Nyt tuli ostettua styroksia. Koska en silloin vielä tiennyt, että finnfoam paljon parempaa. Niin millä sitä kannattaisi maalata? Kun pienet GW:n purkit ja muut pienoismallimaalit ovat niin kalliita, kun paljon tarvitsee. Eli millä mistä sitä saa?
Menet rautakauppaan ja ostat vihreää (jos nyt teet siitä vaikkapa kukkuloita) lateksimaalia (vaikka Lujaa ja Remontti-Ässää). Sitten vetelet reilun kerroksen sitä niiden styroksejen päälle, niin hyvä tulee. Ei tarvitse edes pohjamaalia ja saat halvalla litran verran maalia.
Jaa että lateksimaalia. Jos tekee luonto-maastoa, niin kannattaako käyttä vihreää vai ruskeaa ja päälle vaikka ruohomattoa? Ja miten kannattaa maalata kivet vai kannattaako tehdä oikeista kivistä?
Ruohomattoa? Siis puhut varmaan staticgrassista nyt etkä GW:n ruohomatosta.. Jos grassista niin itse laittaisin vihreää alle jos taas puhuit ruohomatosta niin vedäppä vaikka oranssiksi kun ei se sieltä maton alta näy
RooK kirjoitti:Ruohomattoa? Siis puhut varmaan staticgrassista nyt etkä GW:n ruohomatosta..
Itse ainakin päällystäisin kukkulat ruohomatolla. Muihin alustoihin (=ei tasaista nurmikkoa) käyttäisin pussiruohoa, turffia ja tarvittaessa muita flokkeja.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Olen kuullut joskus villinhuhun että jostain harrastekaupasta saisi enempi tavaraa samalla hinnalla kuin niissä GW:n "rahat tänne" pikkupusseissa on. Kannattaa kysellä.
maaleilla...pöh, tyhmä kysymys. ai olenko näsä-viisas? jaa, no sormimaaleilla, kannattaa ostaa niitä. maksaa n.6 euroa puteli ja olikos siinä 1l tai puol litraa...??
Kaikki maastopuru ja töhnä on pienoistautatie-puolella halvempaa sieltä saa static grassia ja flockia halvemmalla. Sitten taas rautatieihmiset maksaa ihan kipeästi niistä junista ja kaikista tien pätkistä ja sellaisista.
Eli siis pienoisrautatiekauppaan mars. Sieltä saa halvemmalla static grassia ja sitä ja flockeja on lisäksi useampaa eri lajia.