Vaihtoehtoinen medic IG:lle
Vaihtoehtoinen medic IG:lle
Olen päättänyt hankkia IG armeijani jokaiseen command squadiin medicin ja ongelmaksi muodostui mielestäni tylsät cadian medicit. Itse ratkaisin ongelman tekemällä itselleni medicin MFG:n Varraksesta, hösäämällä tälle päähän cadian boksissa mukana tulevan käyttämättömän kypärän. Nappulasta tuli mielestäni varsin hieno. Suosittelen kokeilemaan, jos innostusta ja Varras löytyy.
Kuvia saattaapi tulla perässä.
Kuvia saattaapi tulla perässä.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Tässä ne jo tulevatkin!
http://photobucket.com/albums/v467/Mark ... l%20Guard/
Niskassa olevat johdot menevät mielestäni melko tyylikkäästi kypärän alle juuri tuon niskapalikan kohdalta.
http://photobucket.com/albums/v467/Mark ... l%20Guard/
Niskassa olevat johdot menevät mielestäni melko tyylikkäästi kypärän alle juuri tuon niskapalikan kohdalta.
Viimeksi muokannut Markkola, Ke 06.10.2004 08:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
-
KousaCreations
Loistavan näköinen on, kyllä, ehdottomasti. Ainut että ei olisi ehkä kannattanut tuota lootaa tilkitä umpeen, siitä olisi voinut saada hyvän laatikon missä äijä kuljettaa veriplasmaa tms.. Itse kyllä tulen hyödyntämään myös Varraksen moiseen hyötykäyttöön, kunhan jostain repisi sen 50€. Tosin itse vamaan jätän tuon laukun paljaaksi takaata ja laitan jonkin sortin kannen tuohon etupuolelle.
- Kynä-ääliö
Minulle tulee ennemmin mieleen demolition charge kuin lääkintämies, tosin maalaus todennäköisesti muuttaa mielipidettäni. Kypärä näyttäisi istuvan hyvin päähän, eli konversio on varsin onnistunut.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."