Helmin syvänne
Helmin syvänne
Eli olis tarkoitus tehä Helmin syvänne tai Minas thirit.
Varmaan Helm's Deeppi niin tarvisin hyviä neuvoja rakentamiseen.
Varmaan Helm's Deeppi niin tarvisin hyviä neuvoja rakentamiseen.
Viimeksi muokannut Eetu5, Ti 21.09.2004 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
baretul
Ei millään pahalla, mutta sun on turha lähteä rakentamaan yhtään mitään tässä harrastuksessa tolla tyylillä, että joku kädestä pitäen näyttää miten asiat tehään. Itse lähtisin juuri tähän sakset ja pahvia pohjalta tai jotain. Ensiksi vaan ostat tarvittavaa materiaalia (kapalevyä, kipsiä ja vastaavaa..) sitten teet paperille suunnitelmat mitä aioit oikeastaan tehdä ja pohdit pahimmat ongelmat pois alta. Sen jälkeen vaan lähet rakentamaan sitä oli se sitten mikä hemmetin 200m torni tahansa, koska ei noista muuten pääse kun vaan itse pohtimalla ja tekemällä.
-
Hodarimies
Baretul on sekä oikeassa että väärässä. Siinä hän on oikeassa, että et opi tekemään maastoa sillä että joku kertoo miten se tehdään (opitko soittamaan pianoa sillä että joku kertoo miten se tapahtuu ?). Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse suunnitella/tehdä itse, mutta ei pidä odottaakaan että joku muu tekee sen puolestasi.
Valmiista kuvista ja ohjeista on varmasti hyötyä ainakin inspiraation etsimiseen. 'Eavy Metalin maastonikkarit Mark Jones ja Dave Andrews kertovat Lord of The Rings The Two Towers - Best of The White Dwarf -opuksessa kuvitetussa artikkelissa miten tekivät Helm's Deepin, johon olet varmasti törmännytkin TTT:n sääntökirjan kuvissa ja White Dwarfeissa. Omasi ei tietenkään tarvitse olla samanlainen, mutta uskon että artikkelista on apua etenkin sopivien materiaalien miettimisesssä. Sama artikkeli löytyy myös White Dwarfista 276 ja jatkuu WD277:ssä.
EDIT: Kyseessä on siis Tsumaran linkittämä ohje painettuna.
Valmiista kuvista ja ohjeista on varmasti hyötyä ainakin inspiraation etsimiseen. 'Eavy Metalin maastonikkarit Mark Jones ja Dave Andrews kertovat Lord of The Rings The Two Towers - Best of The White Dwarf -opuksessa kuvitetussa artikkelissa miten tekivät Helm's Deepin, johon olet varmasti törmännytkin TTT:n sääntökirjan kuvissa ja White Dwarfeissa. Omasi ei tietenkään tarvitse olla samanlainen, mutta uskon että artikkelista on apua etenkin sopivien materiaalien miettimisesssä. Sama artikkeli löytyy myös White Dwarfista 276 ja jatkuu WD277:ssä.
EDIT: Kyseessä on siis Tsumaran linkittämä ohje painettuna.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- figunarkki
Pelissä nimeltä Wolfenstein enemy terrority, on joku hullu tehnyt map makerilla mittakaavassa olevan tarkan kopion helmin syvänteessä. Jos saat pelin jostain käsiisi (netistä, sillä se on netistä ladattava ilmais lisäpaketti joka on kuitenkin riippumaton isäntä versiostaan) niin voit ladata mapin netistä. Ja pelaamalla tutustua siihen, tarkemmin.
-
Harmaavaeltaja
Pahvia, finnfoamia, kipsiä.
EDIT: Korjatkaa jos olen väärässä...
EDIT: Korjatkaa jos olen väärässä...
The edges of the battlements were thickened with foam and then carefully chamfered.
The front of the hall was built from layers of card and foamboard.
...template for cutting the walls out of foamboard with a hot wire-cutter.
...were built up from card and foamboard. Polystyrene was added to the...