hyviä taktiikoita helffejä vastaan
hyviä taktiikoita helffejä vastaan
pelaan itse lissuilla eli mitä taktiikoita käyttäsin helffejä vastaan
nää ukot mulla olisi:
30 saurusta
2 scar-vateraanii
24 skinkkii
5 saurus cavalrii
1 skink priest
1 stegadon
eli mkitä taktiikkaa näillä vois käyttää helffejä vastaan
nää ukot mulla olisi:
30 saurusta
2 scar-vateraanii
24 skinkkii
5 saurus cavalrii
1 skink priest
1 stegadon
eli mkitä taktiikkaa näillä vois käyttää helffejä vastaan
Viidakossa juoksee mahtava peto,pienet oravatkaan eivät turvassa siltä.Mikä se on?
Se on skinkki joka on herättänyt karhun päivä unilta.
Se on skinkki joka on herättänyt karhun päivä unilta.
Kertoisit nyt ensiksikin miten iso peli? Mutta periaatteessa sauruscavalrylla yrität pysäyttää cavalry blokit, ja stegadon nyt tappaa helposti vähän kaikkea, mutta jousella ammut ritareita. Skinkeillä napataan sotakoneet, hidastetaan marssimista ja muutenkin kiusataan kaikkea mikä liikkuu tai ei liiku.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Saurukset isoon blokiin ja skinkit kahteen unittiin kiusaan vastustajaa.
cavalsyllä ja stegadonilla koitat päästä unittin kylkeen. giant bow on tehokas kun pääset ampuun ritari unittia kylkeen.
HElffeja vastaan kannattaa ottaa toi priesti rullakuskiks!
cavalsyllä ja stegadonilla koitat päästä unittin kylkeen. giant bow on tehokas kun pääset ampuun ritari unittia kylkeen.
HElffeja vastaan kannattaa ottaa toi priesti rullakuskiks!
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
Saurukset kaataa kivasti T3 ukkoja, skinkit pudottaa mahdolliset great eaglet ja ritareilla kovaa lähitaisteluun. Tee kaksi 15 sauruksen yksikköä, molemmille scar veteran mukaan ja kenraalin yksikölle kilvet (toiselle keihäät). Sitten vaan pieksemään haltioita. Ylimääräiset skinkit flankkaavat, ja mahdollisesti saurukset, mutta niillä voisi auttaa myös stegadonia. 3 Salamanderia olisi aivan loistava juttu, kaataa niin hyvin!
Enpä nyt tiedä tappaako se niin paljon noita haltioita noi 3 salamanteria tai se riippuu mikä on toisen mielestä hyvin, mutta ovathan salamanterit hintaansa nähden loistavia. Ja miksi kenraalin yksikölle keihäät? Skinkit flankkaavat???? EEIEIIEIEIEIEI, älä ikinä vie skinkkejä tappeluun, kerran mun yksi blowpipeskinkki ei voittanu 12 gladeguardin yksikkö niitten rynnäköidessä, olin sillee et kuin huonoja nää oikei on tappelee?????
Life is a bitch and then we die.
No ei yksi skinkki millekkään pärjää, kun ei kymmenenkäänJerkkeri kirjoitti: kerran mun yksi blowpipeskinkki ei voittanu 12 gladeguardin yksikkö niitten rynnäköidessä, olin sillee et kuin huonoja nää oikei on tappelee?????
Mutta sitten jatkuu: mielestäni kyllä salamanderit ovat tehokkaita. Hittejä satelee kuin vettä sateella, ja varsinkaan helffien huonosti armoroidut spearmen/swordmaster unitit eivät kestä sitä. Kyllähän niitä 2+ save jätkiäkin kaatuu, kun annetaan aimo kasa noppia jotka pitäisi pelastaa.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Pelikentällä on kasa kompatin hävinneitä skinkkejä.pahis123 kirjoitti:useimmat HE pelaajat kyllä huolehtii siitä et ne saa rynkyttää eka, varsinkin all cav armeija... Ja mitääääää tapahtuu ku esim. 6shelmii tulee skinkkien fronttiin saati falnkkiin nopeusylivoimalla???
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
Skinkit vs. shelmit
Seuraava kysymys onkin sitten millä ihmeellä ne yksiköt ollaan saamassa tavallisen listan skinkkien flankkiin? Tietysti kahden yksikön chargella mutta...kuka halvattu sellaista tekisi?
No eihän siihen tarvita kuin1 unitti... Ja ei sen rynnäkön tarvii tulla flankkiin, vaan suoraan eteen, jolloin luotan kyllä omien silverhelmieni unitstrenght-etuun, s5 rynnäkössä ja ws4... ja jos lisätään vielä lippu, niin homman pitäisi olla aika selvä. Toisaalta jos lisko-pelaaja on onnistunut ennakoimaan rynnäkön, ja muuttanut skinkki-rykmentin muodostelmaa vaikkapa 4 rivin syvyiseksi, saattaa tulla onkelmia niille shelmeillekkin.
No eihän siihen tarvita kuin1 unitti... Ja ei sen rynnäkön tarvii tulla flankkiin, vaan suoraan eteen, jolloin luotan kyllä omien silverhelmieni unitstrenght-etuun, s5 rynnäkössä ja ws4... ja jos lisätään vielä lippu, niin homman pitäisi olla aika selvä. Toisaalta jos lisko-pelaaja on onnistunut ennakoimaan rynnäkön, ja muuttanut skinkki-rykmentin muodostelmaa vaikkapa 4 rivin syvyiseksi, saattaa tulla onkelmia niille shelmeillekkin.
OHHOH! Enpäs muistanutkaan tuota skirmishaus-juttua... vaikka on niitä rykmentteihinkin muodostuvia skinkkejä olemassa(ainakin mun muistin mukaan)attor kirjoitti:Tiedät kai että skinkit on skirmishereitä, harvemmiln niillä rivejä näkyy...
edit: on muuten varsin jännä idea hyökätä skirmaajia flänkkiin yhdellä yksiköllä
edit2: ja nythän ei ole cohorteista kyse.