Mistä saisi pintajännitteen poistajaa
-
Drilpehööri
Mistä saisi pintajännitteen poistajaa
Niin. Elikkä onko kellään tietoa mistä saisi ostettua veden pinjännitteen alentajaa kun olen kuullut, että siitä oisi apua.
Käytä oikeuttasi pysyä hiljaa sillä kaikkea mitä sanot voidaan käyttää sinua vastaan myöhemmissä peleissä.
Kuten jo edellisessä todettiin niin peruskäsienpesusaippua hoitaa homman hyvin. Itse sekoitin pumppupullosta parin pumppauksen verran saippuaa puolen litran muovipulloon ja täytin pullon vedellä. Ravistusta hiukan ja seos oli valmis. Jotta saan pullosta sopivasti seosta puoliso toi töistään tukun lasipipettejä, joilla saan pisaroittain seosta maalin joukkoon paletille.
Mikäli haluat hankkia aidompaa tavaraa niin pk-seudulla kannattaa varmaan suunnata Hobby Pointtiin tai maalausliikkeisiin etsimään akryylimaaleille sopivaa pintajännitteenpoistajaa.
Mikäli haluat hankkia aidompaa tavaraa niin pk-seudulla kannattaa varmaan suunnata Hobby Pointtiin tai maalausliikkeisiin etsimään akryylimaaleille sopivaa pintajännitteenpoistajaa.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
- Rectunator
Ainakin washit onnistuvat paljon paremmin jos maalien ohentamiseen käytetystä vedestä poistaa pintajännityksen. Tällöin väri todella valuu sinne figun rakoihin ja uriin. Jos sitä ei ohenna, vesi kuivuu sellaisiksi lammikoiksi ja jättää syvänteeseen sellaisen rengasmaisen kuvion, joka ei näytä hyvältä.Rectunator kirjoitti:Mihin tuota pintajännitetontä vettä käytetään?
Eikä pelkästään washien kohdalla. Itse sain aikaan tasaisimman maalipinnan mitä ikinä olen maalannut kun äskettäin lähdin kokeilemaan tätä saippuaveden sekoittamista maaliin. Kun vielä Vallejon maalin saa myös pisaroina, niin veden ja maalin suhteen määrittely on helppoa.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
Drilpehööri