"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skvenien maalaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Khazad

Skvenien maalaus

Viesti Kirjoittaja Khazad »

Mikä on rotta armeijanne pääväri?
Kuinka olette maalanneet plague monkit ja rat ogret?
Mitä maalia on 6 edikan plague monkeissa?
Voidaanko sadan liskon chargatessa knightti rykmenttiin ja siitä syntyvästä tappelusta
käyttää nimitystä - unelmapesäke?
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

suosittelen dippaamaan rotat ruskeaan talomaaliin :D
Mulla on vihree, siis pääväri
1+1=10
Europöpi

Viesti Kirjoittaja Europöpi »

itselläni on vihreä päävärinä koska kyseessä on clan pestilense armeija :twisted:
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

mä oon alotellu clan moulderia mut pidän ite shadowgreytä päävärinä...
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
Khazad

Minä pidän kans vihreetä päävärinä, Dark Angels greeniä :D
Voidaanko sadan liskon chargatessa knightti rykmenttiin ja siitä syntyvästä tappelusta
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Plhö
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 08.10.2006 17:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

TranssiApina kirjoitti:Ei rottiin mitään päävärii... niille vaan satunnaiset värit vaatteet... toisella tummanruskeet,toisel harmaat... shadow greytä sinne ja tonne... snake bite leatherii tänne ja sinne...
Perustele :x
1+1=10
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Punainen on hyvä väri. Maalaan sillä vaatteet ja kilpien puu osan.
Khazad

hyytelöperuna kirjoitti:Punainen on hyvä väri. Maalaan sillä vaatteet ja kilpien puu osan.
Oisko kuvaa?
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Khazad kirjoitti:
hyytelöperuna kirjoitti:Punainen on hyvä väri. Maalaan sillä vaatteet ja kilpien puu osan.
Oisko kuvaa?
Ei ole juuri nyt. Oon ajatellut ottaa kuvia figuistani ja pistää nettiin, mutta ei oo digikameraa eikä kavereillakaan. Täytyy varmaan ottaa tavallisella kameralla.
Olen sen verran huono maalaamaan että ei ne skavenit nettiin jouda. Olen kyllä kehittynyt melko paljonkin kun aloin lukea näitä juttuja täällä sotavasarassa.
Peltimarsu

Viesti Kirjoittaja Peltimarsu »

Mulla ainaki on rotissa verminbrownia drybrushattu chaos black pohjavärin päälle. Sit laitan kädet bronzed fleshillä ja inkkaan flesh washilla sitte vaatteet jää mustaksi mut highlightaillaan skull whitellä. :roll:

Lopuks mä maalaan nä armorit chainmaililla, koska rottien armorit ei tunnetusti ole parasta laatua laitan rakoihin pikkuriikkisen flesh washia antamaan ruosteen tuntua :wink:
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista. "Myös sotavasarassa"

Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
Khazad

Eikö boltgun metal olisi parempi?
Mitä tekisin kun olen maalannut ainakin 90 figua niin että olen inkannut rottien kädet mustalla. Kuulin että on myös ruskeeta inkkiä niin pitäisikö minun vaihtaa inkkiä ja tehä loput n.50 figua ruskeella? Vai pistänkö loputkin mustalla inkilla?
Peltimarsu

Viesti Kirjoittaja Peltimarsu »

EMT mut kuullostaa hyvältä toi boltgun ko sehän on hiukan tummempaa 8O

Siis... Musta inkki??? mahtaa sulla olla lakritsirottia, jotka on syöneet sitä hiilikellarissa syysyöllä? :wink:
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista. "Myös sotavasarassa"

Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
Khazad

Peltimarsu kirjoitti:EMT mut kuullostaa hyvältä toi boltgun ko sehän on hiukan tummempaa 8O

Siis... Musta inkki??? mahtaa sulla olla lakritsirottia, jotka on syöneet sitä hiilikellarissa syysyöllä? :wink:
Kyllä, mustaa inkkia!
Ja siitä SYYSYÖSTÄ en kerro mittään! :wink:
Khazad

Kertokaa!?
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

No minä maalasin näin skavenin kaverille. Iho ekana schorched brownilla. Sen päälle bestial brown drybrush ja sen päälle lighti drybrushi vermin brownia. Tossa voi käyttää jotai brown washia jos haluaa nii saa siitä vähän tummemman.

Tässä on vielä GW:n tapa maalata noi http://www.games-workshop.com/hobby/pai ... skaven.htm
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”