Tyranidit potkii Nurglea
Tyranidit potkii Nurglea
Tämä siis olisi kaukainen taivoite ja haave. Eli CSM Nurgle armya pitäisi lähteä kaatamaan. Pistäkää siis jonkinlaista taktiikan tapaista tulemaan, tai ihan mitä vaan
.
Shall I burn you?
daider, olettaen ettei DP:llä ole Instant Deathiä estäviä voimia...
Kyllä Zoanien ja Tyranttien WBlasteistä silti hyötyä on, parempi demoniaatelisia on ensin heikentää ennenkuin lähitaisteluun ryntää.
Suosittelen muutenkin pitkälle samaa kuin muutkin jo sanoneet: Deathgaunt (kodeksin sivu 39, esimerkki mutable Gauntista), 'Stealerit, Poisonmiinat, TMC:iden kantamahyökkäykset ja WBlastit.
Jos Spinegauntteja käytät, niin saattaisi kannattaa tehdä niistä Toxinspinegauntteja... Toisaalta kärpäspaperina parhaimmillaan, eli toiminevat ilmankin.
Kyllä Zoanien ja Tyranttien WBlasteistä silti hyötyä on, parempi demoniaatelisia on ensin heikentää ennenkuin lähitaisteluun ryntää.
Suosittelen muutenkin pitkälle samaa kuin muutkin jo sanoneet: Deathgaunt (kodeksin sivu 39, esimerkki mutable Gauntista), 'Stealerit, Poisonmiinat, TMC:iden kantamahyökkäykset ja WBlastit.
Jos Spinegauntteja käytät, niin saattaisi kannattaa tehdä niistä Toxinspinegauntteja... Toisaalta kärpäspaperina parhaimmillaan, eli toiminevat ilmankin.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Venom cannonilla se prinssi instakillataan, tai hive tyrantin warpilla. Turha niitä zoantteja sinne on ottaa kun on paljon parempiakin vaihtoehtoja.daider kirjoitti:ota Genestealereita, Biovoreja Poison mineilla, Fexejä ja Zoanthropeja joiden warp blastilla tapat Demon princen kerta iskulla
Ei ne plaguet kuole sen paremmin poison miinoihin kuin muihinkaan, mutta toki nekin kannattaa ottaa kyllä, eli acidit ja poisonit.
Nurglearmeijat kun tyypillisesti käyttävät aika paljon rhinoja ja yms vehiclejä kuitenkin, niin acidit on ihan ehdottomat
Genejä ei edelleenkään kannata ottaa mitään vastaan, ellei pelaa seeding swarmia. Enemmän gauntteja parempi, porukka pysyy sitten paikoillaan kunnes isot kaverit tulee pistämään lättyyn
Toxinit gaunteilla voisi olla kyllä ihan hyvä vaihtoehto, niin kaatuu sitten lähiksessä plaguet niilläkin jotenkuten taas.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
--- Jos on tarpeeksi Gauntteja, niin kyllä niitä 'Stealereitakin voi hyvin ottaa tavalliseen listaan. Kuten sanottu, Gauntit pitää vastustajan aloillaan ja Genet tulee perästä silpomaan palasiksi.Deetwo kirjoitti:Genejä ei edelleenkään kannata ottaa mitään vastaan, ellei pelaa seeding swarmia. Enemmän gauntteja parempi, porukka pysyy sitten paikoillaan kunnes isot kaverit tulee pistämään lättyyn
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
--- 2x12 'Stealeriä, tai 3 x 10, ihan miten pisteet riittää tai mitä haluat pöytään..Spinal kirjoitti:Jos otan 30 'stealeria ja jotain 50-60 gaunttia?
3x 20 Gaunttia, ja mieluiten kaikki Leapereitä... Tietysti 4x 15 voi toimia sekin, kannattaa olla suunnilleen 2 Leaping Gaunt-ryhmää per 'Stealer-ryhmä.
Ja niin kauan kuin 'Fex puuttuu, niin sitten tyytyy RenClw:eihin.
Tyrant pysäyttää kyllä aika monet charrut, mukaanlukien typhuksen, prinssin ja jne, kunhan pääset lyömään ensin implant attackeilla tai jos et ole mitään s6+ ini6 ignore saves monen hyökkäyksen lähishirviötä vastaan haastamassaSpinal kirjoitti:Ja Jos Typhus hyppää kentälle, niin pysäyttääkö Hive Tyrant sen? muistutan ettei 'fexiä ole, vielä ainakaan.
Fexithän eivät oikein lähitaistelussa pärjää marinecharruja vastaan, ainakaan jos vastustaja ei kovin huonosti heitä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt