Sniper Weapons & Pinning
Sniper Weapons & Pinning
Uuden sääntökirjan mukaan sniper aseet eivät aiheuta pinningiä (s. 32), mahtaako tähän olla jo errataa vai pääseekö moni vielä leikkimään moisella porsaanreiällä?
- Kynä-ääliö
Re: Sniper Weapons & Pinning
Porsaanreikä?Thelacan kirjoitti:Uuden sääntökirjan mukaan sniper aseet eivät aiheuta pinningiä (s. 32), mahtaako tähän olla jo errataa vai pääseekö moni vielä leikkimään moisella porsaanreiällä?
Vaikea kuvitella että olisi tarkoituksella jätetty pois, mutta vaikea myös uskoa että se olisi vahingossa unohtunut...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Re: Sniper Weapons & Pinning
Alaictoc ei tykkääDeetwo kirjoitti:Porsaanreikä?Mitä leikkimistä sillä on jos snipuilta puuttuu pinning?
Uskoisin että tässä on erittäin paha mokaDeetwo kirjoitti: Vaikea kuvitella että olisi tarkoituksella jätetty pois, mutta vaikea myös uskoa että se olisi vahingossa unohtunut...
- Kynä-ääliö
BGB, sivu 32, Pinning weapons
" Sniper fire, barrages, etc, are the most common."
Eli tässä on vain kyseessä GWn universaality säännöt, haluttu laittaa jokainen erikoisominaisuus erikseen.
EDIT: typo korjattu
" Sniper fire, barrages, etc, are the most common."
Eli tässä on vain kyseessä GWn universaality säännöt, haluttu laittaa jokainen erikoisominaisuus erikseen.
EDIT: typo korjattu
Viimeksi muokannut daider, Ke 22.09.2004 02:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Ota huomioon että quottisi on hitusen vinossa, se on sniper fire, ja toisekseen, se on mainittu siinä esimerkkinä. Jotta se olisi sääntönä pitäisi se olla 'Sniper Weapons' kohdalla märitelty tyyliin: "All sniper weapons are pinning weapons" tjsp.daider kirjoitti:BGB, sivu 32, Pinning weapons
" Sniper rifles, barrages, etc, are the most common."
- Kynä-ääliö