Stargate
Stargate
Juu, kattelin tossa viinkoloppuna Stargate DVDtä ja kun nyt olen alottamassa IG armejaa, niin mieleeni juolahti ajatus tehdä command squadi (SG:1) jossa on Stargate. Nyt ihmettelisin miten tommosen vois valmistaa? Sen saa tietoon jos kattoo vähän sitä sarjaa.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
-
Badruk ´eadsplitta
Re: Stargate
Hyvä idea ja sama jonka takia aloitin IG:n tuli meinaan katottua stagåtea. Ite oon meinannut tehä HQ:n tai ainakin command squadin jossa ois tuo SG-1 Jack O'neill:in johdolla.Kauppias kirjoitti:Juu, kattelin tossa viinkoloppuna Stargate DVDtä ja kun nyt olen alottamassa IG armejaa, niin mieleeni juolahti ajatus tehdä command squadi (SG:1) jossa on Stargate. Nyt ihmettelisin miten tommosen vois valmistaa? Sen saa tietoon jos kattoo vähän sitä sarjaa.
Sitten tuohon kysymykseesi, oisko minkäänlainen idea jos Deep strikettäjät tulis kentälle Tähtiportista? Mutta en oikein näe mahdollisuutta muuten tuoda tuota mukaan kuin maastona. Mutta jos jonkun keksit ja saat kyhättyä Tahtiportin niin pistäppäs kuvaa tulemaan
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
No just joo. Tommonen megahieno.
Meitsi on tekemässä vähän yksinkertaisempaa versiota vessansuihkun viemärin sellaisesta valkoisesta ja reiällisestä kannesta, jonka "lainasin" rakennustyömaalta. Voisin pistää WIP kuvia jos olisi digikamera käden ulottuvilla.
Meitsi on tekemässä vähän yksinkertaisempaa versiota vessansuihkun viemärin sellaisesta valkoisesta ja reiällisestä kannesta, jonka "lainasin" rakennustyömaalta. Voisin pistää WIP kuvia jos olisi digikamera käden ulottuvilla.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Of my environment
So don't blame me, I just work here"