"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kaaoksen dragoni

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
seer

kaaoksen dragoni

Viesti Kirjoittaja seer »

eli onko olemassa pakkausta missä tulisi dragon of chaos vai pitääkö se konvertoida jotenkin?jos se pitää konvertoida niin miten konverttaisin sen?
Druzhina Captain
Valvoja

Re: kaaoksen dragoni

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Gutter runner kirjoitti:eli onko olemassa pakkausta missä tulisi dragon of chaos vai pitääkö se konvertoida jotenkin?
GW:n Online Storen sivuilla on search-toiminto, kun kirjoitat siihen "chaos AND dragon" tai vaikka "dragon" ja valitset pelisysteemiksi Warhammer, niin saat tulokseksi useamman osan, joista voi rakentaa Chaos Dragonin. Ne ovat todennäköisesti jotain vanhoja malleja, mutta ne kuitenkin käyvät joko suoraan tai vaikka konvertoitaviksi. Jos etsi pelkällä dragon sanalla, niin vastuksesi saat muitakin kuin Chaos dragonien osia (Black, Forest, Zombie), joista voi kasata melko kaoottisen otuksen. ;)
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Minä itse kirjoitti:Kokeilepa ensin ylhäällä näkyvää Haku-painiketta, Kategoria-kohtaan "yleiset aiheet" ja hakusanoiksi chaos and dragon.
Lisäksi jos on hetki aikaa odottaa ja rahaa on sen verran että siihen voi kaivautua kuin myyrä, Forgen kaaosmato on ainakin eeppinen valinta.

Niin ja onhan tietysti Galrauch, tuo jurrissa sankoon heilautettu uudenvuodenti...korjaan, mainio premium product. Kuskeja saa vaikka minkälaisia ihan omaan tyyliin sopien.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Niin totta tosiaan, onhan meillä vielä Forge World! Mitenhän minä meinasin unohtaa sen?! Sieltä löytyy muutama mielenkiintoinen otus, mm. Fire Dragon, Giant Spined Chaos Beast sekä Chaos Spawn. Fire Dragon on tosiaan melko kallis (125 puntaa), mutta ne muut ovat jo melko siedettävän hintaisia (40-45 puntaa). Noista ei tosiaan saa ostettua irrallisia osia, vaan täytyy ostaa koko komistus.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

tai hommaat jostakin toisenlohikäärmeen pään, ja palan kaulaa. Sitten se tökätään sen toisen viereenm ja voila. Ei tuollaisen konvertointi kovin vaikeaa ole, riippuu enemmän välineistä sekä motivaatiosta tuollainen tehdä. Toki taitoa konvertointi vaatii, mutta myös vaikuttaa, miten näyttävän siitä haluaa tehdä.

Nuo valmiit Laittoman hienot lohariviritykset ovat tietysti loistava vaihtoehto, jos niihin pääsee käsiksi. Itse olen yhden tuollaisen tehnyt, ja toinen tulossa, nyt maalauksessa. Itse olen lähtenyt koko madon muotoa muuttamaan, jolloin ollut kuukausia työpöydällä, mutta parissa illassakin selviää, kun ei liian kunnianhimoiseksi ryhdy...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”