"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

uus tyrannids codex

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Masterchief

uus tyrannids codex

Viesti Kirjoittaja Masterchief »

niin onks teil tietoo milloi se tyranniidien uus codex tulloo ja sit viel
kun oon aloittelemas nii onks teil mittee neuvoi
hehe empäs ookkaan käyny tääl varmaan vuoteen xD
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Näitä on nykyään kolmetoista tusinassa näitä codex kysymyksissä....käyttäkää Hakua!

PS. Ensi vuonna vasta.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Tarkemmin ensi kesänä, huhu kertoo...
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

GW SteveP @ GW 40K Forums kirjoitti: "There's a fair chance it will be with the next 'Nid codex, I'd suggest. And so far the news is "next summer" for that one."
--- Steve P:n virallinen titteli taisi olla Studio Resource Manager, tiedä sitten UK vai US.

Jokatapauksessa, alkuperäinen kysymys liittyi siihen milloin uudet 'Stealerit saadaan irrallisina Macragge-setistä. Vastaus on siis Tyranid-kodeksin kanssa samaan aikaan, joskus ensi kesän tienoilla.

Tuon voi löytää GW:n Warhammer 40000-foorumeita kaivamalla. Postin otsikko on "new genestealers?", otsikkoa edeltää vain punainen huutomerkki joka ilmaisee GW:n henkilökunnan vastausta viestissä (eli SteveP, tässätapauksessa).
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”