Mun hive tyrant
-
tässähän minä
Mun hive tyrant
Et voisiko joku kertoo et miten saisin 100pistee hive tyrant onks se salittua et on 2 redning clawii (jos on vääri kirjotettu toi redning claw ku en jaksa kattoo codexii)
Viimeksi muokannut tässähän minä, Ma 13.09.2004 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mun hive tyrant
Sorry.tässähän minä kirjoitti:ku ei oo codexii)
Hive tyrantit säännöt pistehintoineen ja optioineen löytyvät nimenomaan codexista, ei Sotavasarasta.
Ketjut, joissa pyydetään codexista/rulebookista/vastaavista opuksista löytyviä sääntöjä, tullaan lukitsemaan tai poistamaan. Mikäli tätä sääntökirjattomuudesta johtuvaa kyselemistä tapahtuu toistuvasti saman käyttäjän toimesta, ylläpito saattaa turvautua enemmän tai vähemmän kirjoittamisoikeutta rajaaviin toimenpiteisiin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
tässähän minä
Asevalinnoista:
Hive Tyrantille ei kannata pistää RenClw:eja, se ei hyödy niistä juuri lainkaan... Säästä RenClw:it ennemmin lähitaistelu-Warrioreille tai Ravenereille.
Lähitaistelupainotteiselle Tyrantille (siivillä tai ilman) on hyvä valita 2x ScyTal, ja WBlast kantamalle.
Ampuville Tyranteille (käveleviä, ei kannata haaskata siipiä) sitten ScyTal + VCannon. VC ok voimakkuuden, hyvän kantaman ja tulinopeuden vuoksi.
Hive Tyrantille ei kannata pistää RenClw:eja, se ei hyödy niistä juuri lainkaan... Säästä RenClw:it ennemmin lähitaistelu-Warrioreille tai Ravenereille.
Lähitaistelupainotteiselle Tyrantille (siivillä tai ilman) on hyvä valita 2x ScyTal, ja WBlast kantamalle.
Ampuville Tyranteille (käveleviä, ei kannata haaskata siipiä) sitten ScyTal + VCannon. VC ok voimakkuuden, hyvän kantaman ja tulinopeuden vuoksi.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- The Captain
- Valvoja
Miksi hive tyrant ei saisi maksaa yli 100 pistettä? Melko kohtuuton vaatimus, jos house rulesta on kyse.tässähän minä kirjoitti:Mul on codex ja siin lukee et täytyy laittaa 2aseet mut ku mul saa olla viimeistää 100hive ja se maksaa ilman aseita 90pistettä
Voithan tietysti tehdä oman hive tyrant -mutaation (kirjan takana oleva "Creating your own hive fleet"), mutta rending clawit eivät se kustannustehokkain ratkaisu ole.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Xavier, muuten ehkä mutta Tyranidit eivät toimi noin. =)
Kaikki rajoitukset varustuksessa riippuvat bioweapon- ja biomorph-slottien määrästä, eikä siitä montako pistettä nuo maksaisivat.
Kaikki rajoitukset varustuksessa riippuvat bioweapon- ja biomorph-slottien määrästä, eikä siitä montako pistettä nuo maksaisivat.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
voiskohan olla että hänen armeijansa max pisteraja ylittyisi jos hive tyrkky maksaa yli 100 pistettä..Xavier kirjoitti:Taitaa olla väärinymmärretty pisteraja wargearille. Eli hivelle saa ostaa sadalla pisteellä ylimääräistä tavaraa.
The devil you say, is on his way, To collect his pay on your dying day...
Itse ajattelin tuota jo aiemmin. Mutta ei siitä tyrantista vaan kannata tehdä niin halpaa (en edes tiedä onko se mahdollista). Jos kaveriporukan jotkut kampanjasäännöt rajaavat yksittäisen figun 1000pts:een (tämä on vain arvaus), kannattaa ehkä ottaa HQ-valinnaksi vaikka Warrior Brood.
Phil Kelly says "No!"
-
tässähän minä
Tyrant
ExtCar
2xScyTal
105 pojoa... Eikä se siltikään täysin avuton ole, kunhan pääsee lähelle.
Itse tosin soveltaisin 500pts peleihin 40K/40min rajoituksia, pistemäärää lukuunottamatta, eli jäisi Warrioreiden harteille silloinkin.
ExtCar
2xScyTal
105 pojoa... Eikä se siltikään täysin avuton ole, kunhan pääsee lähelle.
Itse tosin soveltaisin 500pts peleihin 40K/40min rajoituksia, pistemäärää lukuunottamatta, eli jäisi Warrioreiden harteille silloinkin.