Skvenien maalaus
Skvenien maalaus
Mikä on rotta armeijanne pääväri?
Kuinka olette maalanneet plague monkit ja rat ogret?
Mitä maalia on 6 edikan plague monkeissa?
Kuinka olette maalanneet plague monkit ja rat ogret?
Mitä maalia on 6 edikan plague monkeissa?
Voidaanko sadan liskon chargatessa knightti rykmenttiin ja siitä syntyvästä tappelusta
käyttää nimitystä - unelmapesäke?
-
TranssiApina
Plhö
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 08.10.2006 17:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
-
hyytelöperuna
Ei ole juuri nyt. Oon ajatellut ottaa kuvia figuistani ja pistää nettiin, mutta ei oo digikameraa eikä kavereillakaan. Täytyy varmaan ottaa tavallisella kameralla.Khazad kirjoitti:Oisko kuvaa?hyytelöperuna kirjoitti:Punainen on hyvä väri. Maalaan sillä vaatteet ja kilpien puu osan.
Olen sen verran huono maalaamaan että ei ne skavenit nettiin jouda. Olen kyllä kehittynyt melko paljonkin kun aloin lukea näitä juttuja täällä sotavasarassa.
- Peltimarsu
Mulla ainaki on rotissa verminbrownia drybrushattu chaos black pohjavärin päälle. Sit laitan kädet bronzed fleshillä ja inkkaan flesh washilla sitte vaatteet jää mustaksi mut highlightaillaan skull whitellä. 
Lopuks mä maalaan nä armorit chainmaililla, koska rottien armorit ei tunnetusti ole parasta laatua laitan rakoihin pikkuriikkisen flesh washia antamaan ruosteen tuntua
Lopuks mä maalaan nä armorit chainmaililla, koska rottien armorit ei tunnetusti ole parasta laatua laitan rakoihin pikkuriikkisen flesh washia antamaan ruosteen tuntua
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista. "Myös sotavasarassa"
Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
Eikö boltgun metal olisi parempi?
Mitä tekisin kun olen maalannut ainakin 90 figua niin että olen inkannut rottien kädet mustalla. Kuulin että on myös ruskeeta inkkiä niin pitäisikö minun vaihtaa inkkiä ja tehä loput n.50 figua ruskeella? Vai pistänkö loputkin mustalla inkilla?
Mitä tekisin kun olen maalannut ainakin 90 figua niin että olen inkannut rottien kädet mustalla. Kuulin että on myös ruskeeta inkkiä niin pitäisikö minun vaihtaa inkkiä ja tehä loput n.50 figua ruskeella? Vai pistänkö loputkin mustalla inkilla?
Voidaanko sadan liskon chargatessa knightti rykmenttiin ja siitä syntyvästä tappelusta
- Peltimarsu
Kyllä, mustaa inkkia!Peltimarsu kirjoitti:EMT mut kuullostaa hyvältä toi boltgun ko sehän on hiukan tummempaa 8O
Siis... Musta inkki??? mahtaa sulla olla lakritsirottia, jotka on syöneet sitä hiilikellarissa syysyöllä?
Ja siitä SYYSYÖSTÄ en kerro mittään!
-
bonesripper
No minä maalasin näin skavenin kaverille. Iho ekana schorched brownilla. Sen päälle bestial brown drybrush ja sen päälle lighti drybrushi vermin brownia. Tossa voi käyttää jotai brown washia jos haluaa nii saa siitä vähän tummemman.
Tässä on vielä GW:n tapa maalata noi http://www.games-workshop.com/hobby/pai ... skaven.htm
Tässä on vielä GW:n tapa maalata noi http://www.games-workshop.com/hobby/pai ... skaven.htm