"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mun hive tyrant

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
tässähän minä

Mun hive tyrant

Viesti Kirjoittaja tässähän minä »

Et voisiko joku kertoo et miten saisin 100pistee hive tyrant onks se salittua et on 2 redning clawii (jos on vääri kirjotettu toi redning claw ku en jaksa kattoo codexii)
Viimeksi muokannut tässähän minä, Ma 13.09.2004 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jullevi
Valvoja

Re: Mun hive tyrant

Viesti Kirjoittaja jullevi »

tässähän minä kirjoitti:ku ei oo codexii)
Sorry.

Hive tyrantit säännöt pistehintoineen ja optioineen löytyvät nimenomaan codexista, ei Sotavasarasta.

Ketjut, joissa pyydetään codexista/rulebookista/vastaavista opuksista löytyviä sääntöjä, tullaan lukitsemaan tai poistamaan. Mikäli tätä sääntökirjattomuudesta johtuvaa kyselemistä tapahtuu toistuvasti saman käyttäjän toimesta, ylläpito saattaa turvautua enemmän tai vähemmän kirjoittamisoikeutta rajaaviin toimenpiteisiin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
tässähän minä

Mul on codex ja siin lukee et täytyy laittaa 2aseet mut ku mul saa olla viimeistää 100hive ja se maksaa ilman aseita 90pistettä
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Asevalinnoista:

Hive Tyrantille ei kannata pistää RenClw:eja, se ei hyödy niistä juuri lainkaan... Säästä RenClw:it ennemmin lähitaistelu-Warrioreille tai Ravenereille.

Lähitaistelupainotteiselle Tyrantille (siivillä tai ilman) on hyvä valita 2x ScyTal, ja WBlast kantamalle.

Ampuville Tyranteille (käveleviä, ei kannata haaskata siipiä) sitten ScyTal + VCannon. VC ok voimakkuuden, hyvän kantaman ja tulinopeuden vuoksi.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

tässähän minä kirjoitti:Mul on codex ja siin lukee et täytyy laittaa 2aseet mut ku mul saa olla viimeistää 100hive ja se maksaa ilman aseita 90pistettä
Miksi hive tyrant ei saisi maksaa yli 100 pistettä? Melko kohtuuton vaatimus, jos house rulesta on kyse.
Voithan tietysti tehdä oman hive tyrant -mutaation (kirjan takana oleva "Creating your own hive fleet"), mutta rending clawit eivät se kustannustehokkain ratkaisu ole.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Taitaa olla väärinymmärretty pisteraja wargearille. Eli hivelle saa ostaa sadalla pisteellä ylimääräistä tavaraa.
Uzi-99
Viesti:

Xavier, muuten ehkä mutta Tyranidit eivät toimi noin. =)

Kaikki rajoitukset varustuksessa riippuvat bioweapon- ja biomorph-slottien määrästä, eikä siitä montako pistettä nuo maksaisivat.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
dragoneye

Viesti Kirjoittaja dragoneye »

Xavier kirjoitti:Taitaa olla väärinymmärretty pisteraja wargearille. Eli hivelle saa ostaa sadalla pisteellä ylimääräistä tavaraa.
voiskohan olla että hänen armeijansa max pisteraja ylittyisi jos hive tyrkky maksaa yli 100 pistettä..
The devil you say, is on his way, To collect his pay on your dying day...
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itse ajattelin tuota jo aiemmin. Mutta ei siitä tyrantista vaan kannata tehdä niin halpaa (en edes tiedä onko se mahdollista). Jos kaveriporukan jotkut kampanjasäännöt rajaavat yksittäisen figun 1000pts:een (tämä on vain arvaus), kannattaa ehkä ottaa HQ-valinnaksi vaikka Warrior Brood.
Phil Kelly says "No!"
tässähän minä

no kattokaas ku mä asun espoossa ja siel on yleensä 500pointsin turnauksii ja pamppu saa maksaa yleensä vaa 100pistet mut onha siel suurempiikin turnauksii
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

juups... 100 pts Tyrantti on liian avuton.... ota mielummin Hqksi 3-4 Warrioria....
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Uzi-99
Viesti:

Tyrant
ExtCar
2xScyTal

105 pojoa... Eikä se siltikään täysin avuton ole, kunhan pääsee lähelle.

Itse tosin soveltaisin 500pts peleihin 40K/40min rajoituksia, pistemäärää lukuunottamatta, eli jäisi Warrioreiden harteille silloinkin.
tässähän minä

ok kiitti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”