"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

HE Taktikoita mun armeijalle...

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Alberth

HE Taktikoita mun armeijalle...

Viesti Kirjoittaja Alberth »

miten tämösell' armeijalla pärjää kun on niin vähän ukkoja?
ja mitkä olisi taktikat. en ole vielä lista tehnyt mutta jotai tämöseltä se tulee näytää:

(Prince)
Commande
Magi
- || -
Spearman 2(-3) 20 ukon blokii
Silver Helms 2-3(-4) 6 ukkoo
2 BT
3-4 kotkaa

ja jos rahaa riitä niin jotain lisää ostam mutta en tiedä viellä mitään eli voi antaa vinkejä jos jaksaa...
hmm... on se.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Spearelfeistä teet armeijasi keskustan jota tukevat pari pientä Silver Helm yksikköä jotka hyökkäävät vihollisen sivustoihin kun ne jäävät jumiin jalkaväen kanssa. Sitten yhdellä Silver Helm porukalla voisit häröillä vihollisen linjojen takana, ja vihollisen yksiköitä pippuroit Rbs:sien tulituksella.

Siis noin minä ainakin tekisin tuolla armeijalla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Sword of teclis

Viesti Kirjoittaja Sword of teclis »

Riippuu kuinka isoja pelejä pelaatte ja mitä rotuja vastaan pelaat mutta pienenpiin peleihin esim. Border tai 1000 niin tuo prinssi kannattaa pistää silver helmien mukaan. Bolttikset taakse ja niitä suojaamaan 20 spearmenin yksikkö. sitten pari kotkaa jotka voivat käydä kiusaamassa vastustajan sotakoneita tai maageja. Joihinkin peleihin myös nuo maaget ovat hyvä valinta mutta ainakin kääpiöitä vastaan pienessä pelissä ei juuri mitään tee
Ruutanalaiset on hulluja!
Alberth

Viesti Kirjoittaja Alberth »

mhmm...ooke nå kiiti noista kuitenkin.
armeijat jota vastaan tulen pelamaan on:
-Orcs
-Empire
-Chaos
-Skaven
-Dark Elffit
-Goblins
-Undead