NG fanatic
-
åke_tyrant
NG fanatic
Tervehdys kaikille!
Päädyin pistämään noin 4 vuotta sitten maalaamani fanaatikon yleisen pällistelyn kohteeksi (kun kerran tuli kuva otatettua).
Kuva löytyy täältä.
Valitettavasti kuva on huonosti onnistunut huonon valaistuksen sekä kuvaajan kädenvakauden tähden. Pyrin saamaan vastaisuudessa parempia kuvia.
Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita. Vaikkei kyseinen figu kuvastakaan ehkä tämänhetkistä tasoani, olen siihen itse tyytyväinen. Toinen silmä näin lähemmässä tarkastelussa näyttää aika kehnolta ja alusta on mitä on, mutta figu onkin vain hieman parempaa tabletop-tasoa ajatellen maalattu. Lisäksi hampaat ovat turhan hyvin harjatun näköiset sekä hatussa oleva luu on melkoisen huono.
Päädyin pistämään noin 4 vuotta sitten maalaamani fanaatikon yleisen pällistelyn kohteeksi (kun kerran tuli kuva otatettua).
Kuva löytyy täältä.
Valitettavasti kuva on huonosti onnistunut huonon valaistuksen sekä kuvaajan kädenvakauden tähden. Pyrin saamaan vastaisuudessa parempia kuvia.
Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita. Vaikkei kyseinen figu kuvastakaan ehkä tämänhetkistä tasoani, olen siihen itse tyytyväinen. Toinen silmä näin lähemmässä tarkastelussa näyttää aika kehnolta ja alusta on mitä on, mutta figu onkin vain hieman parempaa tabletop-tasoa ajatellen maalattu. Lisäksi hampaat ovat turhan hyvin harjatun näköiset sekä hatussa oleva luu on melkoisen huono.
Silence is the only successful substitute for brains.
-
Goblinisti
- Viesti:
Todella hieno, en välttämättä tule koskaan yltämään samaan, joskin tuo on tosiaan vähän liian kliinisen näköinen, vaatisi esim. punaisen nenän (humala, kuten omilla fanaatikoillani, en voi sietää sienihuumefluffia) kiven jalan eteen (äijä olisi juuri kompastumassa) tms. Iho voisi olla vähän tummempi, kuten edellä sanottiinkin. Hampaissa ei ole mitään vikaa, itsekkin laitan aina hampaat skull whitella, pieni ink antaa sitten sen (Pepsodent-mainosten ennen-lookin, jota gobbot kaipaavatkin. Kokonaisuus oli todella mainio.
Mitä vikaa sienipörrössä on?Goblinisti kirjoitti:Todella hieno, en välttämättä tule koskaan yltämään samaan, joskin tuo on tosiaan vähän liian kliinisen näköinen, vaatisi esim. punaisen nenän (humala, kuten omilla fanaatikoillani, en voi sietää sienihuumefluffia) kiven jalan eteen (äijä olisi juuri kompastumassa) tms.
Kaunis fanaatikko mun mielestä..
You (yes, you!) decide.
-
kääppämies
-
Goblinisti
- Viesti:
Koska: alusta luo figuun ennenkaikkea tunnelmaa! Ja alustasta näkee minkälaisessa maastossa figu "liikkuu"gawd kirjoitti:miksi kaikki selittää tosta alustasta miksi ei perus alusta käy....
Minä tykkäsin puuhtaista hampaista ja vaaleasta ihosta. Niin tosiaan alustaan vois laittaa edes muutaman kiven.
-
the greatest elf
-
åke_tyrant
Kiitän kommenteista. Todellisuudessa naama ei ole ihan noin kalkkinen. Jouduin Photoshopilla hieman muuntelemaan leveleitä, sillä kuvasta olisi muuten saanut kovin huonosti selvää. Hampaisiin en enään aio puuttua, enkä alustaan, ellen laita koko armeijalle alustoja uusiksi. Figu on siis yli 4 vuotta sitten maalattu, ja ajattelin pitää sitä jo valmiiksi maalattuna, muuten en saa ikinä koko armeijaa väreihin (vaikkakin tällä vauhdillakin siihen menee ikä ja teveys:)).
Pallon ketjua en ole tainnut taivutella, kuvakulma ehkä hämää.
Yritän pistää lisää kuvia, kunhan saan jonkun kaverin nakittamaan kuvaajaksi tai jos joku heistä olisi niin ystävällinen että lainaisi kameraansa. Näillä tuloilla ei oikeen tekis mieli omaa ostella
Pallon ketjua en ole tainnut taivutella, kuvakulma ehkä hämää.
Yritän pistää lisää kuvia, kunhan saan jonkun kaverin nakittamaan kuvaajaksi tai jos joku heistä olisi niin ystävällinen että lainaisi kameraansa. Näillä tuloilla ei oikeen tekis mieli omaa ostella
Silence is the only successful substitute for brains.