"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kiusaus ja ihailu

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Illidan
Viesti:

Kiusaus ja ihailu

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Ollaanko ketään teistä sotulaisista ikinä kiusattu hammerien tähden? Lyöty, haukuttu ym...
Entä ihailtu: " Emmä osais noin hienosti maalata..."
Ittelläni on ollu molempia...
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Isommat on kyllä kettuillu mutta pistin loukkauksen takaisin niin ei tullu uudestaan.

Ps: se muuten toimii kun sanoo itseä isommille näin ''sähän tiiät että ennen oli niitä dinosauruksia ja ne oli hirveän paljon ihmistä isompia ja ihmisellä on silti isommat aivot ja enemmän järkeä''
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Harmaavaeltaja

Viesti Kirjoittaja Harmaavaeltaja »

joo no mulle on nyt vaan kettuiltu hammereista ja sekin ihan kaveri porukassa(ne ei siis pelaa hammerii) mutta koskaan ei olla kiusattu:pituus 185cm paino70kg ja ikä 14v ;) ja siis lihas painaa enemmän kuin läski :)
Juliwer

Viesti Kirjoittaja Juliwer »

Ei minua erityisemmin olla kiusattu. Joskus eräs per***ikä rupeaa minulle kovistelemaan, että kuinka nynny tai friikki mä oon kun keräilen niitä. No pistän aina välillä takas, mutta mitä väliä sillä on, kun ei jätkä osaa ees laskea...
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
leguriand

Viesti Kirjoittaja leguriand »

on muakin nyt oudoksuttu mut sanoin vaan niille mitä ite keräät jotai ihme lennokin rämiä ei niil voi ees pelaa
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

On. Välil jotku kysyy että mitä ideaa on muoviukoissa? Siihen voi vastata et mitä ideaa aikuisten miesten on juosta jäällä kumipalikan perässä= jääkiekko tai mitä ideaa on potkii jotai nahkakuulaa=jalkapallo tai mitä ideaa on hakata jotai palikoita mistä tulee ääntä =pianon soitto. Harrastuksia noi kaikki on.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=26330

Tällaiset kyselyt ovat edelleenkin kiellettyjä.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”