Millainen orc tai Dwarf(ehkä) army wood elffejä vastaan 500p
Millainen orc tai Dwarf(ehkä) army wood elffejä vastaan 500p
Elikkä meinaan tässä pelata pelin wood elffejä vastaan. (500pts) Olen sitte aika alottelija vielä. Joten millainen orc army olisi hyvä? Dwarffit taitaa olla liian vaikea mulle (mitä olen kuullut). Ainakin orc boar Chariotin voisin ottaa ja jonkun unitin boyzeja ja entä mites Ngobot ja wolfriderit??? Eli kertokaa nyt jotain vinkkejä. Toki Dwarffeilekkin voi kertoa....
-
Vieras
-
Vieras
Elikkä jos nyt tekisin tälläsen kokoonpanon örkeille:
Hero: orc shamaan 65pts
1 dispel scroll 25
90yht
Core: 20 orc boar boyz 100pts
full command 28
shiel 20
148yht
Special: Chariot 80pts
eli siinä olisi vielä vajaa 200pts käytettävänä
elikkä tossa nyt olis jotain (alkua)
(en sitten oo ihan varma noista pisteitä, ei oo armybookkii mukana.)
elikkä jos tohon nyt sitten ottais vielä vaikka 5 goblin wolf riderii speareilla ja jousilla joku 80 pts ja sitte vielä goblin big bossi siihen wolffilla (vai onko noista mihinkään?) ja mitä vielä???
1 dispel scroll 25
90yht
full command 28
shiel 20
148yht
elikkä jos tohon nyt sitten ottais vielä vaikka 5 goblin wolf riderii speareilla ja jousilla joku 80 pts ja sitte vielä goblin big bossi siihen wolffilla (vai onko noista mihinkään?) ja mitä vielä???
Ja sitten ottaa päähän, kun koko WE -armeija kykkii pusikossa, jonne et pysty ampumaan (Waywatcherit), tai ammut järkyttävillä miinuksilla (muut yksiköt). Mitä ihmeen hyötyä armorista/ampujista on, jos et näe mitään? Ei se aivan noin yksinkertaista ole, jos vastustaja tietää ollenkaan, mitä tekee.Terppa kirjoitti:Otat Kääpiöt ja niin pirusti armoria ja ampujia niin voitat varmasti. Thundererit ois aika kovasana, koska elehfin T=3 ja Wood- sellaisilla ei ole hyvää armoria
::::Kannattaa varmaan 500 pistettä pelata border patrol - säännöillä, eli vain yksi character armeijassa. wolfboyt kuulostaa ihan hyvältä. Voisit ottaa niitä jopa 10. Short bowt voisivat jopa tappaa welffejä silloin tällöin.::::::Malboro kirjoitti:Elikkä jos nyt tekisin tälläsen kokoonpanon örkeille:
1 dispel scroll 25
90yht
:::::ok. Tosin itse ottaisin ehkä scrollin pois ja lisäisin toisen levelin.:::::
full command 28
shiel 20
148yht
:::Nämä eivät kyllä taida olla boarboyta vaikka nimi niin sanookin. Mutta varmasti hyvä rykmentti.::::