävyinen harmaa voisi olla parempi - punaista, sinistä tai keltaista harmaan joukkoon niin avot. Metallit ovat myös hieman yksivärisiä: tarvitsisit kirkkaita kohtia, joista valo kokonaisheijastuu. Itse tekisin myös hiukan varjoja vaikka mustalla inkillä maalaten. Voit huoletta korostaa ja varjostaa metalliosia rohkeammin. Kulta on kivan väristä, mutta kaipaisi myös lisää korostuksia. Ihan valkoiset kokonaisheijastukset auttaisivat paljon.
Hyvä figu ja hyvät värit. Ainoastaan vesilammikkojen värit muuttaisin. Lammikko on varmaan matala, jolloin sinistä sävyä ei oikein veteen tulisi. Nyt näyttää vähän hassulta.
Kuva on vähän tumma, en tiedä miten vaalea figu on livenä.
Viitan väri on vähän ongelmallinen. Nyt se näyttää sekoittuvan metalliin vähän liiaksikin. Hieman erisävyinen harmaa voisi olla parempi - punaista, sinistä tai keltaista harmaan joukkoon niin avot. Metallit ovat myös hieman yksivärisiä: tarvitsisit kirkkaita kohtia, joista valo kokonaisheijastuu. Itse tekisin myös hiukan varjoja vaikka mustalla inkillä maalaten. Voit huoletta korostaa ja varjostaa metalliosia rohkeammin. Kulta on kivan väristä, mutta kaipaisi myös lisää korostuksia. Ihan valkoiset kokonaisheijastukset auttaisivat paljon.
Hyvä figu ja hyvät värit. Ainoastaan vesilammikkojen värit muuttaisin. Lammikko on varmaan matala, jolloin sinistä sävyä ei oikein veteen tulisi. Nyt näyttää vähän hassulta.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Joo, tuota viitan ja armourin samanvärisyyttä pohdin pitkään, mutta päädyin tuohon. Viittaan on koitettu saada sävyeroa washaamalla sen ohuenohuella keltaisella pari kertaa, näkyy paremmin irl, paremmassa valaistuksessa.
Panssari tosiaan jäi hieman flatiksi, sitä korjailen seuraaviin griffineihin, tuon ajattelin jättää rauhaan. Kiitos daylle ja muille kommenteista, toki saa lisääkin laittaa.
Panssari tosiaan jäi hieman flatiksi, sitä korjailen seuraaviin griffineihin, tuon ajattelin jättää rauhaan. Kiitos daylle ja muille kommenteista, toki saa lisääkin laittaa.
-Teräratas
-Teräratas