"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hiilipiirustuksia...

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ornatkur

Hiilipiirustuksia...

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Eli näissä olen yritänyt enemmän tai vähemmän seurata kullan arvoisia kommentteja.

Sign
Konfessori1
Konfessori2
Parempi kuva örkistä
Viikon työt seinällä
Ja lisää
NIDvsTAU
Kallo harjoitus

Siinäkö kaikki? Järkyttävä kikkailu näiden kanssa, otettu digikameralla joka näkyy kuvissa. En jaksa kirjoittaa enempää kun pitää pakata, huomenna mennään lappiin ja minä häslään näitä ;)

Kommentteja saa antaa!
I'm back.
Sea~Horde

Viesti Kirjoittaja Sea~Horde »

"Kalloharjoitus" oli todella hieno; olit saanut poskikuopat varjostetuksi oikein. Ainoa mikä häiritsi olivat hampaat...

"Sign" oli aika jännä. Itseasiassa melko hieno. Tunnelmallinen.

Örkit olivat hieman sarjakuvamaisia... En kauhiasti pitänyt.

Hyviä töitä kuitenkin keskimäärin!
How ironic that the greatest forge of civilization is battle
ornatkur

Joo, kallon leuka tuli liian suureksi enkä jaksanut edes yrittää hampaita.

"Sign" oli todella nopea, mutta minä tykkään että se on paras työni.
I'm back.
poika

Viesti Kirjoittaja poika »

Mä en oikein pitä nyt noista muista kuin pääkallo harjotuksesta mutta sen hampaat voisi olla paremmat ja tosta sigh:sta mä en saanu mitään selvää mitä sen oikein pitäis esittää????????
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Nidi vs. Tau kuva oli todella epämääräinen. mitä siinä pitäisi olla? Se pää (luulisin nidiksi) siinä on ihan nätisti piirretty, mutten hoksaa, että mitä tyranidia se esittää.

Kallo oli todella hieno, paitsi hampaat :). Oli onnistunut todella hyvin.

Tuo "parempi kuva örkistä" oli muuten ihan suht hyvä, mutta sen örkin pää oli aivan liian iso.
Shall I burn you?
High king Godric

Viesti Kirjoittaja High king Godric »

"Parempi kuva örkistä" tuli jotenkin mieleen että se örkki olisi ollut karvanen, en tiedä ehkä tämä on vain oma sairas mielikuvitukseni. ;)
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

High king Godric kirjoitti:"Parempi kuva örkistä" tuli jotenkin mieleen että se örkki olisi ollut karvanen, en tiedä ehkä tämä on vain oma sairas mielikuvitukseni. ;)
Jos näin on, niin minä haluan pois mielikuvituksestasi!
*oma äites oli skaven!* <--surkea lapsuus on ollut tällä örkillä...
Truuttana

Viesti Kirjoittaja Truuttana »

Örkit ovat minun mielestäni kuvista parhaat niissä on tyyliä.
Jaa-a onkohan totta?..
ornatkur

Nyt kun olen katesellut viikon karjalan vaaroja ja erityisesti Kolia, näyttää "Sign" aivan liian vaalealta ja... pieleen menneeltä, no teen samaan tyyliin uuden ja hienomman!

NIDvsTAU (en tiedä mikä se nidi on ;) )oli myös sutaus, mutta sen pointti on lähinnä siinä, mitä kaikkea opin sitä tehdessä, samoin kallo. Tosin lomareissulla opin paljon piirtämisestä vain kun mietin piirtämistä. Ja nyt opin kun katson tauon jälkeen kuvia.

Mutta kiitoksi kommenteistä!
I'm back.
Sir Finlander

Viesti Kirjoittaja Sir Finlander »

Jos saan pieniä neuvoja antaa niin hieman kevyemmin voisit koittaa tehdä varjoja ja muita värityksiä. Niin ei näy niitä "viivoja" kun olet värittänyt. Ei pahoja.
ornatkur

E-J kirjoitti:Jos saan pieniä neuvoja antaa niin hieman kevyemmin voisit koittaa tehdä varjoja ja muita värityksiä. Niin ei näy niitä "viivoja" kun olet värittänyt. Ei pahoja.
[Sarkasmia] HALUSIN VAIN POSITIIVISTA KOMMENTTIA! OLEN TÄYDELLINEN! EI NEUVOJA!!! [/Sarkasmia]

Joo, olet ihan oikeassa, pyrin tuohon mistä puhuit koko ajan. Aloitin oikeasti niin nollatilanteesta, en ollut piirtänyt varmaan kahteen vuoteen, joten ajattelin käyttää tussia, jossa oppi nopeasti varjostuksen perusteet, sitten hiiltä ja seuraavaksi koetan grafiittia. Lyijykynästä en pidä ollenkaan, mutta kun katson varjostus suttauksiani niin huomaan kyllä kehityksen! Minulla vain on se vika että painan kynää/yms hirveän kovaa paperia vasten.
I'm back.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Jees. Hiilitöinä onnistuneita. Kyllä se siitä lähtee poikimaan... :D
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”