"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mihin kannattaa luottaa? Gotrek and Felix.

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Vieras

Mihin kannattaa luottaa? Gotrek and Felix.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

GW:n säännöt sanovat, että maksavat 455pts, kun taas Armybuilder (pthyi, syntinen!!) sanoo, että maksavat 475, ja että Gotrekin kireestä ei saa ottaa armour saveja. Mihin kannattaa siis luottaa?
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Et kai sinä niitä sääntöjäkään Armybuilderista opiskele. Säännöt katsotaan GW:n virallisista lähteistä eikä mistään Armybuilderista.
Vieras

Kiitos, juuri sitäkin itse mietin. Viime pelissä käytin GW:n sääntöjä.
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Avatari »

Annual 2002 väittää että hintaa parivaljakolla olisi 475 pistettä. Kirjanen sisältää myös hieman tarkemmat säännöt kyseisistä. Itse pelaan painetun julkaisun mukaisesti heitä.

Marko
Vieras

OK, update siis on. Eli GW:n sivuilla ovat vanhat säännöt, mutta armybuilder on päivittänyt.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Aina ei kannata suoraan luottaa siihen, että AB olisi väärässä. Luultavasti jos AB:n säännöissä on jotain eroavaisuutta, ovat ne yleensä väärässä, mutta on myös mahdollista, että et itse ole tietoinen josta FAQ:ista, erratasta tai sääntöjen päivityksestä, joka on AB:ssa otettu huomioon.
Phil Kelly says "No!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”