Marauder horsemenit? Onko niistä mihinkään?
Marauder horsemenit? Onko niistä mihinkään?
Marauder horsemenit? onko niistä mihinkään?
katos minusta ne on hyviä, mutta muista ne ovat hyviä, vaikka ne ovat sika kalliita!
eli onko niitä kannattavaa hankkia!?
edit: ajatus katkos, unohtui pari sanaa, mutta nyt korjattu!
katos minusta ne on hyviä, mutta muista ne ovat hyviä, vaikka ne ovat sika kalliita!
eli onko niitä kannattavaa hankkia!?
edit: ajatus katkos, unohtui pari sanaa, mutta nyt korjattu!
Viimeksi muokannut Naldor, To 28.10.2004 15:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Glory, Honor & Victory over Death"
Re: Marauder horsemenit? Onko niistä mihinkään?
Anteeksi, en ymmärtänyt.Naldor kirjoitti: katos minusta, mutta muista ne ovat hyviä, vaikka ne ovat sika kalliita!
Takaisin kysymykseen. Kyllä, ovat hyviä ja aina näille käyttöä löytyy.
Tarkoitatko sanoilla kallis ja osto rahaa vai pisteitä?
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
-
Marcus von Hellbender
Halvalla fast cavalryllä aina jotain tekee. Itse en ole tainnut tosin niillä ikinä saanut mitään aikaseksi (kaikkia varusteita on kokeiltuNaldor kirjoitti:Marauder horsemenit? onko niistä mihinkään?
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Onko joku muukin muuten toteuttanut tuon - minulla ovat olleet pöydällä maalaamattomina jo ikuisuuden. Tähän päivään mennessä en ole muilla samoihin törmännyt.attor kirjoitti:---lekendaarisia susilla ratsastavia maraudereja...
Sinänsä ihme - ovat pahalaiset halvempia kun ne kasaa jämämaraudereista ja wolf boysien susista...
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
- Konrad von Richtmark
Pomon pointti on tosi - halpoja niiden fast cavalryjen on oltava. Mitä halvempia, sitä enemmän on varaa ottaa riskejä. Saahan flaileillä ihan kiitettävästi mättövoimaa, mutta useimmiten kevyt ratsuväki on tukiroolissa. Jos pääset rankatun yksikön flankkiin samalla kun oma rankattu yksikkö iskee edestä lienee kyllä muodostelma hajota riippumatta siitä heluttelevatko ratsumiehet flaileja vai kumipamppuja.
- The Captain
- Valvoja